De FINALE:
vd Vaart vs. Kezman.
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 03-04-2003 21:14]
De FINALE:
Kezman.
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 03-04-2003 21:16]
Van Der Vaart heeft niet het hele seizoen gespeeld en Kezman heeft zo'n beetje ervoor gezorgd dat PSV kampioen gaat worden.
Napraten over de halve finale in het halve finale topic graag. Mijn stemmen volgen later.
[dank u]
Aangezien Mateja Kezman toch meer zijn stempel heeft gedrukt op de HCE van dit seizoen, gaat mijn stem dan ook uit naar hem.
Kezman natuurlijk.
Geintje: Kezman is dit seizoen de betere speler.
IK stem natuurlijk op Raffie(voordat loek gaat zeiken, Rafael Van der Vaart)
Maar ik vind dat je niet moet kijken hoe grote invloed het op de club is, bijv:
Peter van Vossen doet echt alles bij de Graafschap, scoort, verdedigt keept, maar is hij dan beter dan Vaart of Kezman?
O ja, ik vind trouwens een diepe spits moet wel minstenss 1x in 6 CL-wedstrijden scooren, Zelfs pasanen heeft in minder wedstrijden meer gescoord
Mijn mening is dat ik Kezman steeds beter vind worden, maar zolang hij niet europees scoort krijgt hij mijn stem niet
Dat Kezman vaak scoort wil toch niet zeggen dat het een betere voetballer is, wat de meesten hier toch denken lijkt me.
Maarja, mijn stem gaat, ook al zal het niets helpen, uiteraard naar vd Vaart, ook vanwege zijn internationale prestaties, internationaal is Kezman een grote nul.
quote:Deed.
Op donderdag 3 april 2003 22:25 schreef Ajax_master het volgende:Peter van Vossen doet echt alles bij de Graafschap, scoort, verdedigt keept, maar is hij dan beter dan Vaart of Kezman?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |