abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9621867
Hey, zoals jullie misschien gelezen hebben heb ik mijn bijbaantje opgezegd, het werd me te druk met mijn school (5vwo) en ik vond het saai worden.
Nu zou ik in de zomervakantie wel weer wat bij willen verdienen. Mijn probleem is dat ik 3,5 week op vakantie ga. De eerste weken van de zomervakantie dus. Maar daarna zou ik dus wel wat willen hebben, maar dan heb ik dus niet zoveel tijd meer. Ik zit te denken aan Van Dijk studieboeken (Kampen), hebben ze altijd jongelui nodig voor de zomervakantie, ik heb al een mailtje gestuurd maar nog niks van gehoord.
Weten jullie nog een leuk baantje?? serieuze reacties graag. Ik zit zelf te denken aan supermarkt ofzo, oja ik woon in Zwolle.
  zondag 6 april 2003 @ 19:55:57 #2
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9621931
Schrijf je in bij uitzendbureau's. Dat is het makkelijkst. En let op de plaatselijke kranten.
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_9621941
zie mijn sig..
  zondag 6 april 2003 @ 20:07:18 #4
20682 firstwollie
opblaaskrokodil
pi_9622150
quote:
Op zondag 6 april 2003 19:56 schreef dolledingo het volgende:
zie mijn sig..
ik zoek ook vakantiewerk voor een maand, maar vertel eens iets meer daarover en ik woon in Haarlem, dus ik weet niet precies hoe dat geregeld is....
Member of the Dark Projekt
Anal intruder!
pi_9622506
quote:
Op zondag 6 april 2003 20:07 schreef firstwollie het volgende:

[..]

ik zoek ook vakantiewerk voor een maand, maar vertel eens iets meer daarover en ik woon in Haarlem, dus ik weet niet precies hoe dat geregeld is....

op de camping heb je de mogelijkheid om intern te verblijven.. het personeel op de berenkuil komt uit heel Nederland.. en voor de rest ligt het er natuurlijk aan wat voor ervaring je hebt en waar je interesses liggen.
  zondag 6 april 2003 @ 20:25:06 #6
20682 firstwollie
opblaaskrokodil
pi_9622554
quote:
Op zondag 6 april 2003 20:23 schreef dolledingo het volgende:

[..]

op de camping heb je de mogelijkheid om intern te verblijven.. het personeel op de berenkuil komt uit heel Nederland.. en voor de rest ligt het er natuurlijk aan wat voor ervaring je hebt en waar je interesses liggen.

lijkt me opzich wel wat
Anal intruder!
pi_9622569
quote:
Op zondag 6 april 2003 20:25 schreef firstwollie het volgende:

[..]

lijkt me opzich wel wat

ik zou zo zeggen: mailen, ik heb hele lieve ouders
  zondag 6 april 2003 @ 20:34:57 #8
20682 firstwollie
opblaaskrokodil
pi_9622772
quote:
Op zondag 6 april 2003 20:26 schreef dolledingo het volgende:

[..]

ik zou zo zeggen: mailen, ik heb hele lieve ouders

het past toch niet helemaal in mijn tijdschema, ik wilde nl graag de maand juni, maar ik moet eindexamen doen en als ik dan een her heb ofzo, moet ik natuurlijk wel thuis zijn
Anal intruder!
pi_9635575
quote:
Op zondag 6 april 2003 19:56 schreef dolledingo het volgende:
zie mijn sig..
Nou heb wel interesse, alleen....
punt 1---> tis te ver
punt 2 ----> ben nog maar 17
punt 3 ----> heb geen ervaring met kinderen

pi_9635616
tpg...

Hoewel 't aantrekkelijker baantje is als je 't alleen op de zaterdagen doet.

TPG betaalt best goed als je 'n contract hebt voor de zaterdagen, en je proefperiode hebt doorlopen. Moet je alleen wel 16 zijn. (en 'n klein beetje conditie hebben en vlot kunnen lopen.)

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_9635768
Je zou kunnen werken als recreatiemedewerker in het oosten des land.
Ik heb me ingeschreven op www.goedesfeer.nl
Hiervoor moet je wel een weekendje een cursus volgen in Hengelo (gelderland). Er staat ook dast je achtien moet zijn, maar daar letten ze niet op. Je moet alleen een beetje kunnen entertainen.
If you obey all the rules, you miss all the fun!
pi_9649733
quote:
Op maandag 7 april 2003 14:35 schreef Salie het volgende:

[..]

Nou heb wel interesse, alleen....
punt 1---> tis te ver
punt 2 ----> ben nog maar 17
punt 3 ----> heb geen ervaring met kinderen

als jij dan graag in het recreatie-team wil dan val je af, maar als je in de horeca wil maak je zeker een kans.. zoals ik eerder al zei werken er mensen uit heel nederland, de 'verheid' wordt over het algemeen niet als probleem gezien.
pi_9665702
Even off-topic

Als je particulier verzekerd ben, kun je de ziekenfonds-premie voor de dagen dat je gewerkt heb terugvragen met een of ander formulier

De kogel kwam van links, de smurf kwam van rechts, laten we met zijn allen recht door zee gaan! Nu met vernieuwd user-icon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')