Heb sinds een paar maanden een relatie, hele leuke jongen, een en al lol!! Na een maand kregen we echter al problemen ; z'n ex meldde even dat ze op het punt stond om te bevallen , en hij wist niet eens dat ze zwanger was.
Sindsdien zie ik hem uiteraard een stuk minder, hij is vaak bij zn dochtertje. Ik had het er eerst moeilijk mee, hij is toch vaak bij zijn ex. We kregen vaak ruzie en het ging ongeveer 2 keer biiijna uit.
Nu hadden we elkaar al 2 weken niet gezien. Ik belde om te vragen what the fok er aan de hand was, en dat werd dus weer ruzie.
Vandaag wilde ik de knoop doorhakken, dat was erg pijnlijk maar ik hield me nog groot.
Toen belde hij s avonds nog eens om uit te leggen hoe het nu gaat (Als we elkaar zien bij het uitgaan moet ik hem negeren...) Werd weer ruzie. Hij vertelde me toen ook nog eens doodleuk dat ie nu weer volop op jacht is, en vervolgens zegt ie
"I had sex already"
(vriend is amerikaans)
MOTHERFUCKER!
Van schrik hing ik meteen op want ik wilde dat absoluut niet horen. Ik zat echt te kooooken en belde meteen terug, en zei 'You sorry motherfucker!!!' Ik was zo kwijt. Het was pas een PAAR uur uit!! En hij was ook nog eens onderweg voor nog een potje.
Ik walg hier echt van. En ik maar denken dat hij een goede man is. En gewoon bij hem blijven ondanks alle problemen.
Ik krijg die kutzin ook niet uit mn hoofd, ik word er ook echt misselijk van
Wat een vreselijke lul, ik deed alles voor hem, en hij neukt gewoon door alsof er niks aan de hand is.
PS niet alle mannen zijn zo !
quote:typisch een player die vent van je
Op zondag 6 april 2003 23:35 schreef Scandalous het volgende:
knip
Nee maar kijk als hij dus meteen weer een andere n**kt, dan hield ie kennelijk ook niet van je.
quote:Hou alsjeblieft op, ik wil er niet over nadenken.
Op zondag 6 april 2003 23:51 schreef Scandalous het volgende:Voel me toch wel zwaar lullig dat ik moest janken als een kind, en hij steekt nu zijn penis in een of andere doos dr..... doos
![]()
pfff dumbass americans
quote:Meid niet aan denken... HIJ is vanaf nu een stuk minder aanwezig in het leuke leven omdat-ie al een dochter heeft!
Op zondag 6 april 2003 23:51 schreef Scandalous het volgende:Voel me toch wel zwaar lullig dat ik moest janken als een kind, en hij steekt nu zijn penis in een of andere doos dr..... doos
![]()
quote:zo had ik het nog nooit bekeken ,.. goh
Op zondag 6 april 2003 23:54 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Dat is dus het kutte van een relatie die over gaat.
Al die intieme dingen die je met elkaar deed doet hij/zij nu met een ander
quote:Dit vond ik wel extreem kut toen het met mijn ex uitging, de gedachte alleen al.
Op zondag 6 april 2003 23:54 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Dat is dus het kutte van een relatie die over gaat.
Al die intieme dingen die je met elkaar deed doet hij/zij nu met een ander
laat je niet gek maken... en je hoeft ook niet om hem te treuren, want dat is ie niet waard... (waarom sad zijn om hem terwijl hij de grootste lol heeft? ja toch?) er zijn genoeg goeie mannen op de wereld...
hoedan ook moet je hem uit je hoofd zetten ook al doet ut pijn... gun het wat tijd, want alleen tijd heelt...
maak je maar geen zorgen ook hij komt een keer zich zelf tegen...
veel sterkte...
quote:tja schat, wat zal ik zeggen. Sommige jongens begrijpen niet helemaal hoe het werkt. (emoties en gevoel enzow).
Op zondag 6 april 2003 23:35 schreef Scandalous het volgende:
quote:maar 't is wel waar het op neerkomt
Op zondag 6 april 2003 23:58 schreef lala7 het volgende:[..]
zo had ik het nog nooit bekeken ,.. goh
Kan je wel iets opbeurends vertellen of toewensen, maar dat helpt niet op dit moment...Ik weet wel dat het vet jeukt om dit soort dingen te weten..en wie weet hoe vaak jullie nog met elkaar bellen en energie verspillen aan ruzies en kwaad zijn..
Ik kan je alleen vertellen hoe je hier zo snel mogelijk overheen komt...neem een lekkere warme douche tot je je fijn voelt, vermijd contact met hem en doe andere leuke dingen, zonder te vluchten...
Het blijft bagger...de eerste tijd..
quote:Je kent de meeste?
Op maandag 7 april 2003 01:35 schreef Yankee het volgende:
Erg kut voor je maar de meeste amerikanen zijn nou eenmaal zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |