heeft iemand misschien op- en/of aanmerkingen over de Minolta Dimage E223?
ik ben van plan em te kopen en vraag me af wat anderen er van vinden!
http://www.dimage.minolta.com/e223/index.html
bvd!
Kortom: dit is een 2MP camera, al wil de fabrikant je iets anders doen geloven.
Als ik de specs zo zie dan is het een leuke camera, handig dat je twee voedingsmogelijkheden hebt (penlites en lithium-batterijen). Filmpjes hebben geluid, hoewel dit niet het hoofddoel is van de camera is het toch een leuk extraatje.
Wel jammer dat je niet zoveel groothoek hebt (begint pas bij 38mm), ook jammer dat je alleen ISO 100 hebt, hoewel de hogere waarden waarschijnlijk toch heel veel ruis zouden vertonen. Het schermpje is ook een beetje klein (1.5") en heeft maar weinig pixels (62000) waardoor het beoordelen van je foto's niet echt makkelijk zal zijn. Maar dat zijn dingetjes waar wel mee te leven valt denk ik. Ik zou je willen adviseren af te wachten tot er wat meer bekend is over de sterke en zwakke punten van de camera. De diverse review-sites zullen er t.z.t. wel aandacht aan besteden. Zie de FAQ voor de URLs van de review-sites.
Nog meer fokkers die ervaring hebben met deze camera? Ik kan weinig reviews vinden, alleen dat de batterij snel leeg is.
Is dit nou een goede camera? of heb je voor hetzelfde geld iets beters? Ik vind het namelijk wel een leuk prijsje en ben niet echt van plan veel meer geld aan een digicam uit te gaan geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |