* Broekhuizen heeft al een moeder: Barbie.
* Broekhuizen zou wel graag een vader willen hebben.
Wil de enige echte vader van Broekie nu opstaan? Dank U!
Broekie
Bij mij zit een cadeautje, mijn vrouw (hoewel ze op het moment tijdelijk vertrokken is, maar dat lost zich wel weer op.
Ik hoop dat Merel en ik onze oude, vertrouwde penthouse weer kunnen betrekken.
Je hebt Jesper zaterdagavond geadopteerd. Vraag hem, OS, Iteejer, mij of MissX maar. En aangezien hij verloofd is met MissX zal zij ook wel meekomen.
Dan rest mij nog de vraag of de kinderen van Iteejer (mijn adoptievader) er bij horen. Dus An-ja en Barbie.
Mijn ABBA-collectie gaat natuurlijk mee
wat fijn dat we in het rehabhuis mogen,heb het er net met blauwe over gehad..kunnen wij misschien een kamer krijgen met jacuzzi en kingsize bed???en het liefst een douche met stoomcabine erbij,of zijn we nu erg brutaal???ach maakt ook niet uit wat voor kamer we krijgen,vind het al fijn dat we bij je mogen wonen
liefs bolletje
quote:
op 02-22-2000 om 11:18 AM schreef TARAraboemdijee het volgende:
hej mam, hoe voelt dat nu? oma zijnBij mij zit een cadeautje, mijn vrouw (hoewel ze op het moment tijdelijk vertrokken is, maar dat lost zich wel weer op.
Ik hoop dat Merel en ik onze oude, vertrouwde penthouse weer kunnen betrekken.Je hebt Jesper zaterdagavond geadopteerd. Vraag hem, OS, Iteejer, mij of MissX maar. En aangezien hij verloofd is met MissX zal zij ook wel meekomen.
Dan rest mij nog de vraag of de kinderen van Iteejer (mijn adoptievader) er bij horen. Dus An-ja en Barbie.
Mijn ABBA-collectie gaat natuurlijk mee
Het oma-schap moet ik nog even aan wennen...hoop dat ze dat bleeeer-jong thuis laten , kunnen geen babies gebruiken , of anders muilkorven....
Barbie en An-ja zijn natuurlijk van harte welkom
* Broekhuizen heeft namelijk af en toe geen zin in gezeik aan zijn kop, en wil zich dan ff rustig terugtrekken in zijn eigen hoekje.
En natuurlijk ruim ik zelf mijn eigen zooi op! Je doet al genoeg voor ons.
Broekie
JustMe
quote:
op 02-22-2000 om 02:18 PM schreef just me het volgende:
Yvonne we hadden zaterdag toch afgesproken dat jij ze niet allemaal zou adopterenJustMe
oeps, sorry JustMe....we delen ze , hebben we een duo-baan.
Jij ook opletten dat ze geen troep maken , he ??
Goed idee?
Broekie
Broekie
Broekie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |