Maar goed zaterdag naar Impulz geweest erg leuk en gezellig todat... ik ruzie kreeg met een turkse gozer.
We stonde bij de wc te wachten komt die gozer aan zwalkt daar rond van de drank/pille weet het niet precies maar goed. Botst tegen mijn maat aan en loopt verder komt half achter uit gestrompeld naar mij valt bijna om dus ik hou hem een beetje tegen. Draait om gaat ineens agri tegen me aan staan ( is kop groter als mij ) en begint allemaal te roepe dat ik niet moet duwen. Ik duw hem maar weg omdat hij niet uit zichzelf weg wil gaan hij valt op de grond ( duwde niet hard maar meneer was behoorlijk van de wereld vandaar dat hij meteen op de grond lag)_ bewaking erbij en meneer wordt afgevoerd ze hadde het al in de gaten.
Maar goed wat ik nu wil zegge ik ben ook wel tegen een paar nederlanders aan gebotst als ik sta te springe of ze botsen tegen mij aan elke nederlanders onder de pille of niet reageert normaal en geef je een hand of steekt zijn duim op. Waarom moet dan een turkse jonge zo agri reageren ( tis niet de eerste keer dat ik zoiets zie wel de eerste keer tegen mij )
Het zal best wel dat nederlanders ook wel zo reageren maar over het algemeen stukke minder agri.
[Dit bericht is gewijzigd door Gijsje op 31-03-2003 10:46]
quote:Ja zeg ook niet dat nederlanders niet zo zijn maar over het algemeen niet zo erg.
Op maandag 31 maart 2003 10:48 schreef Strolie75 het volgende:
Iedereen reageert anders op drank & drugs. Heb vaak genoeg agressieve Nederlanders meegemaakt.
quote:Yep, denk ik ook.
Op maandag 31 maart 2003 10:48 schreef Fliepke het volgende:
machocultuur?
quote:ik ook
Iedereen reageert anders op drank & drugs. Heb vaak genoeg agressieve Nederlanders meegemaakt.
PS Hoe was het feestje ?
quote:Ja goed tot dat moment daarna wel nog gefeest maar toch anders ik heb wel een beetje rond gekeken of ik die gozer nog zag met een of andere knok groep. Had geen zin in ruzie daar.
Op maandag 31 maart 2003 10:50 schreef Blue_bird het volgende:
Turken zijn rare mensen (psychisch gezien dan). Liggen helemaal in de knoop met zichzelf en het geloof. Van het geloof mogen ze niets en hier mogen ze alles. Dus ze willen alles en ze mogen niets. Dus met pillen op is dit gevoel 10x zo sterk. Vandaar dat ze dan helemaal flippen.PS Hoe was het feestje ?
quote:Wat een dooddoener meteen zeg.
Op maandag 31 maart 2003 10:45 schreef Gijsje het volgende:
Ik wil met deze topic niet generaliserend ( weet niet hoe je het schrijft maar goed ) overkomen. En ook niet als een racist.
quote:Dat vind ik ook gewoon weg veel vervelender, dat zon gozer meteen zijn clubje (posse) erbij haalt als ie alleen maar mot heeft met mij
Op maandag 31 maart 2003 10:53 schreef Gijsje het volgende:[..]
Ja goed tot dat moment daarna wel nog gefeest maar toch anders ik heb wel een beetje rond gekeken of ik die gozer nog zag met een of andere knok groep. Had geen zin in ruzie daar.
Jarenlang heb ik het ontkend maar het is gewoon zo dat die gasten altijd ruzie maken, ze hebben een wat overdreven rechtvaardigheidsgevoel
quote:zo denk ik er ook over, maar doe het nooit:
Op maandag 31 maart 2003 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat soort mensen moeten gewoon heel hard geslagen worden. Echt heel hard
quote:punt!
quote:Precies.
Op maandag 31 maart 2003 12:09 schreef DaBuzzzzz het volgende:punt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |