quote:Het begint met een F en eindigd op een N
Op woensdag 9 april 2003 18:32 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Volgens mij post ie nog wel op Fok... je weet wel onder welke nick
quote:Ja, wat een vrijheid. Een handjevol Irakezen dat nog net kan lopen en niet gewond is op een pleintje. De rest van de stad licht te creperen in ziekenhuizen!
Op woensdag 9 april 2003 18:13 schreef Peter83 het volgende:
Historische beelden vandaag gezien. Het deed denken aan de val van de muur of de val van Ceaucescu. Vrijheid voor het Iraakse volk!
quote:Ja hoor, schat.
Op woensdag 9 april 2003 18:49 schreef Youssef het volgende:[..]
Ja, wat een vrijheid. Een handjevol Irakezen dat nog net kan lopen en niet gewond is op een pleintje. De rest van de stad licht te creperen in ziekenhuizen!
quote:Nog zo loser
Ja, wat een vrijheid. Een handjevol Irakezen dat nog net kan lopen en niet gewond is op een pleintje. De rest van de stad licht te creperen in ziekenhuizen!
quote:Nederland is 2de geworden wat betreft kinderen die begrijpend kunnen lezen. Dar hoor jij zeker niet bij
Op woensdag 9 april 2003 18:07 schreef Refragmental het volgende:
Farzin gaat zelfs zover om dit een oorlog tegen de islam te noemen.
De iraakse bevolking is inderdaad niet blij met de oorlog, maar wel met de bevrijding
quote:Dat zijn 5 miljoen mensen
De rest van de stad licht te creperen in ziekenhuizen!
Volgens mij was dit een relatief "schone" oorlog. Volgens Irak waren er 1300 burgerslachtoffers dus zullen dat in de praktijk wel een paar honderd zijn. Vergelijk dat eens met de 2.000.000 van Saddam
quote:Youssef, wat een geluk dat Saddam nog wat mensen heeft overgehouden om de Amerikanen te ontvangen. Nog meer geluk dat er zoveel ziekenhuizen zijn in Bagdad dat elke inwoner van Bagdad die niet op het pleintje te bewonderen was kon liggen kreperen in de ziekenhuizen.
Dergeluijke 'argumentatie' doet je geloofwaardigheid schade. Maar dat doen ook de Shi'itische Iraki's in Zuid-Irak die de Engelsen als bevrijders hebben binnengehaald.
[Dit bericht is gewijzigd door sjun op 09-04-2003 19:03]
quote:
Op woensdag 9 april 2003 18:44 schreef George_Bush het volgende:[..]
Het begint met een F en eindigd op een N
quote:Verpruts het nou niet...
Op woensdag 9 april 2003 18:51 schreef Youssef het volgende:[..]
Nederland is 2de geworden wat betreft kinderen die begrijpend kunnen lezen. Dar hoor jij zeker niet bij
Ik zie Farzin nergens zeggen dat dit een oorlog tegen de islam is.
quote:Sorry, maar volgens mij moet jij het begrip sarcasme eens opzoeken.
Op woensdag 9 april 2003 18:51 schreef Youssef het volgende:[..]
Nederland is 2de geworden wat betreft kinderen die begrijpend kunnen lezen. Dar hoor jij zeker niet bij
Ik zie Farzin nergens zeggen dat dit een oorlog tegen de islam is.
Het volgende stuk is geheel sarcastisch.
quote:Misschien dat je het nu snapt
Door Farzin - woensdag 9 april 2003 @ 18:00
Nee, Amerika heeft het niet op de moslims gemunt. Sterker nog: Bush en de neoconservatieven om hem heen zijn een vriend van de islam, en politiek correcter dan de gemiddelde Nederlandse politicus. Bush noemde de islam zelfs een "vreedzaam geloof"... Dit is geen oorlog tegen de islam, maar een oorlog voor de belangen van Amerika. Amerika heeft namelijk geen enkel probleem met moslims. In de jaren tachtig kreeg Bin Laden, een gestoorde islamitische fundamentalist, steun van Amerika. Nee, ik geloof niet dat Amerika problemen heeft met moslims.
quote:Dat is dus niet sarcastisch bedoeld...
Op woensdag 9 april 2003 18:56 schreef Refragmental het volgende:
Sorry, maar volgens mij moet jij het begrip sarcasme eens opzoeken.Het volgende stuk is geheel sarcastisch.
Misschien dat je het nu snapt
quote:LOL de minister van informatie zegt dat de garde Saddam International Airport in handen heeft!
Op woensdag 9 april 2003 18:57 schreef Shalashaska het volgende:
NL 2 nu !
Hij schijnt nu gevlucht te zijn
quote:Met de quote die jij geeft kan ik het helemaal niet sarcastisch opvatten.
Op woensdag 9 april 2003 18:56 schreef Refragmental het volgende:[..]
Sorry, maar volgens mij moet jij het begrip sarcasme eens opzoeken.
Het volgende stuk is geheel sarcastisch.
[..]Misschien dat je het nu snapt
En begrijpend lezen en een tikfout heeft niets met elkaar te maken, maar goed, lekker makkelijk om te happen. Dacht zelf zo lui te zijn om dat niet te verbeteren
quote:Jij kunt er niks aan doen, nederlands is niet je moedertaal
Op woensdag 9 april 2003 19:00 schreef Youssef het volgende:[..]
Met de quote die jij geeft kan ik het helemaal niet sarcastisch opvatten.
En begrijpend lezen en een tikfout heeft niets met elkaar te maken, maar goed, lekker makkelijk om te happen. Dacht zelf zo luit te zijn om dat niet te verbeteren
quote:Mischien ben jij wel te lui om de taal beter te leren
Op woensdag 9 april 2003 19:00 schreef Youssef het volgende:[..]
Met de quote die jij geeft kan ik het helemaal niet sarcastisch opvatten.
En begrijpend lezen en een tikfout heeft niets met elkaar te maken, maar goed, lekker makkelijk om te happen. Dacht zelf zo luit te zijn om dat niet te verbeteren
quote:Geen shows meer van de beste man.
Op woensdag 9 april 2003 19:00 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
LOL de minister van informatie zegt dat de garde Saddam International Airport in handen heeft!
Hij schijnt nu gevlucht te zijn
Mooi handdoekje om de handen mee schoon te vegen ofzo?
quote:Ik had best medelijden met die zielepiet. Nu nog een betere baan zoeken dan.
Op woensdag 9 april 2003 19:03 schreef schatje het volgende:[..]
Geen shows meer van de beste man.
quote:Ik denk het wel, hoor.
Op woensdag 9 april 2003 19:01 schreef Refragmental het volgende:
Jij kunt er niks aan doen, nederlands is niet je moedertaal
quote:In mijn ogen niet.
Op woensdag 9 april 2003 19:05 schreef Farzin het volgende:[..]
Ik denk het wel, hoor.
Achteraf praat, eerst tegen, nu toch wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |