quote:Deze "gast" is een meisje
Op dinsdag 1 april 2003 22:43 schreef headbangende_pinguin het volgende:
Veel sterkte en ik denk dat deze gast ze wel kan gebruiken:Met de trein naar spanje van de zomer.
quote:Whehehe...
Op dinsdag 1 april 2003 22:43 schreef heaven7 het volgende:[..]
Deze "gast" is een meisje
[Dit bericht is gewijzigd door MeAndMyself op 01-04-2003 22:46]
Weird ... trouwens, vliegtickets staan op naam en kan je niet weggeven
quote:Zo zat ik er ook over te denken. Daar denk je dan toch niet aan?
wie denkt er zodra vriending-lief net is overleden nou nog FF aan de vliegtickets op FOK! aan te bieden ...Weird ... trouwens, vliegtickets staan op naam en kan je niet weggeven
quote:wel als t 1 april is
Op dinsdag 1 april 2003 22:54 schreef Sinat het volgende:[..]
Zo zat ik er ook over te denken. Daar denk je dan toch niet aan?
Als het serieus is: Sterkte
Al denk ik toch dat ik eigenlijk hier neer had moeten zetten hoe triest je wel niet bent om met ZOIETS te spotten..
quote:Hoe weet je nou dat het een grap is
Op dinsdag 1 april 2003 23:49 schreef PetervdK het volgende:
Sjees, dan verwijderen de modjes mijn onschuldige verkoop 1-aprilgrap en dit laten ze gewoon staan?
Sorry, kan ik geen begrip voor opbrengen, mods
quote:en dan 16 minuten later je tickets aan te bieden vindt ik een beetje gek. Een mislukte 1 april grap of je vriendin is net een paar minuten geleden gestorven.
Op dinsdag 1 april 2003 22:20 schreef NNathan het volgende:[..]
Die prijzen heb ik nu ja, maar ik heb nog veel meer prijzen nodig en op google vind ik amper iets...
Dus als er hier lieve fokkers zijn die in het leger zitten of zo of zoiets gestustudeerd hebben, help me!, alle beetje helpen!
quote:Inderdaad. Triest figuur.
Op woensdag 2 april 2003 00:45 schreef sampoo het volgende:
Hmmm ben misschien veels te nieuwsgierig maar om op 22:20 dit te posten en je druk maken om het maken van een spelletje.
[..]en dan 16 minuten later je tickets aan te bieden vindt ik een beetje gek. Een mislukte 1 april grap of je vriendin is net een paar minuten geleden gestorven.
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 22:36 schreef NNathan het volgende:
Ik heb dus een vliegticket voor morgen naar Madrid inc. hotel e.d. via schiphol, ik kan om persoonlijke redenen niet [vriendin dood], 2 tickets kan je krijgen, wil je meer informatie reageer snel....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |