quote:www.rtl.nl
Amerikaanse serie programma's die een nieuwe betekenis geeft aan huiselijk geluk. Vrouwen van tien verschillende families besluiten voor tien dagen van echtgenoot, puberende tieners en huishouden te ruilen. Iedere aflevering focust zich op twee gezinnen en volgt de vrouwen wanneer zij moeten omgaan met de eisen, verwachtingen en chaos van een ander gezin, die verre afwijkt van hun eigen gezin.
Zondagavond om 21:00 op rtl4.
Ik zag net het voorstukje en ben toch wel benieuwd wat dit programma precies gaat worden. Ik zag al dat 1 van de mannen niet zo blij was met zijn ruilvrouw en haar een enorme nutteloze vrouw noemen
Verder speelt dit programma wel lekker in op de vooroordelen tov vrouwen als huissloofje. Zijn er meer mensen die het zo zien?
quote:Prachtig
Op zondag 6 april 2003 13:25 schreef Furby het volgende:
"I didn't know there were this useless women" (ongeveer) GEWELDIG !!!
quote:Dat sowieso, dat blijkt al uit de reclame.
Op zondag 6 april 2003 21:13 schreef Kiezel het volgende:
ik gok dat die donkere man en die blanke vrouw het het moeilijkst gaan krijgen
Wel aardig zoals ze twee extremen hebben uitgekozen. De gezette vrouw heeft een probleem met gekleurde mensen en die andere vrouw heeft een probleem met dikke mensen Het was helemaal hilarisch toen ze zei dat haar man die andere vrouw niets zou vinden, terwijl hij absoluut lyrisch was over haar.
quote:Volgens mij is die gezette vrouw zo gewend om haar eigen mening aan haar man op te dringen dat ze niet eens meer weet hoe haar man zelf over bepaalde dingen denkt en er maar vanuit gaat dat hij hetzelfde denkt als zij.
Op zondag 6 april 2003 21:15 schreef Navelpluisje het volgende:
Het was helemaal hilarisch toen ze zei dat haar man die andere vrouw niets zou vinden, terwijl hij absoluut lyrisch was over haar.
quote:Hij zit ook zwaar onder de plak, maar hij is ook erg onzeker bleek wel. Hij was nog bang dat ze iets met een gespierde hunk zou krijgen
Op zondag 6 april 2003 21:18 schreef Wicha het volgende:[..]
Volgens mij is die gezette vrouw zo gewend om haar eigen mening aan haar man op te dringen dat ze niet eens meer weet hoe haar man zelf over bepaalde dingen denkt en er maar vanuit gaat dat hij hetzelfde denkt als zij.
'dat heb ik al jaren niet meer gedaan'
goed programma dit
en die dikke gast die zit echt onder de plak, het lijkt me eigenlijk een echte goedzak maar wordt wel door zn vrouw en kinderen geindoctrineerd
Erg opvallend en tekenend dat die dochter in huilen uitbarste.
[Dit bericht is gewijzigd door Navelpluisje op 06-04-2003 21:32]
quote:Gaaf ook dat ze dat aandurft!
Op zondag 6 april 2003 21:30 schreef Navelpluisje het volgende:
Ik vind de regels die ze opstellen voor de tweede week allemal erg goed klinken. Ik ben heel benieuwd wat het resultaat wordt. Het klinkt helemaal niet slecht.
quote:
Op zondag 6 april 2003 21:28 schreef Kiezel het volgende:
Wat zal die vrouw nou zitten doen de hele dag in d'r stoel? Denken?
bij beide partijen...
ik lach me ziek hier
quote:Je bent niet de enige
Op zondag 6 april 2003 21:34 schreef LuNaTiC het volgende:
bonjebij beide partijen...
ik lach me ziek hier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |