abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 april 2003 @ 16:28:33 #1
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_9659399
Wat heb jij vandaag allemaal verkocht/gekocht?

wat zijn je klappers van de laatste tijd en/of absolute mislukkingen om binnen korte.....of misschien wel lange tijd flink wat geld te verdienen?

ikzelf kan nog niet handelen in aandelen maar ben wel van plan om dit te gaan doen via internet zie ander topic

pi_9659434
Kheb laatst 45 aandelen KPN gekocht @ 4.45, dus al aardig wat winst.
Waarom kan je btw nog niet handelen in aandelen?
  dinsdag 8 april 2003 @ 16:41:12 #3
37559 VinceCarter
ban attraction
pi_9659683
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 16:30 schreef NightH4wk het volgende:
Kheb laatst 45 aandelen KPN gekocht @ 4.45, dus al aardig wat winst.
Waarom kan je btw nog niet handelen in aandelen?
Hoe koop je ze? En hoe verkoop je ze?
Als je dan toch op een forum aan het spammen ben, doe het dan goed!!! [b][url=http://www.forumspam.tk]http://www.forumspam.tk/[/url][/b][br] Shoarma? JA! In [b][url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/245449/4/25]Het Grote Shoarma Topic[/url][/b]
pi_9659713
ja dat wil ik ook wel eens weten.. en stel ik koop vandaag 2 aandelen .. morgen zijn ze niks waard.. en de week daar op ook niet.. waarom zou je ze dan verkopen ipv bewaren?
pi_9659718
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 16:41 schreef VinceCarter het volgende:

[..]

Hoe koop je ze? En hoe verkoop je ze?

Ik loop langs de ABN en ik zeg dat ik zoveel aandelen wil kopen, en dan gaan ze het regelen, je moet wel ff handtekening enzo zetten en je hebt er een speciale rekening voor nodig. Via inet heb ik het nog niet geprobeerd. Ik ben btw nog niet heel erg actief met aandelen bezig, kben nog maar 15.
pi_9659747
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 16:42 schreef Teunn het volgende:
ja dat wil ik ook wel eens weten.. en stel ik koop vandaag 2 aandelen .. morgen zijn ze niks waard.. en de week daar op ook niet.. waarom zou je ze dan verkopen ipv bewaren?
Morgen zijn ze niets waard?, nog altijd wat je erin hebt gestoken en wat er morgen mee gebeurt. Als je de rallies goed inschat kan je aardig wat winst maken, maar dat is heel moelijk.
pi_9659794
misschien kunnen we via dit topic elkaar tips geven en de koersen manipuleren (blue horseshoe )
  dinsdag 8 april 2003 @ 16:50:28 #8
37559 VinceCarter
ban attraction
pi_9659900
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 16:46 schreef Byte_Me het volgende:
misschien kunnen we via dit topic elkaar tips geven en de koersen manipuleren (blue horseshoe )
dat is cheaten
Als je dan toch op een forum aan het spammen ben, doe het dan goed!!! [b][url=http://www.forumspam.tk]http://www.forumspam.tk/[/url][/b][br] Shoarma? JA! In [b][url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/245449/4/25]Het Grote Shoarma Topic[/url][/b]
pi_9659906
KLM is een leuke gok en ik denk getronics ook weer.
pi_9659975
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 16:50 schreef dagizmo het volgende:
KLM is een leuke gok en ik denk getronics ook weer.
Yep, KLM zou na de oorlog misschien wel aardig kunnen opknappen, gebeurde ook bij de vorige golfoorlog, en de olieprijs is ook laag. Maar je weet het nooit zeker.
En Getronics zou ik nog niet in gaan, er is niet veel zeker over de toekomst.
pi_9660099
ik hou overigens asml in de gaten. het lijkt me sterk dat die failliet gaan. als de computermarkt weer aantrekt zullen er als een gek bestellingen gaan binnenrollen. met alle gevolgen voor de koersen vandien
verder zit ik te denken over een biotech fonds. dat heeft volgens mij extreem veel potentie. net zoiets als MS in de jaren 70.
  dinsdag 8 april 2003 @ 17:02:38 #12
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_9660167
KLM gisteren 15% gestegen en vandaag nog geen procent.

zal d'r grote sprong dus al gehad hebben.........waarschijnlijk

pi_9660230
wat gebeurt er met koersen van een bedrijf als Shell, als de oorlog voorbij is?
  dinsdag 8 april 2003 @ 17:05:28 #14
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_9660233
Als je langs de bank gaat kan je ze natuurlijk niet precies op t moment kopen dat jij het wilt........je kan toch ook bellen geloof ik?
pi_9660244
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 17:05 schreef Byte_Me het volgende:
Als ze grote orders in Irak krijgen omhoog, anders omlaag door de lage olieprijs.
  dinsdag 8 april 2003 @ 17:06:25 #16
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_9660260
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 17:05 schreef Byte_Me het volgende:
Ik ben totaal geen expert maar ik denk dat je vlak na de oorlog beter je geluk bij de amerikaanse olie maatschappijen kan gaan zoeken.......of zou Shell ook in Irak mogen gaan boren?
pi_9660265
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 17:05 schreef PLAE@ het volgende:
Als je langs de bank gaat kan je ze natuurlijk niet precies op t moment kopen dat jij het wilt........je kan toch ook bellen geloof ik?
Je kan zelf precies het moment bepalen wanneer, en ze bellen gelijk meestal.
pi_9660282
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 17:06 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Ik ben totaal geen expert maar ik denk dat je vlak na de oorlog beter je geluk bij de amerikaanse olie maatschappijen kan gaan zoeken.......of zou Shell ook in Irak mogen gaan boren?

volgens mij ist moeilijker om ameriakaanse aandelen te kopen. moet ik eens nakijken. ik kan via abnamro online beleggen, maar ben er nog niet mee begonnen. eerst nog een beetje de kat uit de boom kijken.
  dinsdag 8 april 2003 @ 17:30:18 #19
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_9660748
Ik ben dat ook niet van plan

eerst maar eens op de aex enzv rondkijken

pi_9660961
ik snap ook niet echt hoe een aandeel kan stijgen in waarden.. hoe dat zo snel kan varieren... als er vandaag een pallet omvalt bij klm is dan een aandeel oppeens weer wat minder waard? hoe waardoor kan die waarde zo actueel bepaald worden?
pi_9661190
is een kwestie van vraag en aanbod.stel ik heb klm aandelen omdat ik snel geld wil verdienen. ik zie in het nieuws dat het slecht gaat met klm en dat ze mensen gaan ontslaan. ik verkoop mijn aandelen en de prijs zakt.
pi_9661283
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 17:49 schreef Byte_Me het volgende:
is een kwestie van vraag en aanbod.stel ik heb klm aandelen omdat ik snel geld wil verdienen. ik zie in het nieuws dat het slecht gaat met klm en dat ze mensen gaan ontslaan. ik verkoop mijn aandelen en de prijs zakt.
Yep.
quote:
De koers is de actuele prijs van een aandeel, obligatie of beleggingsfonds. Koersen veranderen van dag tot dag, soms zelfs per minuut. De koers van bijvoorbeeld een bepaald aandeel hangt af van de belangstelling van beleggers voor dat aandeel. Vraag en aanbod ontmoeten elkaar dan op de beurs. Beleggers kopen en verkopen deze aandelen op basis van hun kennis en verwachtingen - over de onderneming, de markt, het beursklimaat, de economie, de politiek, het vertrouwen van de consument etc. Deze verwachtingen van alle beleggers samen bepalen dan de koers.
pi_9661430
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 17:54 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Yep.
[..]

duidelijk, dank u
pi_9661454
quote:
AEX sluit meer dan 2% lager

AMSTERDAM (Dow Jones)--De AEX-index sloot 2,24% lager op 279,49 punten. De Midkap zakte 1,40% tot 260,73 punten. Obligaties sloten 8 tot 30 basispunten hoger. De euro kost 1,0680 dollar.

Omzetten waren dinsdag redelijk tot goed met name bij de financiele waarden. Volgens handelaar Rik Zwaneveld van AFS Capital Management wisten die de laatste dagen wat te profiteren van het aantrekkend beursklimaat", aldus Zwaneveld.

Vrijwel alle hoofdfondsen sloten de dag met verlies af. Alleen Ahold, Hagemeyer en Numico boekten koerswinst. ING noteerde aanvankelijk hoger, maar verloor uiteindelijk 1,33%. Aegon ging de dag uit met een verlies van 2,33%.

Zwaneveld signaleerde dinsdag "een afwachtende, maar positieve stemming. De markt blijft naar mijn idee nog aardig liggen, maar het blijft wel erg volatiel. Als de Amerikaanse future ook maar een beetje van hun plaats komen zie je die verandering met vertraging op het Damrak terug", aldus Zwaneveld.

Een opvallende daler op Beursplein 5 was Akzo Nobel dat 6,11% lager sloot. Zwaneveld heeft als enige verklaring de winstwaarschuwing van het Franse Rhodia die dateert van maandag.

pi_9662270
Vraagje: ik heb 100 aandelen Bayer (de asperine enzo fabrikant uit duitsland) uit let wel 1922, en heeft iemand een idee hoeveel die op het moment waard zijn ? Of dat ik er uberhaupt nog iets voor krijg?

Nee dit is geen grap, gevalletje erfenis en dan "iets" dat uit een oud stoffig boek valt

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')