Ik zoek iemand die serieus biedt of me kan koppelen aan iemand die verzamelt of weet waar je zoiets kan aanbieden aan de "grote jongens".
Ik weet inmiddels dat de waarde ver boven de 300 euro ligt, dus kom alsjeblieft niet met onzin aanzetten.
* Fearlezz is een beetje Donald Duck verslaafd.
quote:Weet je zeker dat je geen spijt krijgt dat je zoiets verkoopt? Is vrij uniek wat je daar hebt man. Als je echt aan die 300 E vasthoudt ga ik geen bod doen, anders zou ik nog over 1/3e deel daarvan na willen denken.
Op maandag 7 april 2003 21:49 schreef PetervdK het volgende:
Ik heb de originele 1e jaargang van Donald Duck liggen. Niet helemaal perfecte conditie, maar goed genoeg.Ik zoek iemand die serieus biedt of me kan koppelen aan iemand die verzamelt of weet waar je zoiets kan aanbieden aan de "grote jongens".
Ik weet inmiddels dat de waarde ver boven de 300 euro ligt, dus kom alsjeblieft niet met onzin aanzetten.
quote:Ben je nou echt serieus?
Op maandag 7 april 2003 22:05 schreef aardappelmoestuintje het volgende:
¤ 500
Wat bedoel je nou precies met eerste jaargang? Welke nummers en uit welk jaar? Als je me wat meer informatie post of me mailt op jswillens2@hotmail.com heb ik serieus interesse...
[Dit bericht is gewijzigd door Swillie op 09-04-2003 15:06]
quote:Wat denk je zelf? Dacht het niet.... Je kan in de bieb de herdruk lenen.
Op woensdag 9 april 2003 15:05 schreef Bioslock het volgende:
Mag ik ze een keer bij je thuis komen lezen?
Voor de echt geinteresseerden: met 1e jaargang bedoel ik alle nummers die in het 1e jaar van bestaan van Donald Duck zijn uitgegeven (nr 1 t/m 10 1952). Omdat het 1e nummer is uitgebracht in oktober 1952 bestaat de 1e jaargang uit maar 10 nummers.
Volgens kenners zijn ze ong 60 euro per stuk waard, dus dat maakt om en nabij de 600 euro voor de hele set. Ik heb al een serieuze gegadigde voor 400 euro (ongezien) en evt hoger als de staat waarin ze zijn idd goed is.
Omdat de meningen en biedingen nogal uiteenlopen ben ik hier en daar aan het informeren wat ik er nu eigenlijk voor zou moeten/mogen krijgen. En dat is dus meer dan 400 euro omdat ze blijkbaar in erg goede staat verkeren.
Ik heb zelf een keer de eerste 10 Disneybladen (kan niet op de naam komen kut is dat) uit 1950 op de kop getikt voor 10 gulden bij elkaar, ze zijn dan wel redelijk zwaar beschadigd en geperforeerd, dus eigenlijk is het voor de verzamelaar niks, maar toch, geen slechte koop...
Voor de goede orde: dit zijn ze:
Eerlijk gezegd nooit over nagedacht dat dat wel eens iets waard zou kunnen zijn. (behalve dan vele uurtjes leesplezier toen Tjum nog een Tjummetje was)
neen ff serieus,
ik zou misschien ff bij stripwinkel Eppo in Eindhoven langsgaan... daar kunnen ze precies vertellen hoeveel het waard is en waarschijnlijk kan je ze daar ook verkopen als je wilt...
ik zou ze trouwens NOOIT wegdoen, wordt alleen maar meer waard en je bent waarschijnlijk een van de weinigen die ze nog heeft...
wat zou trouwens de allereerste amerikaanse donald duck waard zijn?
quote:idd, bewaren, je hebt iets heel bijzonders in je bezit nu, zoveel mensen zijn er neit meer die het compleet hebben
Op woensdag 9 april 2003 19:01 schreef dethoom het volgende:
10 donald ducks, waren toen 20ct per stuk (guldens), dan bied ik dus 2 gulden, maar omdat jij het bent bied ik 2 euro...neen ff serieus,
ik zou misschien ff bij stripwinkel Eppo in Eindhoven langsgaan... daar kunnen ze precies vertellen hoeveel het waard is en waarschijnlijk kan je ze daar ook verkopen als je wilt...
ik zou ze trouwens NOOIT wegdoen, wordt alleen maar meer waard en je bent waarschijnlijk een van de weinigen die ze nog heeft...
wat zou trouwens de allereerste amerikaanse donald duck waard zijn?
quote:Swillie, dat geeft niet, dat was nou juist de bedoeling omdat ik geen flauw benul had van de waarde. En misschien verkoop ik inderdaad alsnog wel niet...
Op donderdag 10 april 2003 08:49 schreef Swillie het volgende:
Mensen als je nou geen interesse hebt laat dit topic dan met rust, maar ga hem niet overhalen het niet te verkopen
quote:Sander, het probleem met zulk oud papierwerk is natuurlijk dat de kwaliteit (ondanks dat je het niet gebruikt) toch achteruitgaat. En conserveren is geen optie, want dan zijn ze niet meer origineel. Dus aan de 1e kant geef ik je helemaal gelijk, maar toch... Vandaar dat ik er nog steeds niet uit ben.
Op donderdag 10 april 2003 12:21 schreef sander_kok het volgende:
Houden die DD's over een aantal jaar zijn ze zeker weer het dubbele waard. Dan kijk je terug en denk 'oh shit waarom heb ik ze niet gehouden'.
Dus ik zou ze niet verkopen.
Voor de modjes: als dit topic niet meer voldoet aan de V&A voorwaarden mag ie wel dicht, als het geen probleem is, graag nog even open laten. Thx.
Maareh nu ff serieus een bod lager dan 500 is niet echt waardig genoeg. Die dingen zijn als je ze weet te verkopen heel veel waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |