abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9626997
Ik moet dit even kwijt, of er flauwe reacties op komen (of helemaal geen) boeit me even niet.

Heb sinds een paar maanden een relatie, hele leuke jongen, een en al lol!! Na een maand kregen we echter al problemen ; z'n ex meldde even dat ze op het punt stond om te bevallen , en hij wist niet eens dat ze zwanger was.

Sindsdien zie ik hem uiteraard een stuk minder, hij is vaak bij zn dochtertje. Ik had het er eerst moeilijk mee, hij is toch vaak bij zijn ex. We kregen vaak ruzie en het ging ongeveer 2 keer biiijna uit.

Nu hadden we elkaar al 2 weken niet gezien. Ik belde om te vragen what the fok er aan de hand was, en dat werd dus weer ruzie.

Vandaag wilde ik de knoop doorhakken, dat was erg pijnlijk maar ik hield me nog groot.

Toen belde hij s avonds nog eens om uit te leggen hoe het nu gaat (Als we elkaar zien bij het uitgaan moet ik hem negeren...) Werd weer ruzie. Hij vertelde me toen ook nog eens doodleuk dat ie nu weer volop op jacht is, en vervolgens zegt ie

"I had sex already" (vriend is amerikaans)

MOTHERFUCKER!
Van schrik hing ik meteen op want ik wilde dat absoluut niet horen. Ik zat echt te kooooken en belde meteen terug, en zei 'You sorry motherfucker!!!' Ik was zo kwijt. Het was pas een PAAR uur uit!! En hij was ook nog eens onderweg voor nog een potje.

Ik walg hier echt van. En ik maar denken dat hij een goede man is. En gewoon bij hem blijven ondanks alle problemen.
Ik krijg die kutzin ook niet uit mn hoofd, ik word er ook echt misselijk van

Wat een vreselijke lul, ik deed alles voor hem, en hij neukt gewoon door alsof er niks aan de hand is.

"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_9627021
altijd het zelfde gezeik met mannen...
pi_9627035
Je voelt je vast gebruikt.
Volgens mij vond ie de relatie ook niet echt veel voorstellen of deed ie stoer over de telefoon.
Sterkte ermee.

PS niet alle mannen zijn zo !

Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
  Milf zondag 6 april 2003 @ 23:39:14 #4
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_9627068
quote:
Op zondag 6 april 2003 23:35 schreef Scandalous het volgende:
knip
typisch een player die vent van je
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zondag 6 april 2003 @ 23:46:08 #5
15406 BigWillyDerSuperSpender
You choo-choo-choose me?
pi_9627191
Wauw... ik heb echt hetzelfde met mijn amerikaanse vriendin (nu ex), alleen dan zonder zwangerschap...
Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
  zondag 6 april 2003 @ 23:47:32 #6
46392 lala7
codename_orbitty
pi_9627215
wat heb jij een slechte smaak ...
i am a little alien ...
pi_9627219
ik vind het echt ziek wat die kerel heeft gedaan!
wat een onwijze eikel!
ik kan best wel begrijpen dat je je nu zo voelt, en geef je ook geen ongelijk.
maar je komt er heus wel overheen, niet alle mannen zijn zo
pi_9627238
die amerikanen zijn niet te vertouwen..
pi_9627267
Beetje een sukkel ja. Hij vindt zichzelf nogal stoer, macho-gedrag is dat wat hij doet.
  zondag 6 april 2003 @ 23:50:50 #10
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_9627284
Amerikanen zijn dom. Live with it.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_9627291
Kijk uit is uit. Gewoon verder neuken.

Nee maar kijk als hij dus meteen weer een andere n**kt, dan hield ie kennelijk ook niet van je.

** www.devildoll.nl ** Op 8 juli 2003 14:48 zei K-Ne het idee maakt me wel wild , maar ik weet niet hoe ik zou reageren op zo'n moment, en jij butt-plug _O_ butt-plug is god
  zondag 6 april 2003 @ 23:51:33 #12
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_9627305
Voel me toch wel zwaar lullig dat ik moest janken als een kind, en hij steekt nu zijn penis in een of andere doos dr..... doos
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_9627320
Hij is je niet waard, bent beter af zonder hem.. Sterkte
  zondag 6 april 2003 @ 23:52:51 #14
15406 BigWillyDerSuperSpender
You choo-choo-choose me?
pi_9627325
quote:
Op zondag 6 april 2003 23:51 schreef Scandalous het volgende:
Voel me toch wel zwaar lullig dat ik moest janken als een kind, en hij steekt nu zijn penis in een of andere doos dr..... doos
Hou alsjeblieft op, ik wil er niet over nadenken.
Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
pi_9627330
ja sterkte en hopelijk vind je iemand die het wel waard is!!!

pfff dumbass americans

** www.devildoll.nl ** Op 8 juli 2003 14:48 zei K-Ne het idee maakt me wel wild , maar ik weet niet hoe ik zou reageren op zo'n moment, en jij butt-plug _O_ butt-plug is god
pi_9627348
Dat is dus het kutte van een relatie die over gaat.
Al die intieme dingen die je met elkaar deed doet hij/zij nu met een ander
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
  zondag 6 april 2003 @ 23:57:55 #17
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_9627415
quote:
Op zondag 6 april 2003 23:51 schreef Scandalous het volgende:
Meid niet aan denken... HIJ is vanaf nu een stuk minder aanwezig in het leuke leven omdat-ie al een dochter heeft!
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  zondag 6 april 2003 @ 23:58:37 #18
46392 lala7
codename_orbitty
pi_9627429
quote:
Op zondag 6 april 2003 23:54 schreef Aardwetenschapper het volgende:
zo had ik het nog nooit bekeken ,.. goh
i am a little alien ...
pi_9627461
quote:
Op zondag 6 april 2003 23:54 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Dit vond ik wel extreem kut toen het met mijn ex uitging, de gedachte alleen al. ( Toen het uitging was ik nog wel helemaal gek van haar)
  maandag 7 april 2003 @ 00:15:04 #20
28588 BaBy-G
mini me...
pi_9627793
probeer hem maar zo snel mogelijk uit je hoofd te zetten, ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, maar aan zo iemand heb je echt helemaal niks... zooo respectloos...

laat je niet gek maken... en je hoeft ook niet om hem te treuren, want dat is ie niet waard... (waarom sad zijn om hem terwijl hij de grootste lol heeft? ja toch?) er zijn genoeg goeie mannen op de wereld...

hoedan ook moet je hem uit je hoofd zetten ook al doet ut pijn... gun het wat tijd, want alleen tijd heelt...
maak je maar geen zorgen ook hij komt een keer zich zelf tegen...

veel sterkte...

i've got the cleanest, meanest penis you've ever seenest... :P
pi_9627850
quote:
Op zondag 6 april 2003 23:35 schreef Scandalous het volgende:

tja schat, wat zal ik zeggen. Sommige jongens begrijpen niet helemaal hoe het werkt. (emoties en gevoel enzow).
Troost je erin dat hij ook ooit keihard op zn bek gaat.
pi_9627883
quote:
Op zondag 6 april 2003 23:58 schreef lala7 het volgende:

[..]

zo had ik het nog nooit bekeken ,.. goh

maar 't is wel waar het op neerkomt
Nee ff serieus, 't was wel iets waar ik veel moeite meehad toen mn ex een ander had; dingen die je samen deed, gevoelens die je deelde. 't gaat allemaal naar een ander
pi_9628677
Tja, het kan verkeren..

Kan je wel iets opbeurends vertellen of toewensen, maar dat helpt niet op dit moment...Ik weet wel dat het vet jeukt om dit soort dingen te weten..en wie weet hoe vaak jullie nog met elkaar bellen en energie verspillen aan ruzies en kwaad zijn..

Ik kan je alleen vertellen hoe je hier zo snel mogelijk overheen komt...neem een lekkere warme douche tot je je fijn voelt, vermijd contact met hem en doe andere leuke dingen, zonder te vluchten...

Het blijft bagger...de eerste tijd..

Ik word wakker, ik doe een plas en sta op.. en denk ineens: "Verrek dat moest andersom!"
  maandag 7 april 2003 @ 01:35:04 #24
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_9628751
Erg kut voor je maar de meeste amerikanen zijn nou eenmaal zo.
.
pi_9628771
quote:
Op maandag 7 april 2003 01:35 schreef Yankee het volgende:
Erg kut voor je maar de meeste amerikanen zijn nou eenmaal zo.
Je kent de meeste?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')