quote:Heb je niet toevallig die nummers van Beatallica gedownload? Die stem is ook net James
Op donderdag 24 april 2003 21:22 schreef nossio het volgende:
Met bepaalde proggies zijn er hier en daar al nummers te vinden die van het St anger album zouden komen.
Staan een btje haaks met de gemelde berichten,maar sommige klinken toch erg naar Jamez?hopelijk zijn ze zo nep als de netenJe moet toch even downen gewoon nieuwsgierig
quote:zou best kunnen
Op donderdag 1 mei 2003 14:53 schreef BigBear het volgende:[..]
Heb je niet toevallig die nummers van Beatallica gedownload? Die stem is ook net James
Jason terug hehe... Laatst trouwens Echobrain neergeladen, klonk niet verkeerd moet ik zeggen
mms://demand.stream.aol.com/wmg/us/eeg/metallica/metallica_com/2003/apr30_sq_asf_high.asf
Het zijn 13 nummers, totale speelduur zou ik niet weten, maar geen 75 minuten. De titels zijn compleet anders.
Oftewel, de kans dat het de promo is, is in mijn ogen nihiel. Zo nu en dan hoor ik wel duidelijk muziek die van Metallica zou kunnen zijn, maar soms is het echt iets totaal anders. Minus Human is toch echt James Hetfield bijvoorbeeld, maar de drum in The deceiver is toch niet Lars Ullrich hoor, of hij is erg achteruit gegaan.
Nou ja, we merken het wel, ik vrees het ergste, maar misschien valt het mee.
check: http://www.encycmet.biz/news/2001-03-20.shtml
en dit postte iemand anders op een ander forum...
I found this, which suggests that this is fake - the article is two years old yet most of the song titles featured on this "promo" are listed there.
For starters, "A Time For Hate" is allegedly a renamed Kerbdog song, and if you go to the AMG review of Kerbdog's self-titled album it even says "The secret weapon is singer Cormac Battle, who sounds almost like a more immediately mainstream James Hetfield" in the review... Also, "Valley of Misery" is apparently by a band called Holocaust, and their AMG entry also compares them to Metallica.
[Dit bericht is gewijzigd door Betse op 02-05-2003 17:29]
quote:Klopt, de promo/album is nog NIET gereleased door welke warez groep dan ook, er circuleert inderdaad een NEP versie rond.
Op vrijdag 2 mei 2003 17:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
De nummers die te downloaden zijn als de promo van de cd klinken erg kut, kloppen voor geen meter met de beschrijving die ik in dit topic en op andere plaatsen op internet gelezen heb.Het zijn 13 nummers, totale speelduur zou ik niet weten, maar geen 75 minuten. De titels zijn compleet anders.
Oftewel, de kans dat het de promo is, is in mijn ogen nihiel. Zo nu en dan hoor ik wel duidelijk muziek die van Metallica zou kunnen zijn, maar soms is het echt iets totaal anders. Minus Human is toch echt James Hetfield bijvoorbeeld, maar de drum in The deceiver is toch niet Lars Ullrich hoor, of hij is erg achteruit gegaan.
Nou ja, we merken het wel, ik vrees het ergste, maar misschien valt het mee.
Dit zijn btw die 13 nummers:
1. Power 03:17
2. Minus Human 03:36
3. A Time For Hate 03:29
4. Dead Kennedy Rolls 00:42
5. In the Sea We Find 01:10
6. Chains Of Pains 04:27
7. Follow Me 04:42
8. Zoompod 01:18
9. New Clips 00:47
10.The Deciever 04:57
11.Valley Of Misery 04:45
12.Vampires Of Sorrow 03:49
13.Metallica 04:03
Total Time : 41:02 Min
quote:Hoe die Lars kijkt aan het begin, haha!
Op vrijdag 2 mei 2003 08:38 schreef nossio het volgende:
Misschien weinig nieuws,maar voor de echte fans een stukje film op de set van de nieuwe video (bron Metclub)
Hopelijk werkt deze linkmms://demand.stream.aol.com/wmg/us/eeg/metallica/metallica_com/2003/apr30_sq_asf_high.asf
quote:In de beschrijving stond juist "hardcore blastbeat doublebass!"
Hetfield bijvoorbeeld, maar de drum in The deceiver is toch niet Lars Ullrich hoor, of hij is erg achteruit gegaan.
quote:Dat hoeft niet want er zijn voldoende orginele i.p.v. commerciėle alternatieven.
Op donderdag 3 april 2003 21:48 schreef Dezz het volgende:
Yes! hier heb ik echt lang naar uitgekeken! Ik weet zeker dat dit vet wordt!Van al die negatieve reacties hier wordt ik niet goed hoor, zorg dan zelf dat je zo goed wordt als je dat niet kan velen!!
quote:Jason zit nu bij Voivod. Daar laat hij hoiren dat hij wel degelijk de bas kan spelen. Metallica was helaas enkel goed geweest voor zjin bankrekening.
Op donderdag 1 mei 2003 15:32 schreef D3nn15 het volgende:
Die bassist is lijp... Zag een video van studio work out die loopt als een aap rond man![]()
Jason terug
hehe... Laatst trouwens Echobrain neergeladen, klonk niet verkeerd moet ik zeggen
quote:En dit vind ik toch wel een erg duidelijk Metallica nummer. Kan iemand mij vertellen waar het nummer vandaan komt?
Op vrijdag 2 mei 2003 17:31 schreef Betse het volgende:
quote:Hm, ja, voortaan inderdaad even beter lezen.
Op vrijdag 2 mei 2003 19:07 schreef Betse het volgende:
ff paar post naar boven lezen:
MetallicA's nieuwste album: St. Anger
quote:Tja die nummers duren ook wel erg kort dat kan nooit dat dat Metallica is
Op vrijdag 2 mei 2003 17:31 schreef Betse het volgende:
(ik kon me vorige post niet meer editten omdat een modje dat al gedaan had ofzo?? ik zie iig nix...)Dit zijn btw die 13 nummers:
1. Power 03:17
3. A Time For Hate 03:29
4. Dead Kennedy Rolls 00:42
5. In the Sea We Find 01:10
6. Chains Of Pains 04:27
7. Follow Me 04:42
8. Zoompod 01:18
9. New Clips 00:47
10.The Deciever 04:57
11.Valley Of Misery 04:45
12.Vampires Of Sorrow 03:49
13.Metallica 04:03Total Time : 41:02 Min
[Dit bericht is gewijzigd door Dezz op 02-05-2003 20:01]
quote:Sorry zag het te laat, heb het al verandert
Op vrijdag 2 mei 2003 20:01 schreef OphiOn het volgende:
Zie mijn post.
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 17:32 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Hoe die Lars kijkt aan het begin, haha!
[..]
quote:Lars heeft duidelijk de "hoe kom ik dom over voor drummers" cursus gedaan
We're kickin' down some super heavy shit. This is for real baby. This is for fucking real. No fucking horse shit around here
quote:Waar heb je dat vandaan
Op vrijdag 2 mei 2003 20:22 schreef keijz het volgende:
kheb net ff wat demo's gedownd, klonk echt SUPER!!!!
quote:ff op IMESH St. Anger intypen
Op vrijdag 2 mei 2003 20:28 schreef Dezz het volgende:[..]
Waar heb je dat vandaan
quote:Als dat het geval is dan zal het uiteindelijke product misschien nog meevallen ook
Op vrijdag 2 mei 2003 20:33 schreef keijz het volgende:[..]
ff op IMESH St. Anger intypen
wel klote kwaliteit....
quote:Ik vind em wel grappig
Op vrijdag 2 mei 2003 20:13 schreef LifeTap het volgende:
Lars heeft duidelijk de "hoe kom ik dom over voor drummers" cursus gedaan.
quote:Vertel dan wat meer man!
kheb net ff wat demo's gedownd, klonk echt SUPER!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |