In ruil voor lagere misdaadcijfers vind ik het wel een goede deal
Is dit een positieve of negatieven ontwikkeling? Zouden zulke maatregelen nou niet juist averechts werken?
Positieve discriminatie is ook discriminatie.
quote:Jij knoopt altijd twee onderwerpen aan elkaar om maar weer op allochtonen af te kunnen geven he ?
Op dinsdag 8 april 2003 17:28 schreef Tikorev het volgende:
...
In ruil voor lagere misdaadcijfers vind ik het wel een goede deal
...
quote:Leg eens uit waarom het averechts zou werken? Want die begrijp ik niet.
Is dit een positieve of negatieven ontwikkeling? Zouden zulke maatregelen nou niet juist averechts werken?
FNV wordt meer en meer het billenmaatje van Groen Links.
quote:Damn!!! Ze bedoelen wel Allochtonen met diploma's !!
Op dinsdag 8 april 2003 17:31 schreef Vampier het volgende:
Dus als ik als allochtoon geen opleiding heb en alleen straatroof ervaring wat dan? Krijg een bedrijf mij dan opgedwongen aangeleverd zodat ik daar kan doorgaan met mijn afperspraktijken? De FNV is een fijne club.
quote:Kut een eind op
Op dinsdag 8 april 2003 17:31 schreef Vampier het volgende:
Dus als ik als allochtoon geen opleiding heb en alleen straatroof ervaring wat dan? Krijg een bedrijf mij dan opgedwongen aangeleverd zodat ik daar kan doorgaan met mijn afperspraktijken? De FNV is een fijne club.
quote:Nee! Ze doelen op een bepaald percentage. Je moet die mensen dus maar ergens vandaan zien te schrapen om aan dat percentage te komen, terwijl je die mensen vaak niet eens kunt gebruiken. Domme maatregel van de FNV waar geen enkele serieuze politieke partij mee akkoord gaat.
Op dinsdag 8 april 2003 17:32 schreef Ludacriss het volgende:[..]
Damn!!! Ze bedoelen wel Allochtonen met diploma's !!
quote:Doe jij dat eens, dan wordt dit misschien een topic zonder viswijfgehuil en Leo-gejank.
Op dinsdag 8 april 2003 17:33 schreef Leonardo1504 het volgende:[..]
Kut een eind op
quote:Volgens mij versterken zulke maatregelen alleen maar het gevoel dat allochtonen worden voorgetrokken t.o.v. autochtonen.
Op dinsdag 8 april 2003 17:32 schreef Leonardo1504 het volgende:
Leg eens uit waarom het averechts zou werken? Want die begrijp ik niet.
Of zou dit gewoon een goedkope actie zijn om allochtonen meer bekend te laten maken met de FNV zodat zij het al jaren dalende ledenaantal wat kunnen opkrikken?
quote:goed die kunnen ook wel een baan krijgen zonder deze blaat.
Discriminatie blijft discriminatie.
quote:Dan moet je van Kamaratski Lodewijk maar wat ongeschoolde mensen ergens vandaan halen.
Op dinsdag 8 april 2003 17:35 schreef detulp050 het volgende:
En als de goedopgeleide allochtonen op zijn (als in: die hebben al een baan ?)
quote:Leuk. Je zit niet aan je percentage, kunt geen geschikte allochtoon vinden en dan moet je je PR maar laten behartigen door iemand die niet eens fatsoenlijk Nederlands spreekt.
Op dinsdag 8 april 2003 17:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Dan moet je van Kamaratski Lodewijk maar wat ongeschoolde mensen ergens vandaan halen.
quote:Zou het? Als wettelijk wordt vastgelegd dat ieder bedrijf een vast percentage allochtonen in dienst moet hebben, droogt de bron 'allochtonen met diploma' wel erg snel op. En als alle allchtonen met diploma al een baan hebben, waar blijf je dan als werkgever, gebonden aan vaste percentages?
Wat een ongelooflijk slecht idee. Ik hoop niet dat de PvdA in de regering komt, anders heeft de achterlijk van een de Waal nog een regeringspartij achter zich ook
quote:Die zijn er volgens mij niet eens genoeg, om elk bedrijf van een bepaald percentage te voorzien.
quote:Stort op een hoop zeikerd, je gaat me toch niet vertellen dat je dat een normale post vond?
Op dinsdag 8 april 2003 17:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Doe jij dat eens, dan wordt dit misschien een topic zonder viswijfgehuil en Leo-gejank.
Oh sorry, ik was vergeten dat jij ook van dat xenofobe huilclubje was
quote:Ach ja, overdrijf het de andere kant op en het idee is een stuk minder slecht
Op dinsdag 8 april 2003 17:42 schreef robh het volgende:
Streefcijfer. De mensen die roepen dat Ali met zijn IVBO een kerncentrale moet runnen kunnen weer rustig andere problemen gaan verzinnen.
quote:Pardon? Feit is en blijft dat de gemiddelde allochtoon slechter is opgeleid dan de gemiddelde autochtoon, ik denk dat je daar niet omheen kan.
Op dinsdag 8 april 2003 17:43 schreef Leonardo1504 het volgende:[..]
Stort op een hoop zeikerd, je gaat me toch niet vertellen dat je dat een normale post vond?
Oh sorry, ik was vergeten dat jij ook van dat xenofobe huilclubje was
Oh ja, newsflash: praten over allochtonen is al een tijdje toegestaan, Paars is verleden tijd.
quote:Volgens mij lopen er op het HBO genoeg allochtonen rond hoor...
Op dinsdag 8 april 2003 17:42 schreef KaAzKoP_ het volgende:[..]
Die zijn er volgens mij niet eens genoeg, om elk bedrijf van een bepaald percentage te voorzien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |