et gebeurt tegenwoordig zo vaak dat bijna niemand er meer afwijzend/vaag op reageert
(althans, voor zover ik merk dus )
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 12-01-2001 00:42]
quote:Thanx beertje!
Op 12 januari 2001 00:52 schreef original het volgende:
yep via internet je partner ontmoeten is helemaal te gek!
Ik heb dan zelf ook een vreselijk leuke en lekkere kerel aan de haak geslagen!
Waar ik vreselijk gek op ben en die me super happy maakt!
Dus het is zeker een aanrader!
Heb idd mijn man (hmm wat klinkt dat formeel en nog steeds vreemd) via FOK! leren kennen, hebben een geweldig jaar achter de rug wat betreft de liefde, het wederzijds verttrouwen, respect etc. Het is niet allemaal van een leie dakje gegaan, maar ik dank God op mijn knieen dat Danny ooit die kolder in zijn kop heeft gehad om FOK! op te zetten.
Dus het kan echt, je loopt er vanzelf tegenaan....
[Dit bericht is gewijzigd door Juup© op 14-01-2001 20:30]
quote:Dat vinden wij meestal van jouw opmerkingen ook
Op 14 januari 2001 20:25 schreef Roché het volgende:
klinkt allemaal best triest...
Net als die spookrijder die meent dat iedereen aan de verkeerde kant rijdt
quote:moet je horen wie 't zegt.
quote:om welke reden heb jij je mobiel dan onder je naam staan ?
dat KAN alleen maar omdat je hoopt/verw8 dat mensen je vanwege je foto bellen
beetje hypocriet ?
quote:Ik begrijp je niet
quote:Dank voor je nadere uitleg.
Op 14 januari 2001 22:58 schreef Roché het volgende:
nou... ik zou gewoon nooit met iemand kunnen afspreken die ik ken van internet. Laat staan iets romantisch beginnen. Ik bedoel, klinkt nogal geek achtig. Ik vraag mij ook sterk af hoe die personen eruit die elkaar zo ontmoeten.
Maar ik zal wel te ouderwets denken, ik zou het in ieder geval nooit kunnen en willen doen (iemand ontmoeten van internet, grote drempel is dat)
(MAAR: Never say Never. )
Het is nog een vrij nieuwe weg, de internetweg. Ik persoonlijk vind iedere vooruitgang een pro, dus ook de manier om elkaar via internet te leren kennen. Voorzichtig moet je toch overal zijn, vooral in het begin.
quote:Joh, hebben de geeks ook een verzetje. Iedereen happy.
nou... ik zou gewoon nooit met iemand kunnen afspreken die ik ken van internet. Laat staan iets romantisch beginnen. Ik bedoel, klinkt nogal geek achtig. Ik vraag mij ook sterk af hoe die personen eruit die elkaar zo ontmoeten.
Maar ik zal wel te ouderwets denken, ik zou het in ieder geval nooit kunnen en willen doen (iemand ontmoeten van internet, grote drempel is dat)
Voor zover het duurt dan.
quote:Me vrienden zien me aankomen zeg...
Dank voor je nadere uitleg.
Ieder heeft recht op zijn eigen mening.
quote:Wat is hier nou in godsnaam "geekachtig" aan
quote:Dus je baseert je mening op die van je vrienden? Stel, je komt op het net iemand tegen die aan al je verwachtingen voldoet, ze ziet er in het echt nog lekker uit ook, kortom, je gaat er helemaal voor.
Op 14 januari 2001 23:14 schreef Roché het volgende:
Me vrienden zien me aankomen zeg...
Ik wordt dan vierkant uitgelachen. "kun je geen normale vriendin krijgen joh? stumpert"
Laat me raden:
"Gvd, wat een lekker wijf! Goed gedaan, man!"
Stel, hè?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |