Zojuist zag ik dat er weer een nieuwe Herbal-reclame is
En ja, ook die is weer irritant
en natuurlijk ook...
"wacht Rik wacht"
Voor degenen wie weten waar ik het over heb...
let eens op het achtergrondmuziekje >>
quote:Uuuhhh...die speelden ze elke keer voor Idols...ahhhh..
Op donderdag 10 april 2003 19:32 schreef Scorp[AM] het volgende:
die van dat mokkel in de badkamer
"i am ready for today .. today is gonna be my day "
die SUCKT ook zo
omg wat irri
quote:
die SUCKT ook zo
omg wat irri
bah bah...die komt echt zeker in aanmerking!!!
En nog iets, wie gaat er in hemelsnaam met zo'n berg make-up
op slapen en veegt dan ONDER de ogen als ze wakker wordt!!!
(vraag me af wie zoiets bedenkt....)
Zooooooooo irritant! Het hoofd van dat mens is ook heel eng. Van die zoon trouwens ook.
quote:Bij een van die reclames zie je ook zo'm man die kijkt alsof ie net een handje XTC pillen heeft geslikt. Die dude kijkt echt eng :p
Op donderdag 10 april 2003 19:48 schreef DocB het volgende:
Bij elke lening/hypotheek reclame krijg ik spontane zapreflexen. Frisia, becam (ofzo), en vooral die met die 'acteur' AARGHH!!
quote:Hoor ook van velen dat dat muziekje werkelijk tenenkrommend moet zijn.
Op donderdag 10 april 2003 19:34 schreef greetjeroelofs het volgende:
Mijn # 1 irritantste reclame op dit moment is PAARDENFANVoor degenen wie weten waar ik het over heb...
let eens op het achtergrondmuziekje >>
Heb hem alleen gvd nog nooit gezien.
quote:Postkrediet.
vooral die met die 'acteur' AARGHH!!
quote:'Zoo..nieuwe breedbeeld tv, waar doet die het van..Nouuu, dat mag je best weten hoor'..blablabla. Die vind ik nog irritanter dan die van Postkrediet en Frisia bij elkaar eerlijk gezegd.
becam
quote:"Misschien iets TE breed?"
Op vrijdag 11 april 2003 17:42 schreef mr_cucumber het volgende:[..]
'Zoo..nieuwe breedbeeld tv, waar doet die het van..Nouuu, dat mag je best weten hoor'..blablabla. Die vind ik nog irritanter dan die van Postkrediet en Frisia bij elkaar eerlijk gezegd.
quote:
Op donderdag 10 april 2003 19:18 schreef Sas22 het volgende:
Nou mijn absolute kandidaat voor de meest irritante reclame blijft toch echt wel die van "Rice cracks" met dat vervelende Amerikaanse rotwijf die "aerobics" lesgeeft of tven natuurlijk ook...
"wacht Rik wacht"
quote:Nou...ga er niet de hele dag voor op de bank zitten
Op vrijdag 11 april 2003 10:50 schreef zjroentje het volgende:Hoor ook van velen dat dat muziekje werkelijk tenenkrommend moet zijn.
Heb hem alleen gvd nog nooit gezien.
quote:Wow, ja die is ultra irritant. Bom op dat wijf.
die SUCKT ook zo
omg wat irri
quote:Het is ook niet zo raar dat die filmpjes bizar slecht zijn; ze worden verzonnen en gemaakt door DSB Media, het interne 'reclamebureau' van DSB (Dick Scheringa Beheer), dat de moeder is van de 'geldmerken' Postkrediet, Frisia, Brofinca, Becam, Crefinass en Nationale Geldservice. Dat bureau wordt geleid door één man, marketingmanager Richard van Hooijdonk. Hij is dus alleen verantwoordelijk voor honderduizenden geirriteerde Nederlanders iedere dag!
Bij elke lening/hypotheek reclame krijg ik spontane zapreflexen. Frisia, becam (ofzo), en vooral die met die 'acteur' AARGHH!!
Hij trekt zich alle commentaar wel aan en heeft gezegd 'die commercials gaan we verbeteren'. Maar begrijpt hij hoe irritant die filmpjes zijn: 'ja, hij is duizenden keren op tv geweest, maar als marketeer heb je een bepaalde doelstelling, en om resultaat te bereiken heb een bepaald volume nodig. Wij hebben bewust voor deze strategie gekozen. En de spotjes werken, anders zouden ze niet meer op tv zijn'.
Kortom: spam op tv! Als je maar genoeg herhaald zijn er altijd wel een aantal mongolen die erin trappen en de komende 40 jaar krom liggen om terug te kunnen betalen. Misdadig is het, Richard!
quote:gelukkig is er een aanbieder die niet bij dsb hoort (gelink) en die ook de meest aanvaardbare commercials in deze categorie heeft
Op maandag 14 april 2003 20:33 schreef Pacino het volgende:[..]
Het is ook niet zo raar dat die filmpjes bizar slecht zijn; ze worden verzonnen en gemaakt door DSB Media, het interne 'reclamebureau' van DSB (Dick Scheringa Beheer), dat de moeder is van de 'geldmerken' Postkrediet, Frisia, Brofinca, Becam, Crefinass en Nationale Geldservice. Dat bureau wordt geleid door één man, marketingmanager Richard van Hooijdonk. Hij is dus alleen verantwoordelijk voor honderduizenden geirriteerde Nederlanders iedere dag!
Hij trekt zich alle commentaar wel aan en heeft gezegd 'die commercials gaan we verbeteren'. Maar begrijpt hij hoe irritant die filmpjes zijn: 'ja, hij is duizenden keren op tv geweest, maar als marketeer heb je een bepaalde doelstelling, en om resultaat te bereiken heb een bepaald volume nodig. Wij hebben bewust voor deze strategie gekozen. En de spotjes werken, anders zouden ze niet meer op tv zijn'.
Kortom: spam op tv! Als je maar genoeg herhaald zijn er altijd wel een aantal mongolen die erin trappen en de komende 40 jaar krom liggen om terug te kunnen betalen. Misdadig is het, Richard!
De reclame van "LEO" het nieuwe koekje van Milka...
Een nagesynchroniseerd liedje, gezongen op de melodie van "daylight come and me wanna go home", inclusief Oostenrijkse lederhosen, Amerikaanse basketballers en ik -weet-niet-wat-nog-meer.
Waaaaaaahhh!
quote:En zo'n leuke tarzan
Op zaterdag 10 mei 2003 00:30 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Zojuist gespot op de t.v.:De reclame van "LEO" het nieuwe koekje van Milka...
Een nagesynchroniseerd liedje, gezongen op de melodie van "daylight come and me wanna go home", inclusief Oostenrijkse lederhosen, Amerikaanse basketballers en ik -weet-niet-wat-nog-meer.Waaaaaaahhh!
OMFG die is echt te erg voor woorden. Ik vind m nog irritanter dan FRISIA
.
quote:Mee eens!
Op woensdag 30 april 2003 17:58 schreef Duiveltja het volgende:
Die van Jim, vooral omdat hij elk reclameblok voorbij komt
Ik HAAT die reclame!
Vooral omdat hij daar zo afschuwelijk 'gemaakt' doet. Jongen, doe toch normaal.
quote:Die is echt irritant! Hij kan gewoon niet zingen punt uit. Dit zal zeker zo'n poging zijn om ervoor te zorgen dat al die 14-18 jarige meisjes Marsen gaan kopen
Op woensdag 30 april 2003 17:58 schreef Duiveltja het volgende:
Die van Jim, vooral omdat hij elk reclameblok voorbij komt
He's having an attack
Is there a doctor in the room?
I'm a dentist!!!!
Nog nooit zo'n flauwe reclame gezien.
1. Rice Cracks: al lang niet meer gezien maar het blijft een irritante kut reclame. Een of ander irritant "wannabee American-fitness bitch" die schreewerig "RICE Cracks..." zit te gillen in d`r voor haar veel te kleine fitnesspakje. Bah Bah Bah
2. Alle maar dan ook alle Polisdirect reclames met steeds dezelfde monotome hufter in ze juppepakje. (volgens mij de vader van Jim) die ons vrolijk loopt te vertellen dat alleen je auto niet verzekeren goedkoper is Grrrrrrr.......
Oh... and while I'm at it...
De overdreven, quasi-grappige cliché-wijze waarop dat ventje in die Herbal Essence (toch?) reclame wordt geportretteerd. Als een seksueel uitgehongerde en kruiperige primaat die haar in de libido-taxi achterop zit om haar vervolgens met ogen als schoteltjes te smeken hem zijn seks-shotje te geven ("en ik dan...?").
GRRRMBLBLLBBRRBRM!!
En die Meneer van der Ven mag ook wel onslag nemen bij Citroën! Met z'n "circa 85 meter hoge LUL!" (ok, nul)
kan me wel zooo ergeren aan die Tiscali reclames!!
quote:ADSL voor iedereen!
Op donderdag 9 oktober 2003 12:33 schreef Ralpy het volgende:
een naam... Paul Koning!!kan me wel zooo ergeren aan die Tiscali reclames!!
Als ie kaal was geweest zou je denken dat het Pim was.....
quote:top top top top TOP TOPPIE!!
Op donderdag 9 oktober 2003 12:53 schreef onetouch het volgende:
de neckerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrman top 100
[Dit bericht is gewijzigd door BdR op 16-10-2003 10:15]
quote:TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOPPERRRRRTJE!
Op donderdag 9 oktober 2003 12:53 schreef onetouch het volgende:
de neckerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrman top 100
Geweldig
# we gaan nog niet naar huis. etc.
"pappa!"
"ja, Noortje?"
"stil nou even, ik versta niks van de film"
quote:die komt op 2 in m'n persoonlijke Irritante-reclame-top 3.
Op vrijdag 24 oktober 2003 10:36 schreef BdR het volgende:
radio reclame, een DVD speler in de auto is sowieso al stompzinnigen de reclame is ook nog eens irritant
# we gaan nog niet naar huis. etc.
"pappa!"
"ja, Noortje?"
"stil nou even, ik versta niks van de film"
quote:en die staat op 3
Op donderdag 23 oktober 2003 15:41 schreef quasars het volgende:
Die postbank reclames, wat zijn dat ontzettend slechte acteurs en wat hebben die mensen totaal geen humor..
quote:Dat hangt er vanaf welke, als het die is van die kerel met die 2 meiden op het station, dan hoor je mij niet klagen!
Op donderdag 16 oktober 2003 10:10 schreef BdR het volgende:
Op de radio Telford reclame "ben-je-nou-nederlander-of-niet show"ten eerste, Telford is een engels bedrijf, maar afgezien daarvan iets in die slogan "ben je nou nederlander of niet" is gewoon tenenkrommend, ik krijg er echt zo'n "gemiddelde nederlander/tros kompas/opel kadett" gevoel bij. Ik weet niet precies wat het is, misschien omdat het ook nog ingesproken is door..
Edwin Evers
*ril*
[..]
Goeiemorge!
quote:
Op woensdag 5 november 2003 10:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zit me nou zo'n beetje ieder uur te ergeren aan dat &*%^$^%$^%$$^%^%$()*(& K*t gegaap in de reclame. En ik weiger te onthouden waarvoor ze reclame proberen te maken
"Ik ga hier zitten wachten tot u belt en als u niet belt dan, uhm, dan zwaait er wat. De ISP zwaait dan, de kos.."
quote:toppertje.mp3
Op donderdag 16 oktober 2003 11:25 schreef funmaster het volgende:
TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOPPERRRRRTJE!
koffie met opgeklopte melk, koffie met chocola, koffie verkeerd, koffie met Linda.
He? koffie met Linda!?
Ja, koffie met Linda!
irritant
quote:Ohhhwww die vind ik ZO naar, gewoon eng om te zien.
Op maandag 17 november 2003 17:15 schreef -Promo- het volgende:
die reclame van specsafers ofzo, dan zie je van die ogen bewegen en dat moet dan die mond voorstellen ofzo. Echt een kut reclame, slaat nergens op!
quote:Ik denk, achterliggende gedachte is: Wil je goeie kopieën, dan moet je AA papier hebben. Zoiets.
Op dinsdag 18 november 2003 14:03 schreef sarita het volgende:
ahhh lekker belangrijk onderwerp.
De reclame van double-A paper.
What the fuck?? waarom doet ze zo moeilijk voor papier als dat er nog klaarblijkelijk inzit?
Verder: is het gewoon een kutreclame.
En die Dennis v/d Ven is nog steeds niet opgeknoopt, helaas...
"Skinny dipping..."
Kots kots kots kots kots kots kots!!!!!
Postbank. Heeeee Howard! Die griet in dat leeuwepak is echt on-uit-staan-baar. En dan die 'grrrrrrrrr'. Erg, erg. erg.
Essent. Zielig bijelkaar gecast gezinnetje. Vreselijk irritante en slecht geacteerde commercials.
Swiffer. Dankzij de walgelijke commercials heb ik nog nooit een Swiffer product aangeschaft.
Rafael van der Vaart (weet niet eens welke reclame dat precies is). Die gozer is alleen maar gecast op z'n status want 'acteren' kan 'ie absoluut niet. Op het einde kijkt hij zelfs even dom lachend in de camera. Wat een sukkel!
Ik denk nog wel ff na over andere irritante commercials, want ik erger me vaak genoeg.
Stelletje kinderen die denken goed te kunnen rappen. NOT!
quote:das Joyride van Skate The Great (of The Late) van de PU, hij is cool, dus dat nummer is cool, en dus, onvermijdelijk, is die reclame ook cool
Op zondag 30 november 2003 10:26 schreef funmaster het volgende:
Nog eentje: Die afschuwelijke reclame vanJoy
Stelletje kinderen die denken goed te kunnen rappen. NOT!
Ik vind het wel gewaagd om zo te adverteren. Het is en blijft een bedrijf.
quote:dat nummer vind ik dus zooooo slecht.
Op zondag 30 november 2003 16:27 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
das Joyride van Skate The Great (of The Late) van de PU, hij is cool, dus dat nummer is cool, en dus, onvermijdelijk, is die reclame ook cool
die postbank reclames zijn echt te dom voor woorden, 0% grappig.
het d-reizen vakantiejournaal is ook zwaar irritant.
met die verdomde wekkers erin!!!
AAAAAARGGH!!
quote:Het irritantst van deze reclame vind ik wel hoe die donkere jongen kijkt naar dat meisje als ze skinny dipping doet
Op vrijdag 28 november 2003 08:39 schreef Tokay het volgende:
Idd: Dorito's - ik haaaaat die mensen, vooral die gozer met die lange tanden (die als eerste begint te praten), en die skinnydipping-muts. Naar, naar, naar.Postbank. Heeeee Howard! Die griet in dat leeuwepak is echt on-uit-staan-baar. En dan die 'grrrrrrrrr'. Erg, erg. erg.
Essent. Zielig bijelkaar gecast gezinnetje. Vreselijk irritante en slecht geacteerde commercials.
Swiffer. Dankzij de walgelijke commercials heb ik nog nooit een Swiffer product aangeschaft.
Rafael van der Vaart (weet niet eens welke reclame dat precies is). Die gozer is alleen maar gecast op z'n status want 'acteren' kan 'ie absoluut niet. Op het einde kijkt hij zelfs even dom lachend in de camera. Wat een sukkel!
Ik denk nog wel ff na over andere irritante commercials, want ik erger me vaak genoeg.
... and again ... GRRRRR wat is dit erg.
lijkt erop dat ze dat er achterweg hebben gehaald gelukkig...
En ook vooral Xander in dat spotje duwen.
denken ze nou echt dat ik denk "goh, dat klinkt eerlijk. daar ga ik zaken doen?"
Nou, ik kan ze vertellen dat dat duidelijk NIET het geval is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |