quote:Ik vind dat ze heel berekent over komt, echt de perfecte mol.
Op woensdag 2 april 2003 23:05 schreef SmashBro het volgende:
De mijne ook.
quote:Oeffffffff weard.......In (aller)eerste instantie had ik haar ook als mol..Na 1 aflevering ging ik voor Ron....Nu word die weer veel te erg verdacht...Toen dacht ik weer aan Astrid...Maar na het doorgaan van de executie en geld in de pot houden viel ze weer af...Met de supermarkt deed ze weer verdacht...Kortom ik weet het niet meer..Rene dan toch??
Op woensdag 2 april 2003 23:05 schreef schatje het volgende:
Vervolg van Wie is de Mol 4 (2003, NL) deel 3Dit is mijn mol voorlopig.
quote:Ik sluit me bij je aan!
Op woensdag 2 april 2003 23:05 schreef schatje het volgende:
Vervolg van Wie is de Mol 4 (2003, NL) deel 3** Foto van Astrid **
Dit is mijn mol voorlopig.
Maar het valt me op bij het plaatje van Chandrika dat daar de achtergrond vaag is, bij de anderen niet.
is en blijft mijn mol
Vinden jullie de groep trouwens ook minder leuk dan de voorgaande jaren?
quote:Maar na vorig jaar met George is dat natuurlijk niet echt meer een argument
Op woensdag 2 april 2003 23:07 schreef schatje het volgende:[..]
Ik vind dat ze heel berekent over komt, echt de perfecte mol.
quote:Dat denk ik nou ook....
Op donderdag 3 april 2003 08:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding] is de mol!
-- en wat, als de Mol-strategie dit keer nu eens totaal anders dan eerdere keren is? Dan zou Ferdi zelfs de mol kunnen zijn.
quote:Ook nog steeds de mijne hoor!
Op donderdag 3 april 2003 10:54 schreef Christine het volgende:[afbeelding]
is en blijft mijn mol
quote:Jup, de mijne ook
Op donderdag 3 april 2003 10:54 schreef Christine het volgende:
[afbeelding]
is en blijft mijn mol
quote:Dat valt wel mee hoor...
Op zaterdag 5 april 2003 14:46 schreef LuQas het volgende:
Volgens mij ben ik de enige, maar ik heb toch echt een heel sterk molgevoel bij Aafke.
quote:Naar wat ik weet wel, anders moet je gewoon twee uur opnemen dan is het iig goed...
Op zaterdag 5 april 2003 17:57 schreef karoltje het volgende:
Begint het vanavond normale tijd? Ik ben weer weg vanavond dus ik moet wel de video goed hebben!
Volgens mij was de volgorde van de lopers wel zoals op TV getoond werd, ze meldden ook duidelijk Ferdi als eerste, Ron als tweede, etc. Als ze het zo duidelijk meldden dan lijkt het me niet dat er eigenlijk een andere volgorde was. Wat dat betreft hadden de beide uitzettters van de route en de eerste 2 lopers de meeste kans om de opdracht subtiel te laten mislukken. Dat Elise net op tijd binnenkwam, maar daardoor 500 euro extra uit de pot haalde was volgens mij niet mols, maar eerder een ooops-foutje-bedankt-actie. Of werd de mol misschien net als in België met een 'oortje' geïnstrueerd tijdens deze opdracht?
Dat MOL in het water bij de sprong van Astrid... Hmmz, zou kunnen, of toch gewoon toeval? Nahja, toeval bestaat niet bij De Mol denk ik.
Moeilijk, hoewel het er misschien dik bovenop ligt blijft Ron mijn mol.
Ben benieuwd wie er vanavond uitgaat, degene die de vorige keer zwijnde door de test het slechtst te maken en toch door te gaan zat in ieder geval bij de springers van de brug. Rene, Ron, Chandrika of Astrid dus. Als je naar de filmpjes van kandidaten kijkt die bij het begin van het programma getoond worden dan zijn alleen de beelden van Ron (lintjesopdracht) en Aafke (in supermarkt) al geweest. Vanavond komt die van Astrid met de zaagopdracht in ieder geval. Zal één van deze 3 dus afvallen?
quote:Die foto vind ik echt een 'te ver gezocht'-foto. De makers kunnen de kijkers beïnvloeden door geluiden, maar niet door natuurverschijnselen te manipuleren bij montage. Diezelfde makers kunnen de fout van een niet-mol overdreven in beeld brengen, maar hebben nooit invloed gehad bij de uitvoering van het foutje.
Op zaterdag 5 april 2003 18:11 schreef Kozzmic het volgende:
Dat MOL in het water bij de sprong van Astrid... Hmmz, zou kunnen, of toch gewoon toeval? Nahja, toeval bestaat niet bij De Mol denk ik.
quote:Ow, dat zou best kunnen. Mij was eigenlijk alleen Ron en Aafke opgevallen.
Op zaterdag 5 april 2003 19:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Patricia's beginfilmpje is toch dat ze uit de helikopter komt gelopen (1e aflevering)?
quote:Ach, zo'n 'natuurverschijnsel' moet toch wel via een computer in op beeld te manipuleren zijn, denk je niet?
Op zaterdag 5 april 2003 19:24 schreef bosmeneer het volgende:[..]
Die foto vind ik echt een 'te ver gezocht'-foto. De makers kunnen de kijkers beïnvloeden door geluiden, maar niet door natuurverschijnselen te manipuleren bij montage. Diezelfde makers kunnen de fout van een niet-mol overdreven in beeld brengen, maar hebben nooit invloed gehad bij de uitvoering van het foutje.
Er mag wel wat reeëler(schrijf je dat zo?) gekeken worden naar dit soort 'aanwijzingen', denk ik dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |