abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9723410
IK weet nog niet of ik mijn huidige studie ga halen. Ik weet ook nog niet of ik er mee door wil gaan. DIt is iets waar ik de komende maanden over na wil gaan denken. Nu is er een studie waar een loting voor geldt die ik misschien toch wil gaan doen volgend jaar. Is het mogelijk me ook alvast in te laten schrijven voor die studie dat ik evt. de loting wel mee kan doen en straks niet met lege handen kom te staan>
Tranquille
pi_9723421
ohhh, okeee
pi_9723428
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 18:15 schreef Conflict het volgende:
ohhh, okeee
?
Tranquille
pi_9723461
Welke studie........???

Lijkt me wel dat je gwoon met de loting mee kan doen...
Want wat als je bv 2 verschillende studie's moet gaan volgen (2 verschillende scholen) met 2 lotingen......
Dan zeg je naderhand toch, dat je niet met lege handen wilde staan en zodoende toch hebt meegedaan met de loting, maar nu JOUW optie alsnog op de andere zogenaamde opleiding is gevallen ? (mits je niet meer wilt uiteraard)

pi_9723473
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 18:18 schreef G-Plek het volgende:
Welke studie........???

Lijkt me wel dat je gwoon met de loting mee kan doen...
Want wat als je bv 2 verschillende studie's moet gaan volgen (2 verschillende scholen) met 2 lotingen......
Dan zeg je naderhand toch, dat je niet met lege handen wilde staan en zodoende toch hebt meegedaan met de loting, maar nu JOUW optie alsnog op de andere zogenaamde opleiding is gevallen ? (mits je niet meer wilt uiteraard)

Studie Journalistiek. Doe nu CE.
Tranquille
pi_9734541
Tranquille
pi_9737161
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 13:13 schreef Noir het volgende:

huilebalk

Tuurlijk kun je preventief inschrijven. Als je toch niet wilt/kunt zeg je gewoon dat je geen gebruik wil maken van je toelatingskans.
Dan benaderen ze weer iemand anders die onder jou op de lijst stond ofzo.

Zo gaat het bij geneeskunde iig ook.

succes ermee

pi_9742255
volgens mij moet je je wel eerst uitschrijven bij je oude studie. Waar wil je journalistiek gaan doen? Want alleen in Utrecht is de kans er dat je niet wordt ingeloot. Tilburg heeft ongeveer altijd even plaatsen (280) als aanmeldingen.
pi_9742273
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 22:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Waar wil je journalistiek gaan doen?
Tilburg..maar ik weet pas wat ik ga doen half juli
Tranquille
pi_9742294
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 22:37 schreef Noir het volgende:

[..]

Tilburg..maar ik weet pas wat ik ga doen half juli

de inschrijving moet geloof al voor mei of juni binnen zijn. Maar ik weet niet of ze daarover veel problemen maken.
pi_9742362
okee
thanx
Tranquille
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')