chocobo -> ex collega van me, en werkt nog steeds... keywords: Gamen, sex, geil, *pets*
Bastard -> ook ex collega, ook ontslagen... keywords: Gamen, Bier, Sex, ex-mod
Nuongirl -> Kennen we van hier, maar jij kent er ook geloof ik... keywords: Lief, Senna, Sex, Mr. Lampion
Notorious_Roy -> Kennen we ook via hier ... Keywords: Student, te jong voor tigress, zoenen
Tigress -> Ex collega... Keywords: Sex, Sex, Sex, te oud voor N_R
Nadientje -> Kennen we ook via hier... keywords: Grote liefde van ker_plunk, lief, te jong voor tigress
key_plunk -> Kennen we ook via hier... keywords: Gamen, nadientje, sex met nadientje
silfer_surfer -> ex college... keywords: christenhond, cunt, pieter post, en all time good guy
Strollie -> Ook via hier... Keywords: Gamen, denk niet links, maar denk na, en sex, geloof ik
Lord dreamer -> OOK via hier... keywords: Toffe gast, veel FB, en Eiland.. en Phoenix natuurlijk!
facedown -> collega... keywords: Prince, Die jongen met dat haar, cunt...
Pffff... En ik weet zeker dat ik er nog een paar mis...
foto van de (ex) collega gijsjes:
als je iets doet doe het dan goed he
Vind het best maar plaats dit er wel even in wil je
Wassaaaaaap Gijsjes
Een Gijsmeet. Het zat er eens aan te komen toch. Deze meeting is voor iedereen die zich Gijs voelt en of die zich dagelijks in het Gijsjes topic bevinden. Als het allemaal goed is gaan we Leiden op vrijdagavond 2 mei onveilig maken . Het zal vast reuze gezellig worden met al die Gijsjes. (Een Gijsje is zowel mannelijk als vrouwelijk en kan zowel jong als oud zijn ) Meer details zijn uiteindelijk in dit topic te vinden, maar voorlopig staat Annies verjaardag gepland als startlokatie !
Aanmelden kan uiteraard door gewoon ff een mailtje te sturen naar me ( Chocobo@xs4all.nl ) en dan zal ik Strolie75 lief aankijken en vragen of hij mijn post kan editen ! Sorry als ik Gijsjes vergeten ben hieronder en gevoelens kwets. Ik weet even ook niet meer wie er allemaal Gijsjes zijn of gaan worden
Gijsjes die zich hebben aangemeld:
Bastard + Kuiken (Rooiegrapjas)
Chocobo
Silver Surfer
Nuongirl
Ker_Plunk + klonen
ChOas
Facedown
Voormalig HTF
Notorious_Roy
Lord Dreamer + kuiken (Phoenixx)
Tigress74
Kepler
Gijsjes die het nog moeten bevestigen
Troel
Magneet
Irvine
The Cross
Gijsje79
Sennaistop
Muus
Yvonne
Aankomende Gijsjes
Een hoop lurkers (Jullie weten wel wie jullie zijn,... kom ook joh )
Gijsjes die we gaan missen
Strolie75
Nadine + kuiken (D_Devil)
Ik mis alleen dat Jezus Thinks you'r a cunt plaatje.
quote:ja die vind ik niet leuk
Op vrijdag 11 april 2003 15:28 schreef Strolie75 het volgende:
Wat een stoere openingspost!
Ik mis alleen dat Jezus Thinks you'r a cunt plaatje.
quote:Das nu wel een fucking baard hoor!!! Vind je niet?
Op vrijdag 11 april 2003 15:28 schreef Strolie75 het volgende:Ik mis alleen dat Jezus Thinks you'r a cunt plaatje.
quote:Respect voor die fantastisch openings post!!!
Op vrijdag 11 april 2003 15:28 schreef Nadientje het volgende:
ja hallooooooo
quote:Ik vind hem stoer.
Op vrijdag 11 april 2003 15:30 schreef silver-surfer het volgende:
Das nu wel een fucking baard hoor!!! Vind je niet?
quote:ik zie nu pas jouw aantal posts op forum
Op vrijdag 11 april 2003 15:34 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik vind hem stoer.
Tweelingen is het meest sympathieke teken uit de dierenriem. Al op zeer jonge leeftijd kunt u een tweelingen-kind herkennen aan een vrolijke lach en een altijd opgewekt humeur. Tweelingen zijn bijzonder innemende mensen. Ze zijn buitengewoon intelligent, scherpzinnig, hebben een exceptioneel gevoel voor humor, verbaal uiterst sterk, bezitten de kracht van een paard en zijn voor de duivel niet bang.
Tweelingen vindt u vaak in de hoogste functies. Zij bezetten strategische posities in het bedrijfsleven, de politiek, de kunsten en de misdaad. Tweelingen zijn uiterst succesvolle journalisten, schilders, politici, criminelen, zakenlui, redenaars, vertegenwoordigers, kamergeleerden, snoepverkopers en portiers.
Hoewel tweelingen altijd hun zin krijgen, komen zij nooit overheersend, bruut of dominant over, vanwege hun enorme charme en overtuigingskracht. Tweelingen halen het beste in de mens naar boven. Het is dan ook niet voor niets, dat Tweelingen door onze geleerden ook wel als Het Teken van God wordt beschouwd."
en ik ben tweeling
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 15:34 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik vind hem jou stoer.
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 15:36 schreef silver-surfer het volgende:[..]
... jij bent ook erg cool!!!!
quote:Weet ik.
Op vrijdag 11 april 2003 15:36 schreef silver-surfer het volgende:... jij bent ook erg cool!!!!
OMG .... ik ben een newbie....
[Dit bericht is gewijzigd door silver-surfer op 11-04-2003 15:40]
quote:Ik ben dan ook een slet !
Op vrijdag 11 april 2003 15:25 schreef Nadientje het volgende:[..]
jij neukt ook met iedereen he
Jij staat op mijn verlanglijstje
quote:Nee hoor,...... dan ben je niet
Op vrijdag 11 april 2003 15:39 schreef silver-surfer het volgende:
Nog 6 post... en dan heb ik er 3000...OMG
.... ik ben een newbie....
quote:Schotland..... cool!! Wanneer ga je?
Op vrijdag 11 april 2003 15:40 schreef Strolie75 het volgende:
Yeah! Reisbureaumuts belde net op! Reis naar Schotland gaat door!
wacht op PETS
quote:Whahha.. mister google
Op vrijdag 11 april 2003 15:42 schreef silver-surfer het volgende:[..]
Schotland..... cool!! Wanneer ga je?
quote:NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE..................... adem....... EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE...
Op vrijdag 11 april 2003 15:42 schreef Strolie75 het volgende:
Aangezien ik voor de vakantie geld moet sparen koop ik Zelda toch maar niet.wacht op PETS
*PEEEETS*
quote:Ik weet dat je het niet meent
Op vrijdag 11 april 2003 15:42 schreef Strolie75 het volgende:
Aangezien ik voor de vakantie geld moet sparen koop ik Zelda toch maar niet.wacht op PETS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |