Verder is geloof ik elke regionale band uit Groningen en omstreken aanwezig (bijna dan).
www.noordschok.nl bevat wat meer gegevens (ohja, het is in de Oosterpoort)
quote:Ik heb me sowieso al gruwelijk in de datum vergist. Heb tegen iedereen die ik ken geroepen dat het 27 April is, blijkt dus 20 April te zijn. En dan speel je er zelf....
Op zaterdag 12 april 2003 21:52 schreef Bosbeetle het volgende:
* Bosbeetle probeert ook te komen
quote:oh hmmmm ff checken
Op zaterdag 12 april 2003 21:54 schreef Cynic het volgende:[..]
Ik heb me sowieso al gruwelijk in de datum vergist. Heb tegen iedereen die ik ken geroepen dat het 27 April is, blijkt dus 20 April te zijn. En dan speel je er zelf....
quote:ik heb deze persoonlijk van cynic gekregen
Op zondag 13 april 2003 00:35 schreef Evil_Koekje het volgende:
Weet iemand of er nog een tijdschema komt voor het gehele festival want ik zie op verschillende sites al hoe laat de bands spelen en waar. maar een totaaloverzicht zou naar mijn mening wel handig zijn...
quote:Die op de Noordschok site lijkt me vrij goed te kloppen. Maar ik heb er inderdaad zelf ook een gekregen en die was een beetje anders...
Op zondag 13 april 2003 00:35 schreef Evil_Koekje het volgende:
Weet iemand of er nog een tijdschema komt voor het gehele festival want ik zie op verschillende sites al hoe laat de bands spelen en waar. maar een totaaloverzicht zou naar mijn mening wel handig zijn...
quote:Excel.
Op zondag 13 april 2003 19:48 schreef Evil_Koekje het volgende:
Waarin open ik een .xls?
quote:juist
Op zondag 13 april 2003 19:52 schreef Seborik het volgende:[..]
Excel.
Beetje meer variatie volgend jaar?
greetz me
quote:Monastery gezien in de kelder? (Ken de bandleden redelijk wonen hier in de buurt enzo
Op dinsdag 22 april 2003 11:32 schreef Cynic het volgende:
Het was wel gaaf! Vooral Pro-Pain vond ik (niet verwacht) heel goed. Ben helaas niet veel in de kelder geweest, alleen het eerste bhandje dat er speelde. Beetje een sneu podium met slecht (te hard) geluid.Wel jammer dat ik wat bands heb gemist die ik dus wel had willen zien.Beetje meer variatie volgend jaar?
Naja zal ff mijn avontuur vertellen
Eerst Monastery gezien die waren weer goed zoals altijd maar et geluid stond te hard in de kelder. daarna naar Altar geweest dat was een grote verassing voor me want dat was veeel cooler dan dat ik gehoord had op mn comp
Toen naar Katafalk gegaan dat viel me een beetje tegen, vooral het geluid maarja...toen heel even Still Nino gecheckt maar dat kon me ook niet boeien, Daarna ff Obtuse gecheckt en nou weet ik nogsteeds niet wat ik daarvan moet vinden.. Wokkel ownt wel En dat Bob Marley stukje was cool
Toen ff Seizure gecheckt omdat ik de gitarist ken maar vind hun muziek eigenlijk niet echt boeiend.
Autumn was voor mij ook een grote verassing en daar heb ik met veel plezier naar zitten kijken, toen kon ik eindelijk naar Nomen die ik sowieso altijd leuk vind om te zien omdat ik contacten heb met de drummer en de gitarist (dezelfde gitarist als Seizure) maar het geluid stond daar veeeeel te hard, desondanks dat me wel vermaakt, vooral op het laats in de pit met bandleden van El Shit.
En weer was er voor mij toen een grote verassing, Pro-Pain dat vond ik echt geweldig, lekker gepit en staan springen. leuke band! Ja en Entombed was ook wel goed.Wel fucked upp dat die gitarist zo'n stagediver schopte en van et podium afduwde maarja et lijkt me ook wel kut als je staat te spelen en iemand valt op je gear...
kort samengevat: erg leuke dag gehad!
quote:welke band speel je ? Ik was d'r ook...
Op zaterdag 12 april 2003 21:54 schreef Cynic het volgende:[..]
Ik heb me sowieso al gruwelijk in de datum vergist. Heb tegen iedereen die ik ken geroepen dat het 27 April is, blijkt dus 20 April te zijn. En dan speel je er zelf....
quote:[offtopic] dude cool je speelt in playroll, kheb goeie verhalen over jullie gehoord in mn vriendenkring. jullie spelen op indorppop toch?
Op dinsdag 22 april 2003 20:50 schreef STP het volgende:[..]
welke band speel je ? Ik was d'r ook...
Ik heb trouwens al meerdere mensen gehoord over het volume in de kelder. mensen hier daar nog last van gehad?
quote:Ja, ik speel indeed in Playroll, tof zeg dat je goede verhalen hoort in je vriendenkring, altijd leuk om te horen!
Op dinsdag 22 april 2003 22:57 schreef Evil_Koekje het volgende:[..]
[offtopic] dude cool je speelt in playroll, kheb goeie verhalen over jullie gehoord in mn vriendenkring. jullie spelen op indorppop toch?
zie jullie daar wel spelen dan.. [/offtopic]
Ik heb trouwens al meerdere mensen gehoord over het volume in de kelder. mensen hier daar nog last van gehad?
En jep, we spelen op Indorppop, als opener op het hoofdpodium (voor tijdschema check www.indorppop.nl) Tot dat!
Enne, ja, het geluid in de kelder was inderdaad erg hard... Ik had -shame on me- helaas geen oordoppen bij me, m'n oren beginnen nu pas weer een beetje normaal te functioneren...
quote:The Wounded
Op dinsdag 22 april 2003 20:50 schreef STP het volgende:[..]
welke band speel je ? Ik was d'r ook...
quote:The Wounded! Vet! Eén van de weinige bands die ik erg vet vond! Wat speel je ?
Op woensdag 23 april 2003 21:23 schreef Cynic het volgende:[..]
The Wounded
We speelden op het CBI podium. Daar stond ik iig liever dan in de kelder, beetje te klein voor zoveel mensen (en geluid!)
Thumbs up voor jullie muziek in ieder geval!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |