Hmzzz, nee ik ambieer geen enkele vorm van huisje boompje beestje, en in de letterlijke vorm heb dat al. ik denk wel dat je inderdaad als man (ventje) minder beperkt bent. Een scharrel van 21 is voor mij geen bezwaar, dat betekend dat ik nog wel even "mee" ga . Wat ik bedoel is dat het gevoel wat je hebt als je een realtie begint wel iets is waar ik zin in zou hebben, ik noem: Het hand in hand over straat lopen, de hele avond op de bank hangend film kijken en aan elkaar vriemelen, strandwandelingen op zondag ochtend. (gewoon de clichés die gewoon bij een relatie horen) Maar dat gaat pas als je verliefd bent, dan is dat een logisch gevolg en hoort het erbij. Nu ik dat dus niet ben mis ik het ook niet.... Ik zoek/wil dus geen relatie om de relatie, pas als ik voor gaas ga heb ik zin in die dingen...... Am i still making sence???
--------------------------------------------------------------------------------
Zo'n soort relatie heb ik nu met mijn vriend, al twee jaar. We zien elkaar om het weekend en soms komt ie nog doordeweeks een keer langs...we doen gezellige dingen met elkaar, zitten lekker op de bank, knuffelen met wijntje erbij etc...filmpje kijken of lekker naar de film of weekendjes weg of vakantie met elkaar... Maar we laten elkaar ook erg vrij en dat betekent dat hij ook gezellige dingen opzoekt met zijn vrienden en ik doe dat met mijn vriendinnen. En op zich bevalt het me wel hoor, er zijn wel wat dingetjes maar dat heeft nu niks te maken met wat ik hier duidelijk wil maken
Lekker doen wat je wilt en toch de warmte opzoeken bij je vriend als je daar behoefte aan hebt.... en ik moet zeggen dat het wel nog steeds spannend/leuk is als je elkaar weer ziet na elkaar een tijdje niet gezien te hebben
boring boring very boring
Ow wacht ff, het verkeerde topic
[Dit bericht is gewijzigd door Manono op 11-04-2003 17:34]
quote:Friends
Op vrijdag 11 april 2003 17:29 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Er zijn wel leuke series met single dertigers en films
Veel series zijn met mensen die rond de 30 en ouder zijn... Tenzij het van die tienerseries zijn...
quote:Zeiken wij?
Op vrijdag 11 april 2003 17:31 schreef Manono het volgende:
net de 30 voorbij en nu al zeikenboring boring very boring
quote:Cold Feet !
Op vrijdag 11 april 2003 17:32 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Friends
Coupling
Sex and the city
Ally McBeal
CharmedVeel series zijn met mensen die rond de 30 en ouder zijn... Tenzij het van die tienerseries zijn...
quote:Wodka en lime (precieze titel weet ik niet met Isa Hoes)
Op vrijdag 11 april 2003 17:37 schreef zwijntje het volgende:[..]
Cold Feet !
Net een graadje cynischer en scherper. My favourite
Maar kan er misschien een linkje in naar Deel 1, in de startpost van Deel 2? Of weet je niet hoe dat moet
quote:Dan is The Big Lebowski een betere keus. maar da's misschien meer een single mannen boven de 30 film.
Op vrijdag 11 april 2003 18:19 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ik ga mezelf vanavond verwennen met kijken naar Bridget Jones Diary
quote:Lol , nee Bridget Jones is meer herkenbaarvoor mij
Op vrijdag 11 april 2003 18:23 schreef Hrun het volgende:[..]
Dan is The Big Lebowski een betere keus. maar da's misschien meer een single mannen boven de 30 film.
Werd op m'n dertigste voor het eerst op straat voor opa en ouwe uitgemaakt door een aantal kids
En voor de rest hoor je vaak 'jongeren tot dertig jaar', ook zoiets.
Ik had op m'n dertigste wel opeens zo'n besef van, shit, m'n jeugd is voorbij. Hoewel er natuurlijk eigenlijk niks veranderd en mannen blijven natuurlijk altijd kinderen, dus dat is weer een groot voordeel
De tijd lijkt ook steeds sneller te gaan naarmate je ouder wordt, ook zoiets vreemds.
quote:anders maken we een deal, kijk ik een keer met jou bridget jones, kom jij een keer the big lebowski kijken.
Op vrijdag 11 april 2003 18:26 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:[..]
Lol , nee Bridget Jones is meer herkenbaarvoor mij
alhoewel ik wel jongensachtige trekjes heb maar zo erg is het ook weer niet met mij dat ik me mezelf ga vergelijken met 30-jarige mannen
Weet ook nog precies waarom, ik had altijd het idee dat als ik de magische 30 bereikt had ik dan alles voor elkaar zou hebben.. Leuk huisje, goeie baan bla bla noem al je 'jeugdidealen' maar op. En toen het zover was realiseerde ik me dat ik eigenlijk geen ene moer had 'waargemaakt' van wat ik altijd had gedacht.
Nu nog steeds niet trouwens, maar ik heb me er wel bij neer gelegt. Ik ben 33, maar ik voel me niet 'zo', gedraag me niet 'zo' en wil het ook helemaal niet. Hoewel ik soms nog wel twijfels kan hebben, dan bekruipt me het gevoel van 'als ik ooit nog kinderen wil'... etc.. Wel herkenbaar voor de 30+ vrouwen denk ik.
quote:Hmm ik ben ook bijna 30, maar ik ga gerust nog naar de bioscoop en pak me een Disney-tekenfilmpje. En speel nog graag computer-spelletjes, ik kijk graag formule1. Ik denk dat ik nooit echt volwassen wordt...
Op vrijdag 11 april 2003 17:32 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Friends
Coupling
Sex and the city
Ally McBeal
CharmedVeel series zijn met mensen die rond de 30 en ouder zijn... Tenzij het van die tienerseries zijn...
quote:Ik zou daar toch geen
Op vrijdag 11 april 2003 22:53 schreef ArmaniMania het volgende:
Ik denk dat ik nooit echt volwassen wordt...
quote:ik zou op die post niet zulk commentaar gegeven hebben.
Op vrijdag 11 april 2003 23:14 schreef Moonah het volgende:[..]
Ik zou daar toch geen
smiley achter zetten...
quote:Nou, en ik dus wel
Op vrijdag 11 april 2003 23:23 schreef Hrun het volgende:[..]
ik zou op die post niet zulk commentaar gegeven hebben.
Sommige mensen doen alsof het je-van-het is om zgn altijd kind te blijven. Om noooooit volwassen te worden.
Ik weet niet hoor, maar volgens mij is het een heel natuurlijk proces om volwassen te worden
quote:Ja klopt, maar het volwassen zijn kun je een beetje combineren met het kind in je. Uiteindelijk heeft iedereen dat en dat blijft in je, zo bedoel ik dat ook.
Op vrijdag 11 april 2003 23:28 schreef Moonah het volgende:[..]
Nou, en ik dus wel
.
Sommige mensen doen alsof het je-van-het is om zgn altijd kind te blijven. Om noooooit volwassen te worden.
Ik weet niet hoor, maar volgens mij is het een heel natuurlijk proces om volwassen te worden
Overigens heb ik in het verleden ook nogal wat gevallen gezien van gesettlede figuren, bezig met hypotheken en gelukkig nog geen kinderen, die na het stuklopen van hun relatie en/of het ontdekken dat die vaste baan het toch niet helemaal was weer gewoon het losse bestaan gingen leiden van daarvoor. Da's nog een reden waarom ik nog niet zo met mijn losse bestaan zit: de wetenschap dat 'dat andere leven' ook niet Het Eeuwige Paradijs is. Althans niet in mijn vriendenkring, zo te zien en ik vind het wel fijn om onder 'gelijkgestemden' te zijn. Misschien zijn we over vijf jaar ineens allemaal compleet omgeslagen, maar dat zien we dan wel weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |