abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9525880
Ik schrijf dit stuk omdat ik er vrijwel zeker van ben dat het einde van de tijd die in de bijbel van de Christenen beschreven staat aan het naderen is. Amerika heeft op dit moment nog een grote macht, maar wat al aangegeven is volgens de bijbel: Er zal grote oneenigheid in de wereld komen, en de wereldleider Amerika zal zijn macht verliezen. (ik kan nu ff niet de bijbelteksten er zo bij op noemen waar dat te lezen is, Amerika staat er sowieso niet letterlijk genoemd, maar wel nauwkeurig beschreven)
Ik kijk naar de tekenen van de tijd, en ik zie dat het niet lang meer duurt, voordat Christus terugkeert en alle Christenen meeneemt.
Schrik niet als dit is gebeurt, pak de bijbel en begin het nieuwe testament te lezen, geloof niet in wetenschappelijke verklaringen voor de verdwijningen, maar geloof nou eindelijk eens een keer de Christenen, die dwazen waren in jullie ogen. Het klinkt jullie allemaal te ongelovig in de oren, maar denk eens nuchter naar, kijk eens om je heen. Wie anders kan deze wanorde gebracht hebben? Het moet een God geweest zijn, jullie weten het wel. Maar doe ook je best om het te geloven, wees niet bang voor de waarheid. De voorspellingen komen nu snel achter elkaar uit, bedenk dat het moment eerder kan komen, dan dat je verwacht.
Iedereen zal dit wel een raar verhaal vinden, maar je zult weten dat het de waarheid is, hoe hard het ook is. Sta dus niet raar te kijken wanneer er miljoenen mensen zomaar verdwijnen, jullie weten dan wat er gebeurt is.

Mensen, dit is een serieus topic, graag geen flauwe reacties, en geen slotjes admin/mods.

pi_9526133
Sorry, maar ik geloof nog steeds dat de bijbel maar een boek vol symbolisme is, en een God zoals de bijbel beschrijft geloof ik niet in...
  dinsdag 1 april 2003 @ 23:52:53 #3
44425 bluebellyfluff
Hi Greg Flores :)
pi_9526188
serieus topic, man wat een onzin! Was het maar waar dat alle christenen mee werden genomen. God is dood, nu de gelovigen nog, kunnen de realistische mensen weer doorgaan.
fluff for life
pi_9526214
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 23:52 schreef bluebellyfluff het volgende:
serieus topic, man wat een onzin! Was het maar waar dat alle christenen mee werden genomen. God is dood, nu de gelovigen nog, kunnen de realistische mensen weer doorgaan.
Ik ben bang dat jij op de harde manier erachter moet gaan komen :S
pi_9526234
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 23:48 schreef H3man het volgende:

[..]

en toen werd je wakker en had je in je bed geplast.

...

Dit verhaal hoor ik ook wel es regelmatig van die mooie vrouwen met alles verhullende kledij aan .

Jehova getuigen noemen ze die geloof ik. Dan moet je alleen alle "Christenen" replacen voor "Jehovaas"

pi_9526247
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 23:53 schreef Roellio het volgende:
Dan mag Christus een aardige logistieke operatie op touw zetten, om alle christenen mee te nemen.

Ik ga nooit naar de kerk, ben wel gedoopt, 1e communie en gevormd.
Mag ik dan mee? Desnoods economy class ofzo.

hup, in het bagageruim jij, ga jij maar tussen de koeie en schapen zitten .
pi_9526255
Mag je ook Moslim zijn, of Joods? Of verdwijn je dan ook?
Big dick.
pi_9526261
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 23:53 schreef RedVisioN het volgende:

[..]

Mafkees

Dreigen, daar zijn gelovigen goed in!

pi_9526280
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 23:54 schreef bluebellyfluff het volgende:

[..]

Dat de wereld vergaat ofzo, dream on.

Dat de wereld niet vergaat ofzo... SNAP BACK TO REALITY
pi_9526290
ALS het waar is, wat is dan het nut om dit van tevoren te weten? Blijkbaar kun je er toch niks aan veranderen....
pi_9526292
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 23:55 schreef Conflict het volgende:

[..]

Mafkees

Dreigen, daar zijn gelovigen goed in!

Waarschuwen!!

Dreigen kan ik niet, ik heb nix om mee te dreigen, ik ben niet diegene die oordeelt..

dinsdag 1 april 2003 @ 23:57:45 #12
44425 bluebellyfluff
Hi Greg Flores :)
pi_9526297
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 23:56 schreef RedVisioN het volgende:

[..]

Dat de wereld niet vergaat ofzo... SNAP BACK TO REALITY

eh....jah weltrusten
fluff for life
  dinsdag 1 april 2003 @ 23:57:45 #13
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_9526299
De bijbel is toch vt?
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_9526310
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 23:57 schreef RedVisioN het volgende:

[..]

Waarschuwen!!

Dreigen kan ik niet, ik heb nix om mee te dreigen, ik ben niet diegene die oordeelt..

Waarschuwen en dreigen is vrijwel hetzelfde in mijn optiek
pi_9526340
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 23:58 schreef Conflict het volgende:

[..]

Waarschuwen en dreigen is vrijwel hetzelfde in mijn optiek

Is neuken en zoenen bij jou ook hetzelfde?

Je hebt het over 2 compleet verschillende dingen man!

woensdag 2 april 2003 @ 00:00:05 #16
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_9526348
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 23:53 schreef RedVisioN het volgende:

[..]

Ik poep in mijn broek van de angst, echt waar ..

Even serieus, ik heb echt een schurfthekel aan mensen die dit soort dingen neerschrijven, in mijn opinie is de bijbel niet meer dan een verhaaltjesboek dat probeert te verklaren waarom er dingen gebeuren die de mens toen niet begrepen in die tijd, niets meer, niets minder. Als je in 1 of andere zweverige god wilt geloven, ga je gang, maar ik geloof er niet in.

Die waarzegger, whathisname, daar geloof ik wel in, maar dat is omdat hij al een aantal voorspellingen heeft gedaan die uitkwamen, ik ben even zijn naam kwijt.

Geloof wat je wilt, maar doet niet zo huilerig als mensen er negatief tegenover staan, we merken het vanzelf wel .

Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_9526406
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 23:57 schreef robh het volgende:
De bijbel is toch vt?
Er staat een verhaal in de bijbel over de 2e komst van Christus.
Maar aangezien de bijbel van begin tot eind een verzameling boeken is die vol tegenstrijdigheden staan...

Sowieso: Als de hemel naar beneden valt, zijn we allemaal dood.

pi_9526410
quote:
Op woensdag 2 april 2003 00:00 schreef jogy het volgende:

[..]

Even serieus, ik heb echt een schurfthekel aan mensen die dit soort dingen neerschrijven,

Ik hou ook van jou
En ik respecteer jou ook, zoals jij bent en denkt.
pi_9526435
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 23:59 schreef RedVisioN het volgende:

[..]

Is neuken en zoenen bij jou ook hetzelfde?

Je hebt het over 2 compleet verschillende dingen man!

Niet zoenen en "de liefde bedrijven" voor het huwelijk hè.
pi_9526470
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 23:40 schreef RedVisioN het volgende:
en ik zie dat het niet lang meer duurt, voordat Christus terugkeert en alle Christenen meeneemt.
Je kan hem ook de moeite besparen en zelf gaan
[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
pi_9526479
quote:
Op woensdag 2 april 2003 00:03 schreef Roellio het volgende:

[..]

Niet zoenen en "de liefde bedrijven" voor het huwelijk hè.

Kijk, alles wordt verkeerd uitgelegd.

Lees het zoals het er staat: er staat dat je niet met meerdere vrouwen de liefde mag bedrijven.

1vrouw in je hele leven....

pi_9526480
quote:
Op woensdag 2 april 2003 00:02 schreef RedVisioN het volgende:
Ik hou ook van jou
[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
pi_9526484
quote:
Op woensdag 2 april 2003 00:02 schreef RedVisioN het volgende:

[..]

Ik hou ook van jou

Nu die god van je nog. Want respecteren dat er mensen zijn die niet in hem geloven is toch wat lastig voor hem lijkt me.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_9526486
Jouw opname nadert dude...
pi_9526499
quote:
Op woensdag 2 april 2003 00:06 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Nu die god van je nog. Want respecteren dat er mensen zijn die niet in hem geloven is toch wat lastig voor hem lijkt me.

Hij mag oordelen over zijn schepselen, hij geeft ze zelfs nog meerdere kansen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')