abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9548248
Vervolg van Wie is de Mol 4 (2003, NL) deel 3

Dit is mijn mol voorlopig.

pi_9548261
De mijne ook.
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_9548309
quote:
Op woensdag 2 april 2003 23:05 schreef SmashBro het volgende:
De mijne ook.
Ik vind dat ze heel berekent over komt, echt de perfecte mol.
  donderdag 3 april 2003 @ 00:36:29 #4
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_9550084
quote:
Op woensdag 2 april 2003 23:05 schreef schatje het volgende:

[afbeelding]

Oeffffffff weard.......In (aller)eerste instantie had ik haar ook als mol..Na 1 aflevering ging ik voor Ron....Nu word die weer veel te erg verdacht...Toen dacht ik weer aan Astrid...Maar na het doorgaan van de executie en geld in de pot houden viel ze weer af...Met de supermarkt deed ze weer verdacht...Kortom ik weet het niet meer..Rene dan toch??
pi_9550127
Patricia .
  donderdag 3 april 2003 @ 08:41:44 #6
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_9551594
quote:
Op woensdag 2 april 2003 23:05 schreef schatje het volgende:

** Foto van Astrid **

Ik sluit me bij je aan!
Een pauw is een kip die in bloei staat
pi_9551597
is de mol!

Maar het valt me op bij het plaatje van Chandrika dat daar de achtergrond vaag is, bij de anderen niet.

donderdag 3 april 2003 @ 10:54:00 #8
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_9553288
Schatje: Ferdi kwam inderdaad als eerste aan, maar ik vermoed dat Rene daarna het lintje bij het huis heeft weggehaald. Het was allemaal wat rommelig, dus hij zou er gemakkelijk de tijd en gelegenheid voor gehad kunnen hebben.

is en blijft mijn mol

donderdag 3 april 2003 @ 10:58:00 #9
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_9553364
laat maar
  donderdag 3 april 2003 @ 12:34:36 #10
17628 Superann
als ik het niet kan, wie dan?
pi_9555273
Ik vind het weer zo moeilijk! Ik gok op Chandrika als mol en Ferdi als winnaar. Ferdi praat heel slim over de mol, ik kan me bij al zijn uitspraken aansluiten.

Vinden jullie de groep trouwens ook minder leuk dan de voorgaande jaren?

De uitspraak 'vroeger was alles beter' duidt op geheugenverlies
pi_9556191
De groep is anders, maar daarom niet minder leuk. Vorig jaar was het alleen maar 'lang leve de lol', deze groep is misschien wat serieuser. Mensen als Julien, René en Aafke doen wat mij betreft niet onder voor Dick, Ellen of Harry.
pi_9557632
quote:
Op woensdag 2 april 2003 23:07 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik vind dat ze heel berekent over komt, echt de perfecte mol.

Maar na vorig jaar met George is dat natuurlijk niet echt meer een argument
A mind with a heart of it's own
  vrijdag 4 april 2003 @ 18:41:57 #13
43808 nijntje-pg
zoeken naar het oude leven
pi_9586021
quote:
Op donderdag 3 april 2003 08:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding] is de mol!
Dat denk ik nou ook....
Voor de goden hoef je niet te vrezen. Over de dood hoef je je geen zorgen te maken. Het goede is eenvoudig te verkrijgen. Het afschuwelijke is gemakkelijk te verdragen.
  vrijdag 4 april 2003 @ 20:08:07 #14
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_9587871
Wat wordt er lekker gestookt door de programmamakers en de mol, de stemming zit er niet echt in tot nu toe.
Mijn minst waarschijnlijke mol is Aafke, en eigenlijk alleen al op basis daarvan sluit ik haar niet uit...

-- en wat, als de Mol-strategie dit keer nu eens totaal anders dan eerdere keren is? Dan zou Ferdi zelfs de mol kunnen zijn.

Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
  vrijdag 4 april 2003 @ 20:21:02 #15
22637 Sweej
TiepMiep
pi_9588131
quote:
Op donderdag 3 april 2003 10:54 schreef Christine het volgende:

[afbeelding]
is en blijft mijn mol

Ook nog steeds de mijne hoor!
Hij keek ook zo ontzettend raar tijdens het vertonen van dat Mol-filmpje.
pi_9588170
quote:
Op donderdag 3 april 2003 10:54 schreef Christine het volgende:
[afbeelding]
is en blijft mijn mol
Jup, de mijne ook .
  zaterdag 5 april 2003 @ 14:46:27 #17
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_9600704
Volgens mij ben ik de enige, maar ik heb toch echt een heel sterk molgevoel bij Aafke.

Afrika Paprika
  zaterdag 5 april 2003 @ 17:54:58 #18
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_9603460
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 14:46 schreef LuQas het volgende:
Volgens mij ben ik de enige, maar ik heb toch echt een heel sterk molgevoel bij Aafke.
Dat valt wel mee hoor...
veel mensen neigen richting Ron, maar het ligt eigenlijk nog helemaal open. De mol is een heel ander soort figuur dan vorig jaar, dat weet ik zeker.
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
pi_9603498
Begint het vanavond normale tijd? Ik ben weer weg vanavond dus ik moet wel de video goed hebben!
  zaterdag 5 april 2003 @ 18:05:10 #20
43808 nijntje-pg
zoeken naar het oude leven
pi_9603620
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 17:57 schreef karoltje het volgende:
Begint het vanavond normale tijd? Ik ben weer weg vanavond dus ik moet wel de video goed hebben!
Naar wat ik weet wel, anders moet je gewoon twee uur opnemen dan is het iig goed...
Voor de goden hoef je niet te vrezen. Over de dood hoef je je geen zorgen te maken. Het goede is eenvoudig te verkrijgen. Het afschuwelijke is gemakkelijk te verdragen.
pi_9603720
Ik heb gisterochtend naar de herhaling zitten kijken, en ik heb toch het idee dat de mol eerder bij de groep zat die de lintjes-opdracht deed, dan bij de 2 dames die met de supermarkt-opdracht bezig waren. Aafke en Astrid waren beide supervaag bezig, maar ik zag er niet echt mols gedrag in. Het had uiteindelijk ook maar 1.000 euro opgeleverd, terwijl bij de lintjes-opdracht veel meer geld op het spel stond.

Volgens mij was de volgorde van de lopers wel zoals op TV getoond werd, ze meldden ook duidelijk Ferdi als eerste, Ron als tweede, etc. Als ze het zo duidelijk meldden dan lijkt het me niet dat er eigenlijk een andere volgorde was. Wat dat betreft hadden de beide uitzettters van de route en de eerste 2 lopers de meeste kans om de opdracht subtiel te laten mislukken. Dat Elise net op tijd binnenkwam, maar daardoor 500 euro extra uit de pot haalde was volgens mij niet mols, maar eerder een ooops-foutje-bedankt-actie. Of werd de mol misschien net als in België met een 'oortje' geïnstrueerd tijdens deze opdracht?

Dat MOL in het water bij de sprong van Astrid... Hmmz, zou kunnen, of toch gewoon toeval? Nahja, toeval bestaat niet bij De Mol denk ik.

Moeilijk, hoewel het er misschien dik bovenop ligt blijft Ron mijn mol.

Ben benieuwd wie er vanavond uitgaat, degene die de vorige keer zwijnde door de test het slechtst te maken en toch door te gaan zat in ieder geval bij de springers van de brug. Rene, Ron, Chandrika of Astrid dus. Als je naar de filmpjes van kandidaten kijkt die bij het begin van het programma getoond worden dan zijn alleen de beelden van Ron (lintjesopdracht) en Aafke (in supermarkt) al geweest. Vanavond komt die van Astrid met de zaagopdracht in ieder geval. Zal één van deze 3 dus afvallen?

pi_9604761
Patricia's beginfilmpje is toch dat ze uit de helikopter komt gelopen (1e aflevering)?
pi_9604872
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 18:11 schreef Kozzmic het volgende:
Dat MOL in het water bij de sprong van Astrid... Hmmz, zou kunnen, of toch gewoon toeval? Nahja, toeval bestaat niet bij De Mol denk ik.
Die foto vind ik echt een 'te ver gezocht'-foto. De makers kunnen de kijkers beïnvloeden door geluiden, maar niet door natuurverschijnselen te manipuleren bij montage. Diezelfde makers kunnen de fout van een niet-mol overdreven in beeld brengen, maar hebben nooit invloed gehad bij de uitvoering van het foutje.
Er mag wel wat reeëler(schrijf je dat zo?) gekeken worden naar dit soort 'aanwijzingen', denk ik dan
Het was iets met groen.
pi_9605027
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 19:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Patricia's beginfilmpje is toch dat ze uit de helikopter komt gelopen (1e aflevering)?
Ow, dat zou best kunnen. Mij was eigenlijk alleen Ron en Aafke opgevallen.
pi_9605053
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 19:24 schreef bosmeneer het volgende:

[..]

Die foto vind ik echt een 'te ver gezocht'-foto. De makers kunnen de kijkers beïnvloeden door geluiden, maar niet door natuurverschijnselen te manipuleren bij montage. Diezelfde makers kunnen de fout van een niet-mol overdreven in beeld brengen, maar hebben nooit invloed gehad bij de uitvoering van het foutje.
Er mag wel wat reeëler(schrijf je dat zo?) gekeken worden naar dit soort 'aanwijzingen', denk ik dan

Ach, zo'n 'natuurverschijnsel' moet toch wel via een computer in op beeld te manipuleren zijn, denk je niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')