Schrijf het in de agenda en spui uw kritieken hier! .
quote:Dan zou ik als ik jou was weer gaan kijken, er zijn heel interessante ontwikkelingen aan de gang hoor...
Op woensdag 2 april 2003 09:16 schreef Maaikietje het volgende:
hmm ik keek het eerst wel altijd, maar ik vind het saaaaai omdat altijd hetzelfde gebeurd...
quote:zozo, kun je me een voorproefje geven?
Op woensdag 2 april 2003 09:17 schreef WheeleE het volgende:[..]
Dan zou ik als ik jou was weer gaan kijken, er zijn heel interessante ontwikkelingen aan de gang hoor...
quote:Spike die onbedoeld weer een ziel krijgt, Angel die opgesloten is in een kist door zijn zoon, en op de bodem van de oceaan is beland.
Op woensdag 2 april 2003 09:19 schreef Maaikietje het volgende:[..]
zozo, kun je me een voorproefje geven?
quote:Is het nou zo dat seizoen 7 het laatste is of komt er in Amerika ook nog een seizoen 8?
Op woensdag 2 april 2003 09:23 schreef Sennaistop het volgende:
Jip, geweldig, weer Buffy, het laatste seizoen schijnt een van de betere te zijn. dus dat wordt weer kijken .
quote:hmm, dat klinkt wel spannend, misschien ga ik zelfs toch wel weer kijken!
Op woensdag 2 april 2003 09:21 schreef WheeleE het volgende:[..]
Spike die onbedoeld weer een ziel krijgt, Angel die opgesloten is in een kist door zijn zoon, en op de bodem van de oceaan is beland.
quote:
Op woensdag 2 april 2003 09:24 schreef WheeleE het volgende:[..]
Is het nou zo dat seizoen 7 het laatste is of komt er in Amerika ook nog een seizoen 8?
Seizoen 7 is de laatste. Out with a bang zullen we maar zeggen. Ik heb net ep 17 binnen en tot nu toe is het seizoen zeker de moeite waard
quote:he Wheely, kijk voortaan eerst eens naar de andere topics voordat je een nieuwe plaatst!!! Ik had het nieuws al gemeld! Je bent gewoon een jatter
Op woensdag 2 april 2003 09:15 schreef WheeleE het volgende:
Vanaf woensdag 9 april 2003 begint Net5 weer met uitzenden van Buffy en Angel.
Buffy begint met seizoen 7, Angel met seizoen 4.
Schrijf het in de agenda en spui uw kritieken hier!.
quote:
Op woensdag 2 april 2003 09:29 schreef heksehiel het volgende:[..]
he Wheely, kijk voortaan eerst eens naar de andere topics voordat je een nieuwe plaatst!!! Ik had het nieuws al gemeld! Je bent gewoon een jatter
een afpakker
en ik vind het niet leuk ;'(
om het goed te maken?
quote:oke dan maar... Ik stelde toch voor om een nieuw topic te openen, dus bij deze heb jij dat dan gewoon gedaan!
Op woensdag 2 april 2003 09:32 schreef WheeleE het volgende:[..]
Sorry!
Jouw topic kwam net toen ik nog bezig was met tikken en zoeken naar tjden en data...
om het goed te maken?
zo hoort het!
quote:Over Spike heb ik ff een vraagje... weet je zeker dat de ziel onbedoeld terug kreeg? Was dat niet stiekem zijn bedoeling? Dat vond ik een beetje vaag...
Op woensdag 2 april 2003 09:21 schreef WheeleE het volgende:[..]
Spike die onbedoeld weer een ziel krijgt, Angel die opgesloten is in een kist door zijn zoon, en op de bodem van de oceaan is beland.
quote:Het was zijn bedoeling maar de uitleg daarvan valt al snel onder een spoiler en daar is al een ander topic voor
Op woensdag 2 april 2003 09:43 schreef heksehiel het volgende:[..]
Over Spike heb ik ff een vraagje... weet je zeker dat de ziel onbedoeld terug kreeg? Was dat niet stiekem zijn bedoeling? Dat vond ik een beetje vaag...
quote:Nee dit is echt het laatste seizoen wat ze gaan uitzenden ! Helaas...
Op woensdag 2 april 2003 09:24 schreef WheeleE het volgende:[..]
Is het nou zo dat seizoen 7 het laatste is of komt er in Amerika ook nog een seizoen 8?
quote:Wat ik mij nog vanseizoen 6 herinner is dat Spike Buffy weer gewoon in mekaar kon meppen. Hij bedoelde daarmee dat die chip it zn hoofd verdween. Om eea voor elkaar te krijgen is hij bij een machtige tovenaar langsgegaan en moest een aantal opdrachten uitvoeren, onder andere vechten met diverse demons. Hij heeft alles volbracht, en de tovenaar zorgt er dus voor dat hij Buffy weer kan molesteren. Echter, hij geeft Spike zn ziel weer terug, daardoor is ie weer wat anders en lukt dat wel.
Op woensdag 2 april 2003 09:48 schreef kotsmongool het volgende:[..]
Het was zijn bedoeling maar de uitleg daarvan valt al snel onder een spoiler en daar is al een ander topic voor
Marjolein
quote:7de seizoen is het laatste seizoen. Maar graag geen spoilers hier, daar is een ander topic volgens mij voor/van.
Op woensdag 2 april 2003 11:59 schreef Aphrodite het volgende:
Ik heb s7 intussen al gezien (leve KaZaA!!) maar ik vind toch een rare afsluiter.. Goed, ik kom er net achter dat ik episode 17 nog niet gezien heb.. Hehe, dus als ik die gezien heb kom ik wel even terug.. Maaruh.. tot hoever gaan ze door met het maken van episodes?
Marjolein
quote:Een seizoen bestaat uit 22 afleveringen. De eerstvolgende die in Amerika uitgezonden zal worden is nummer 19. De uitzendschema's van de de meeste series zijn echter in de knoop doordat de tv-stations het programma wijzigen vanwege de oorlog, dus wanneer die afleveringen precies aangeboden gaan worden is nog ff afwachten.
Op woensdag 2 april 2003 11:59 schreef Aphrodite het volgende:
Ik heb s7 intussen al gezien (leve KaZaA!!) maar ik vind toch een rare afsluiter.. Goed, ik kom er net achter dat ik episode 17 nog niet gezien heb.. Hehe, dus als ik die gezien heb kom ik wel even terug.. Maaruh.. tot hoever gaan ze door met het maken van episodes?
Marjolein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |