Hier staan de belangrijkste drie threads met Friends Trivia.
Friends-update
Let op, behalve de serie op Yorin worden ook de actuele afleveringen in de VS besproken. Deze zijn te vinden op irc.dal.net #downloadfriends of met de gebruikelijke peer-2-peerproggies.
Hiervoor heb je wel een codec nodig, die vind je hier: Wat is de nieuwste/laatste/beste divx codec?
Maar bespreek in dit topic niet WAAR je ze download. Dat mag niet van Mike We bespreken wel de gedownloade aflveringen natuurlijk
As we speak is in NL seizoen 8 afgelopen en wachten we op seizoen negen.
In Amerika zijn we in seizoen 9 en gebleven bij aflevering 18: The One With The Lottery Tickets.
Of er een 10e seizoen komt is nog niet bekend. Wel komt er een film. Friends komt in de bioscopen als speelfilm
En wil je praten over Wie is jullie favoriete Friends-personage?, dan kan dat <----- hier
Oja, en mocht je friends zoeken via kazaa, let op want afeleveringen worden vaak hernoemd. Zo kun je met de nieuwste titel toch een oude aflevering binnenhalen of krijg je er een die zo heet, als in het voorbeeld. Don't be fooled!
DIT IS FAKE!!!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 09-04-2003 07:12]
En pffff @ kazaa
ik gebruik mooi DC++
quote:De binaries-groepen werken denk ik nog iets beter.
Op woensdag 9 april 2003 00:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ben pas begonnen met downloaden van seizoen 9, heb nu tot aflevering 5 gekeken.. Hoeveel eps zitten er in een seizoen? gewoon 22?En pffff @ kazaa
ik gebruik mooi DC++
918 was wel leuk... maar het begin van Seizoen 9 was beter..
heb nu trouwens het volgende al bij elkaar gespaard:
Seizoen 1 t/m 8 op VHS (los, niet in box)
Friends Superbox DVD (seizoen 1 t/m 8)
Friends Seizoen 1 t/m 3 regio 1
Friends calender
Friends OST
Single I'll be there for you
VHS Friends Unofficial Story
4 verschillende friends-mokken (van Central Perk)
Calender J. Aniston
Friends Game (spel wat Ross maakt) in pocket en gewone editie
2 friends posters
1 friends display van 2 meter hoog
m'n hele kamer staat vol met friends-spul... ben er erg trots op hoor ik kan het gewoon keer op keer zien... wie heeft er ook een verzameling?? ik zal binnenkort een keer een foto posten van die display en posters
Display is echt gaafff...
quote:He Sunchaser, even voor de duidelijkheid. Er is al wel zekerheid over een volgend seizoen. Maar seizoen 10, echt het allerlaatste, zal helaas maar 18 afleveringen omvatten en dan als klapstuk op een zeer leuke 10 jaar Friends, de bioscoopfilm!
Op dinsdag 8 april 2003 15:59 schreef SunChaser het volgende:Of er een 10e seizoen komt is nog niet bekend. Wel komt er een film. Friends komt in de bioscopen als speelfilm
quote:bron?
Op woensdag 9 april 2003 09:35 schreef maarteniscrazy het volgende:[..]
He Sunchaser, even voor de duidelijkheid. Er is al wel zekerheid over een volgend seizoen. Maar seizoen 10, echt het allerlaatste, zal helaas maar 18 afleveringen omvatten en dan als klapstuk op een zeer leuke 10 jaar Friends, de bioscoopfilm!
quote:Hit American TV sitcom Friends may make its big screen debut next year - complete with all six famous cast members and a raunchier adult slant. The Emmy-winning show has already had its television run extended by a year after all six stars agreed to a tenth season and it is thought that the promise of a movie spin-off convinced them all to stay on board. The film antics of the New York buddies will be far more risque than the televised shows and could include sex and nudity. A studio source says, "Without those pesky American television network censors, it will be much more adult and will even include nudity." Reports suggest that hunky air head Joey Tribbiani played by Matt LeBlanc will be the one to disrobe first. The source says, "Matt has a huge female following, not to mention gay men. They will likely flock to the movie to see him bare all." Actors Lisa Kudrow, Matt LeBlanc, Matthew Perry and David Schwimmer were already willing to extend the show's award winning run but both Courteney Cox and Jennifer Aniston had misgivings due to their outside success in Hollywood. A source says, "They all agreed to do one more year after the movie deal was struck. They all want to be movie stars - that's why they caved in." However, the tenth season will run slightly shorter than its predecessors with only 18 episodes compared to the usual 22. All cast members will be paid $930,000 per episode and will net a percentage of the film's profits. The source continues, "They're being paid $9 million each for the film, plus a percentage of the profits and since it will likely be a major hit, they stand to walk away with a fortune."
Op woensdag 9 april 2003 10:02 schreef GhostMan84 het volgende:[..]
bron?
van IMDB
quote:Wat is het verschil tussen de regio 2 en regio 1 dvd's van Friends? (Aangezien je er dubbel hebt)
Op woensdag 9 april 2003 02:15 schreef Retarded het volgende:
een seizoen heeft 24 episodes...918 was wel leuk... maar het begin van Seizoen 9 was beter..
heb nu trouwens het volgende al bij elkaar gespaard:
Seizoen 1 t/m 8 op VHS (los, niet in box)
Friends Superbox DVD (seizoen 1 t/m 8)
Friends Seizoen 1 t/m 3 regio 1Friends calender
Friends OST
Single I'll be there for you
VHS Friends Unofficial Story
4 verschillende friends-mokken (van Central Perk)
Calender J. Aniston
Friends Game (spel wat Ross maakt) in pocket en gewone editie
2 friends posters
1 friends display van 2 meter hoogm'n hele kamer staat vol met friends-spul... ben er erg trots op hoor
ik kan het gewoon keer op keer zien... wie heeft er ook een verzameling?? ik zal binnenkort een keer een foto posten van die display en posters
Display is echt gaafff...
quote:ow verrek! dat stukje heb een tijdje terug ook op imdb voorbij zien komen. is imdb wat dat betreft wel betrouwbaar eigenlijk? want ergens anders (hier op het forum geloof ik) las ik dat de bioscoop film van de baan was, dat had de bedenker van de serie ergens verklaard ofzo...
Op woensdag 9 april 2003 10:15 schreef maarteniscrazy het volgende:[..]
Hit American TV sitcom Friends may make its big screen debut next year - complete with all six famous cast members and a raunchier adult slant. The Emmy-winning show has already had its television run extended by a year after all six stars agreed to a tenth season and it is thought that the promise of a movie spin-off convinced them all to stay on board. The film antics of the New York buddies will be far more risque than the televised shows and could include sex and nudity. A studio source says, "Without those pesky American television network censors, it will be much more adult and will even include nudity." Reports suggest that hunky air head Joey Tribbiani played by Matt LeBlanc will be the one to disrobe first. The source says, "Matt has a huge female following, not to mention gay men. They will likely flock to the movie to see him bare all." Actors Lisa Kudrow, Matt LeBlanc, Matthew Perry and David Schwimmer were already willing to extend the show's award winning run but both Courteney Cox and Jennifer Aniston had misgivings due to their outside success in Hollywood. A source says, "They all agreed to do one more year after the movie deal was struck. They all want to be movie stars - that's why they caved in." However, the tenth season will run slightly shorter than its predecessors with only 18 episodes compared to the usual 22. All cast members will be paid $930,000 per episode and will net a percentage of the film's profits. The source continues, "They're being paid $9 million each for the film, plus a percentage of the profits and since it will likely be a major hit, they stand to walk away with a fortune."
van IMDB
quote:Ja, hier.
Op woensdag 9 april 2003 14:26 schreef GhostMan84 het volgende:[..]
ow verrek! dat stukje heb een tijdje terug ook op imdb voorbij zien komen.
quote:Regio 1 heeft 'uncut episodes', dus met wat extra scenes voor iedere aflevering. En ik geloof dat de beeldkwaliteit wat beter is en dat er 5.0-geluid bijzit.
Op woensdag 9 april 2003 13:47 schreef TheGame het volgende:[..]
Wat is het verschil tussen de regio 2 en regio 1 dvd's van Friends? (Aangezien je er dubbel hebt)
Divx=voor sloebers.
quote:dvd=is voor sloebers die tientallen euro's uitgeven aan iets wat ze maar 1 keer gaan kijken
Op woensdag 9 april 2003 14:54 schreef Smots het volgende:
http://www.dvdcompare.org.uk/comparisons/film_results_page.php?fid=1749
http://www.dvdcompare.org.uk/comparisons/film_results_page.php?fid=1750Divx=voor sloebers.
quote:ja, maar wordt de film nu wel of niet gemaakt? ik hoor allemaal verschillende geluiden...
Op woensdag 9 april 2003 14:31 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ja, hier.
Friends komt in de bioscopen als speelfilm
quote:Ja, en?
Op woensdag 9 april 2003 15:13 schreef Duiveltja het volgende:[..]
dvd=is voor sloebers die tientallen euro's uitgeven aan iets wat ze maar 1 keer gaan kijken
quote:voor nieuwe wel ja
Op woensdag 9 april 2003 01:34 schreef Lamon het volgende:[..]
De binaries-groepen werken denk ik nog iets beter.
IRC is dan nog iets sneller maar ook alleen voor de nieuwste
quote:Heb je nog een paar dingen te geef?
Op woensdag 9 april 2003 17:31 schreef Smots het volgende:[..]
Ja, en?
Ik krijg de meeste DVD's gewoon voor niks.
quote:Kom op, zeg! Kijk eens wie dat zei.... Je neemt die dokus toch niet serieus?
Op donderdag 10 april 2003 22:53 schreef greetjeroelofs het volgende:
DVD voor sloebers hè, nou sorry hoor, ik heb er ook al heel wat van Friends maar kijk ze steeds opnieuw...zoiets blijft gewoon leuk!!!
quote:Ja, ben hier best nieuw...weet nog niet wie ik wel en niet serieus moet nemen..
Op vrijdag 11 april 2003 10:06 schreef Smots het volgende:Kom op, zeg! Kijk eens wie dat zei.... Je neemt die dokus toch niet serieus?
Ik in ieder geval niet
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 22:04 schreef greetjeroelofs het volgende:[..]
Ja, ben hier best nieuw...weet nog niet wie ik wel en niet serieus moet nemen..
![]()
Jou dus wel, neem ik aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |