abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 januari 2001 @ 23:01:36 #1
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_643634
Waarschijnlijk zal dit topic al eerder geplaatst zijn, maar ik plaats 'm toch even. Hebben jullie je huidige partner, ook via internet leren kennen? En zo ja, wat zijn jullie ervaringen hiermee & hoe reageert jullie omgeving hier op?
Ik heb zelf via internet 'n ontzettend leuke meid leren kennen & we zijn nu dan ook "deeply in love" . M'n vriendin "Original" is nu ook regelmatig op Fok! te vinden
BURP!!! Sprak ze teder...
  donderdag 11 januari 2001 @ 23:02:53 #2
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_643641
mn zus is atm praktisch verloofd met iemand die ze via i-net heeft leren kennen

et gebeurt tegenwoordig zo vaak dat bijna niemand er meer afwijzend/vaag op reageert
(althans, voor zover ik merk dus )

You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_643785
Ik heb m'n vriendin ook via internet leren kennen, via tmf chat.... en nu hebben we al meer dan een jaar verkering, gaat perfect zo
'What' ain't no country I ever heard of... they speak English in 'What'? <[Pulp Fiction]>
pi_643927
Mijn verloofde en ik .
2 jaar.
Via ICQ
We still meet again,
and again, and again ;o)

[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 12-01-2001 00:42]

pi_643975
yep via internet je partner ontmoeten is helemaal te gek!
Ik heb dan zelf ook een vreselijk leuke en lekkere kerel aan de haak geslagen!
Waar ik vreselijk gek op ben en die me super happy maakt!
Dus het is zeker een aanrader!
original
pi_644702
Wat dacht je van Danny en Knorretje...
  vrijdag 12 januari 2001 @ 18:10:36 #7
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_647182
quote:
Op 12 januari 2001 00:52 schreef original het volgende:
yep via internet je partner ontmoeten is helemaal te gek!
Ik heb dan zelf ook een vreselijk leuke en lekkere kerel aan de haak geslagen!
Waar ik vreselijk gek op ben en die me super happy maakt!
Dus het is zeker een aanrader!
Thanx beertje!
pi_651691
Tja internet...
Het kan je leven totaal op zijn kop zetten en veranderen.

Heb idd mijn man (hmm wat klinkt dat formeel en nog steeds vreemd) via FOK! leren kennen, hebben een geweldig jaar achter de rug wat betreft de liefde, het wederzijds verttrouwen, respect etc. Het is niet allemaal van een leie dakje gegaan, maar ik dank God op mijn knieen dat Danny ooit die kolder in zijn kop heeft gehad om FOK! op te zetten.

Dus het kan echt, je loopt er vanzelf tegenaan....

pi_652946
Ik heb mijn wereldvent via ICQ leren kennen! We wonen net een maandje samen en het gaat hartstikke goed!!
Owja, ook indirect met een beetje hulp van Knorretje... Waar vreemdgaan al niet goed voor is.... ('k zal niet in details treden!)
Ik moet je eigenlijk heel erg bedanken Knor, want misschien was mijn vriend anders geen vrijgezel geweest toen ik hem leerde kennen!
No hard feelings!
The thing is not to be beautiful, the thing is to be yourself!
pi_653084
Ja geweldig om iemand te leren kennen via internet. Alleen blijkt de afstand over de weg vaak een stuk groter dan dat het via internet lijkt. Mij is de afstand Zuid Holland - Groningen me in elk geval behoorlijk opgebroken. Wat is dat een &*&%@!@!eind rijden zeg!!
Alle beetjes helpen zei de mug en piste in de zee.
pi_653091
klinkt allemaal best triest...
pi_653093
quote:
Op 14 januari 2001 20:25 schreef Roché het volgende:
Hoezo?
pi_653094
Ik heb mijn vriendin via internet leren kennen wij zijn hopeloos verliefd.

[Dit bericht is gewijzigd door Juup© op 14-01-2001 20:30]

zondag 14 januari 2001 @ 22:36:06 #14
4368 MadJack
freak of nature
pi_653444
quote:
Dat vinden wij meestal van jouw opmerkingen ook

Net als die spookrijder die meent dat iedereen aan de verkeerde kant rijdt

"When you dig up God's little acre, you lose all peace of mind, you stare into the distance, looking for a sign. But that sign it never comes babe, your wishes won't come true. You keep praying for the rain while the sun beats down on you."
  zondag 14 januari 2001 @ 22:38:03 #15
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_653445
quote:
moet je horen wie 't zegt.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  zondag 14 januari 2001 @ 22:38:05 #16
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_653446
quote:
om welke reden heb jij je mobiel dan onder je naam staan ?

dat KAN alleen maar omdat je hoopt/verw8 dat mensen je vanwege je foto bellen

beetje hypocriet ?

You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  zondag 14 januari 2001 @ 22:43:20 #17
7955 Kielef
cave canem
pi_653460
quote:
Ik begrijp je niet
Zou je het een beetje beter kunnen uitleggen?
Als je iets beweert, moet je het toch ook kunnen beredeneren.
Dus ben zo vriendelijk en leg eens duidelijker uit wat je bedoelt.
eigenlijk ben ik een straathond
pi_653496
nou... ik zou gewoon nooit met iemand kunnen afspreken die ik ken van internet. Laat staan iets romantisch beginnen. Ik bedoel, klinkt nogal geek achtig. Ik vraag mij ook sterk af hoe die personen eruit die elkaar zo ontmoeten.
Maar ik zal wel te ouderwets denken, ik zou het in ieder geval nooit kunnen en willen doen (iemand ontmoeten van internet, grote drempel is dat)
pi_653506
offtopic:
Madjack... je hebt nogal een hekel aan me he?
Kan me zo gauw geen discussie herinneren met jou, kun je me daar weer even aan herinneren? Of ben je gewoon jaloers op me ?
  zondag 14 januari 2001 @ 23:05:59 #20
7955 Kielef
cave canem
pi_653520
quote:
Op 14 januari 2001 22:58 schreef Roché het volgende:
nou... ik zou gewoon nooit met iemand kunnen afspreken die ik ken van internet. Laat staan iets romantisch beginnen. Ik bedoel, klinkt nogal geek achtig. Ik vraag mij ook sterk af hoe die personen eruit die elkaar zo ontmoeten.
Maar ik zal wel te ouderwets denken, ik zou het in ieder geval nooit kunnen en willen doen (iemand ontmoeten van internet, grote drempel is dat)
Dank voor je nadere uitleg.
Ieder heeft recht op zijn eigen mening.

(MAAR: Never say Never. )

Het is nog een vrij nieuwe weg, de internetweg. Ik persoonlijk vind iedere vooruitgang een pro, dus ook de manier om elkaar via internet te leren kennen. Voorzichtig moet je toch overal zijn, vooral in het begin.

eigenlijk ben ik een straathond
  zondag 14 januari 2001 @ 23:10:36 #21
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_653528
quote:
Joh, hebben de geeks ook een verzetje. Iedereen happy.

Voor zover het duurt dan.

The Internets, I needs it..
pi_653531
Een internetliefde vinden? Hoe kan dat nou weer? Je leert iemand kennen en je weet helemaal niet hoe die persoon is, hoe die eruit ziet. Als je verliefd bent, denk je constant aan die persoon. Hoe wil je aan iemand denken die je nog nooit hebt ontmoet en waar je hooguit een foto'tje van hebt? Ik kan het me niet goed voorstellen. Misschien als je elkaar hebt ontmoet, dat je DAN pas verliefd raakt, maar via internet verliefd raken lijkt me nogal sterk...
pi_653538
quote:
Dank voor je nadere uitleg.
Ieder heeft recht op zijn eigen mening.
Me vrienden zien me aankomen zeg...
Ik wordt dan vierkant uitgelachen. "kun je geen normale vriendin krijgen joh? stumpert"
  zondag 14 januari 2001 @ 23:18:27 #24
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_653553
quote:
Wat is hier nou in godsnaam "geekachtig" aan . Er zijn (zoals je hier al ziet), zat mensen, die elkaar via deze weg ontmoeten. Niet iederen zoekt 't, om iemand "vluchtig" in 'n kroeg te ontmoeten & 't internet is 'n makkelijke & snelle weg, om iemand te ontmoeten! Vroeger had je 27Mc bakkies & doordat mensen toen veel met elkaar praatten, zijn daar ook vaak leuke relaties uit onstaan. Welcome to the new millenium dude
  zondag 14 januari 2001 @ 23:21:40 #25
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_653565
quote:
Op 14 januari 2001 23:14 schreef Roché het volgende:
Me vrienden zien me aankomen zeg...
Ik wordt dan vierkant uitgelachen. "kun je geen normale vriendin krijgen joh? stumpert"
Dus je baseert je mening op die van je vrienden? Stel, je komt op het net iemand tegen die aan al je verwachtingen voldoet, ze ziet er in het echt nog lekker uit ook, kortom, je gaat er helemaal voor.
Hoe zullen je vrienden dan reageren?

Laat me raden:
"Gvd, wat een lekker wijf! Goed gedaan, man!"

Stel, hè?

The Internets, I needs it..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')