Laatste ontwikkelingen:
[Dit bericht is gewijzigd door robh op 01-04-2003 23:39]
quote:Nee echte helden moet je niet in Nederland zoeken.
Op dinsdag 1 april 2003 23:35 schreef DiGuru het volgende:[..]
Dat was nou precies mijn mening over sommige mensen die voor de oorlog zijn. Alhoewel de meesten er niet over denken zelf in de frontlinie te gaan staan.
quote:{centraal]Rumsfeld or Saddam? {deel22}
Op dinsdag 1 april 2003 23:39 schreef domolanglekker het volgende:
hebben we nog een pakkende titel?
quote:5 miljoen inwoners. Dat geeft te denken hè..
Op dinsdag 1 april 2003 23:36 schreef domolanglekker het volgende:mja baghdad.. hoe groot is dat eigenlijk? laat zeggen in verhouding tot ehm den haag? des te groter de stad des te erger de strijd
quote:anders generaliseer je effe alle nederlanders.. inclusief jezelf
Op dinsdag 1 april 2003 23:40 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Nee echte helden moet je niet in Nederland zoeken.
Een hoop kabaal en heel goed aan kunnen wijzen hoe slecht anderen zijn, met een hoog moreel gehalte, en zodra als er een schot valt zijn ze weg.
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 23:38 schreef El_Catalan het volgende:Laatste ontwikkelingen:
Vrees voor zelfmoordcommandos De opmars naar Bagdad stagneert Troepenmacht wordt verdubbeld. Bombardementen in Bagdad treffen woonwijk.
quote:{centraal]The road to baghdad? {deel22}
Op dinsdag 1 april 2003 23:41 schreef DiGuru het volgende:[..]
{centraal]Rumsfeld or Saddam? {deel22}
quote:Uitleg?
Op dinsdag 1 april 2003 23:41 schreef DiGuru het volgende:[..]
{centraal]Rumsfeld or Saddam? {deel22}
quote:Geen idee, maar wie het eerst komt het eerst maalt.
Op dinsdag 1 april 2003 23:42 schreef El_Catalan het volgende:Uitleg?
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 23:44 schreef robh het volgende:[..]
Geen idee, maar wie het eerst komt het eerst maalt.
quote:en een paar honderduizend soldaten maar.. hoe gaan ze zon grote stad effectief bestormen zonder die stad zijn populatie drastisch in te korten.
Op dinsdag 1 april 2003 23:41 schreef robh het volgende:[..]
5 miljoen inwoners. Dat geeft te denken hè..
quote:Ja ikzelf ook ja. Logisch als je in deze calvinistische cultuur bent opgegroeid, krijg je onontkoomlijk een klap van de molen mee.
Op dinsdag 1 april 2003 23:41 schreef domolanglekker het volgende:[..]
anders generaliseer je effe alle nederlanders.. inclusief jezelf
quote:Door er voor te zorgen dat je de troepen uitschakelt die op vluchtende bevolking schiet.
Op dinsdag 1 april 2003 23:45 schreef domolanglekker het volgende:[..]
en een paar honderduizend soldaten maar.. hoe gaan ze zon grote stad effectief bestormen zonder die stad zijn populatie drastisch in te korten.
[Dit bericht is gewijzigd door Bushmaster op 01-04-2003 23:47]
quote:Niet.
Op dinsdag 1 april 2003 23:45 schreef domolanglekker het volgende:en een paar honderduizend soldaten maar.. hoe gaan ze zon grote stad effectief bestormen zonder die stad zijn populatie drastisch in te korten.
Hoorde vandaag dat de prijzen daar al 7x over de kop zijn gegaan, en dat gedeeltes van baghdad zonder stroom zitten.
Wordt het geen militaire ramp dan wordt het wel een humanitaire ramp
quote:Generaliseren? Ik probeer net om dingen eerst van alle kanten te bekijken, en dan tegen elkaar af te wegen. Moeilijk, en ik moet mijn mening steeds bijstellen naarmate er meer gegevens bijkomen.
Op dinsdag 1 april 2003 23:41 schreef domolanglekker het volgende:[..]
anders generaliseer je effe alle nederlanders.. inclusief jezelf
Ik ben ook niet echt voor of tegen, alhoewel ik geweld in het algemeen verafschuw als een teken van onmacht en willen winnen om het winnen.
Ik geef toe, dat ik er geen traan om zou laten als Saddam Hussein er aan ging, maar ik begin toch een grote aversie tegen de Amerikaanse regering te ontwikkelen.
Al met al zie ik aan de huidige situatie alleen maar nadelen.
quote:punt is hoe hou je de bevolking en de soldaten uit elkaar? allemaal irakezen.. allemaal burgerkleding.. 5 miljoen stuks.. en een paar duizend met wapens onder hun gewaden..
Op dinsdag 1 april 2003 23:47 schreef Bushmaster het volgende:[..]
Door er voor te zorgen dat je de troepen uitschakelt die op vluchtende bevolking schiet.
quote:was i talking to u?
Op dinsdag 1 april 2003 23:47 schreef DiGuru het volgende:[..]
Generaliseren? Ik probeer net om dingen eerst van alle kanten te bekijken, en dan tegen elkaar af te wegen. Moeilijk, en ik moet mijn mening steeds bijstellen naarmate er meer gegevens bijkomen.
Ik ben ook niet echt voor of tegen, alhoewel ik geweld in het algemeen verafschuw als een teken van onmacht en willen winnen om het winnen.
Ik geef toe, dat ik er geen traan om zou laten als Saddam Hussein er aan ging, maar ik begin toch een grote aversie tegen de Amerikaanse regering te ontwikkelen.
Al met al zie ik aan de huidige situatie alleen maar nadelen.
quote:Dat lijken me op het moment toch wel de twee vechtende leiders, zowel militair als met propaganda. En zij hebben de oorlog ook bedacht en gemaakt tot wat hij is.
Op dinsdag 1 april 2003 23:42 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Uitleg?
quote:Sorrie!
Op dinsdag 1 april 2003 23:49 schreef domolanglekker het volgende:[..]
was i talking to u?
quote:maar de keuze lijkt me net zo onmogelijk als bv.
Op dinsdag 1 april 2003 23:49 schreef DiGuru het volgende:[..]
Dat lijken me op het moment toch wel de twee vechtende leiders, zowel militair als met propaganda. En zij hebben de oorlog ook bedacht en gemaakt tot wat hij is.
quote:zou eerder dan rumsfeld en die minister van informatie en de vice president van irak zijn.. saddam is volgens mij allang t land uit of zit ergens diep onder de grond te bibberen
Op dinsdag 1 april 2003 23:49 schreef DiGuru het volgende:[..]
Dat lijken me op het moment toch wel de twee vechtende leiders, zowel militair als met propaganda. En zij hebben de oorlog ook bedacht en gemaakt tot wat hij is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |