quote:Yep, maar ik bedoelde eigelijk iets met die post met een enclave die Nederland zou moeten beschermen en waar we geen luchtsteun kregen.
Op woensdag 9 april 2003 22:09 schreef domolanglekker het volgende:[..]
hmm de vraag was waarin de USA zoveel beter zijn dan andere landen. Vindt de luchtsteun wel aardig van USA
A-10\'s , apache\'s, F14\'s,F15\'s,F18\'s.
quote:Denk het niet, nog veel te doen in Irak.
Op woensdag 9 april 2003 22:15 schreef cptmarco het volgende:
Zou dit het laatste deeltje worden?
Ik vrees dat wij hem voorlopig even niet meer zullen zien, hoewel je weet het maar nooit met hem
quote:Ik wilde net een fanclub oprichten en nou is ie er niet meer
Op woensdag 9 april 2003 22:18 schreef yavanna het volgende:
Die titelIk vrees dat wij hem voorlopig even niet meer zullen zien, hoewel je weet het maar nooit met hem
quote:Niet al te letterlijk nemen aub, want het is een (massa)moordenaar.
Op woensdag 9 april 2003 22:18 schreef yavanna het volgende:
Die titelIk vrees dat wij hem voorlopig even niet meer zullen zien, hoewel je weet het maar nooit met hem
En ja, ik mis Mohammed Saeed Al-Sahaf... waar is die gozer?
quote:Het ontwikkellen van goede computer apperatuur? (Intel, AMD, NVidia, Microsoft, Macintosh, Compaq, HP, IBM, Novell - enzovoorts.) Ik zie nog niemand met die Chinese 500 Mhz CPU werkt op een Duitse versie van Linux (en dan ook nog eens tevreden is
Op woensdag 9 april 2003 22:05 schreef El_Catalan het volgende:
Haha jaja noem maar eens op in wat zijn ze zoveel beter dan andere landen?
Het maken van goede televisie, films en muziek? Of beweer je dat jij *noooooit* een Amerikaanse film kijkt? Of een Amerikaanse serie? Of naar Amerikaanse muziek luisterd? Heel veel trends komen uit Amerika.... (en niet alleen muziek trouwens)
Het medium waar je nu op zit te Fokken is trouwens ook een Amerikaanse uitvinding. Interner dus Zo ook TCP/IP. De wereldberoemde "smilie" is Amerikaans. Waarschijnlijk zit je nu zelf te werken op een in Amerika ontwikkelde computer (wellicht met Koreaanse/Taiwanese onderdelen maar met een Amerikaanse CPU) met een in Amerika ontwikkeld Operating System.
Verder is de Verenigde Staten heer en meester als het gaat om het ontwikkelen van wapensystemen. De oude Sovjet ontwikkelaars zitten door budget behoorlijk stil, en de Chinezen hebben altijd maar Russische modellen genomen en deze een beetje aangepast voor eigen gebruik. Europa moet eerst 15 jaar bakkelijen voordat ze samen een helicopter kunnen ontwikkellen. Amerika is dus een stuk BETER in de wapens..... niet voor niets heeft half Europa (en nu ook het halve oostblok) zichzelf bewapend met Amerikaanse wapens. Niets is beter.
Affijn, we kunnen zo wel even doorgaan.
Verder heeft elk land dingen waarin ze beter zijn dan andere landen. Zelfs Irak
quote:Ik schreef net ook al zoiets
Op woensdag 9 april 2003 22:19 schreef NightH4wk het volgende:[..]
Niet al te letterlijk nemen aub, want het is een (massa)moordenaar.
Maar heb jij nog wat van Ali Chemicali gehoord nadat hij gevonden zou zijn?
Niets meer van gehoord, ik geloof dat ze DNA onderzoek aan het doen zijn op de restanten van gevonden lichamen aldaar.
[Dit bericht is gewijzigd door yavanna op 09-04-2003 22:23]
quote:Waarschijnlijk om zijn doorzettingsvermogen en idealisme
Op woensdag 9 april 2003 22:20 schreef yavanna het volgende:
Ok, iedereen vond Sahaf eigenlijk wel een mega comediant, maarre laten we niet vergeten dat hij wel behoorde tot 1 van Saddam's vertrouwelingen en ik vrees zo dat je dat niet zomaar wordt
Hij is een goed acteur! Zou die hele oorlog dan toch een Hollywood productie zijn?
quote:De nieuwe Doctor Phil!
Op woensdag 9 april 2003 22:19 schreef Refragmental het volgende:
Sahaf moet z'n eigen TV-Show krijgen in de VS.
quote:Yup, alleen wil niet iedereen dat zien. En inderdaad, de Amerikanen hebben ook hun zwakheden, ze beschouwen iemand een vriend wanneer de situatie dat toelaat maar droppen ze ook weer zo. RealPolitik noemen ze dat ook wel.
Op woensdag 9 april 2003 22:21 schreef maartena het volgende:- knip -
quote:Dat lijkt mij stug, ik heb er niets over kunnen vinden, naast wat gewone info over zijn loopbaan, maar je komt echt niet alleen om zoiets in dat zeer strenge kliekje terecht, zeker niet aangezien hij als de enigste niet tot die stam van Saddam behoorde.
Op woensdag 9 april 2003 22:22 schreef maartena het volgende:[..]
Waarschijnlijk om zijn doorzettingsvermogen en idealisme
Hij is een goed acteur! Zou die hele oorlog dan toch een Hollywood productie zijn?
Het is nooit echt geweest, propoganda
quote:Wat een enorme b.s maarja.
Op woensdag 9 april 2003 22:21 schreef maartena het volgende:
enorme b.s
quote:Wat klopt er niet van dan?
Op woensdag 9 april 2003 22:25 schreef WcB0rSt3l het volgende:[..]
Wat een enorme b.s maarja.
quote:ohw die.. maarja de fransen he
Op woensdag 9 april 2003 22:15 schreef NightH4wk het volgende:[..]
Yep, maar ik bedoelde eigelijk iets met die post met een enclave die Nederland zou moeten beschermen en waar we geen luchtsteun kregen.
quote:
NASIRIYA, Iraq (CNN) -- A key Iraqi opposition leader says he has information that Saddam Hussein survived an airstrike in Baghdad and escaped from the capital with at least one of his sons.However, U.S. Defense Secretary Donald Rumsfeld said he did not know whether Saddam was dead or alive.
"He's either dead, or he's incapacitated, or he's healthy and cowering in some tunnel someplace trying to avoid being caught. What else can one say?" Rumsfeld said.
Iraqi National Congress leader Ahmad Chalabi told CNN Wednesday the unconfirmed reports indicated that the Iraqi president had taken refuge in the city of Baqubah, northeast of the Iraqi capital.
"We have no evidence they have been killed in that attack. We know at least that Qusay, his son, has survived and he is occupying some houses in the Diyala area," Chalabi said.
quote:Ik heb je letterlijk horen zeggen dat je voor Saddam Houssein bent in een paar topics terug...
El_Catalan schreef:
Ik vind het jammer dat jullie denken dat ik het Regime steun.
quote:Ook al leeft hij en zit hij ergens ondergedoken. Zonder controle over z'n leger (of wat daar nog van over is) is hij voorgoed z'n macht kwijt en is hij ten dode opgeschreven. Ook zal de bevolking hem niet meer warm onthalen...
Op woensdag 9 april 2003 22:31 schreef yavanna het volgende:[..]
quote:Nog nooit gezegd dus ik wens je veel plezier met zoeken.
Op woensdag 9 april 2003 22:33 schreef toxi het volgende:[..]
Ik heb je letterlijk horen zeggen dat je voor Saddam Houssein bent in een paar topics terug...
quote:mjah gelijk de irakezen meenemen die terug willen
Op woensdag 9 april 2003 22:40 schreef tsuihark het volgende:
Zeg, de wederopbouw wordt door de Amerikanen aan Amerikaanse bedrijven uitbesteed. Zou Nederland de koningin niet eens naar Irak moeten sturen met een delegatie? We zitten tenslotte in de coalitie
quote:Kom eens met argumenten? Wat klopt er niet?
Op woensdag 9 april 2003 22:25 schreef WcB0rSt3l het volgende:[..]
Wat een enorme b.s maarja.
Als je met b.s. trouwens "bull-shit" bedoeld.... mag jij 1 keer raden uit welke Amerikaanse staat deze uitspraak afkomstig is.... (Hint: Bush komt er vandaan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |