Wil heel graag een weekendje weg, maar heb geen idee waarheen. We willen beiden dolgraag naar Londen, maar dat kan de brui niet trekken op het ogenblik.
Onze vakantie zou dit jaar in eerste instantie bestaan uit WAN2001, maar dat gaat helaas niet door,
wie heeft er een leuk idee voor een weekendje weg in eigen land wat betaalbaar blijft ?????
- Maastricht? Mooie omgeving, genoeg te doen, mergelgrotten etc?
- Weekendje Zeeland (iets gevaarlijker, maar toch )
Genoeg mooie plekjes die niet te veel hoeven te kosten en zeer zeker de moeite waard zijn in Nederland lijkt me....
Onnodig te zeggen dat er zat te doen is...
Verder zijn de Ardennen ook erg mooi...
quote:Pcies! En het voordeel is ook nog eens dat je gewoon jou wensen op kunt geven en ook vooraf weet wat je te wachten staat qua omgeving, drukte en niet geheel onbelangrijk de centjes. Zoals bovenstaande poster schrijft: Er zijn zoveel mooie plekjes en mogelijkheden in Nederland zelf, wees creatief, stap een VVV binnen en geniet zou ik zeggen.
Op 14 januari 2001 23:22 schreef boeltje.nl het volgende:
Moet je eens naar de VV gaan daar heb je hele leuke arragementen (vast fout geschreven)
Een vrijwillige donatie op een rekening van bijna 10.000 Fok!kers moet toch een geslaagd weekendje Londen op kunnen leveren!
Wie doet er mee?
Hele mooie stad. (eigelijk meer iets voor in het voorjaar, maar ja)
quote:Zeker gaaf. En duur. Yuppiegirl doet haar naam wel eer aan. Wel oordopjes meenemen!
Op 17 januari 2001 13:37 schreef dutchie het volgende:
Het vriendje en ik gaan misschien naar de Grand Prix in Monaco. Da's pas gaaf!
quote:Kijk dat vindt ik nou een leuk idee
Op 17 januari 2001 00:10 schreef katjaschuurman het volgende:
Hmmmm. Wordt het trouwens niet eens tijd voor een gepast huwelijkskado van alle Fok!kers voor het pas getrouwde paar???? En het is natuurlijk niet zomaar een paar!Een vrijwillige donatie op een rekening van bijna 10.000 Fok!kers moet toch een geslaagd weekendje Londen op kunnen leveren!
Wie doet er mee?
quote:Tsja, dat hebben jullie toch wel verdiend na alle inzet de afgelopen 1,5 jaar.
Op 18 januari 2001 12:44 schreef Knorretje het volgende:
Kijk dat vindt ik nou een leuk idee
Ook al geeft elke actieve Fok!ker maar fl 1,-- dan kom je volgens mij al een heel eind richting Londen.
Ik weet ook al wie de bankrekening moet openen/beheren: Tara! Volgens mij kan iedereen daar mee leven.
Nu nog even een apart topic Deze raakt zo een beetje ondergesneeuwd...
Is echt leuk, de sfeer op zo'n joekel van een boot is echt apart: lekker op volle zee op het bovendek languit onderuit naar de sterren kijken.
(overigens niet aan te raden in de winter )
[Dit bericht is gewijzigd door Robino op 19-01-2001 11:41]
Een paar tips:
1= Valkenburg, er zijn genoeg hotels die betaalbaar zijn. Ik weet alleen niet of de mergelgrotten, de kasteelruine etc. in deze tijd van het jaar ook open zijn, maar volgens mij wel. Even informeren bij VVV Valkenburg aan de Geul!
2. Waarschijnlijk duurder, maar de moeite waard. Preston Palace in Almelo. Een uitgaanscentrum waar alles all-in is. Eten, dansen. live-muziek, karaoke, zwembad, bowlen, noem maar op. Het is een oud ziekenhuis, al jaren geleden omgebouwd tot uitgaanscentrum. Er zijn hotelkamers.
Ik ben er 2 maal geweest, maar dan zonder overnachting. Het complex bestaat uit veel zalen waar je allemaal in en uit kan lopen.
Er zijn restaurants, cafe's, biljartzalen, noem maar op. Ik heb me beide keren prima vermaakt! 'T zal wel niet heel geodkoop zijn, maar wel leuk en alles zit er bij in.
2. Nog zoiets, maar dan wat kleiner is de Bonte Wever in Slagharen. Daar ben ik met m'n vriend eens 2 dagen geweest. Het eten zit er dan ook bij in, maar je gaat dan wel om een bepaalde tijd, je kunt ook in een apart restaurantje in het gebouw eten, dat kun je zelf kiezen. Er is ook live-muziek en er zijn kroegjes. Je kunt tennissen, zwemmen, midget-golfen..of niets doen!
'T is niet zo overweldigent als nr.2 , maar voor even er tussen uit prima! Je begeeft je wel overduidelijk tussen de feestende boeren, maar ja (ik kom zelf ook uit het oosten des lands, maar het viel me echt op!)
Ach, en verder, mogelijkheden genoeg: de grote steden, genoeg te doen.
Of voor de rust en de natuur huur je een goedkoop huisje (of hotelovernachting) in Drenthe ofzo.
quote:HUH!!!!...gevaarlijk???
Op 14 januari 2001 21:40 schreef blauwe het volgende:
- Weekendje Zeeland (iets gevaarlijker, maar toch)
met een volle tank kun je ook naar brussel of parijs, ook niet slecht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |