Ik negeer de vraag en lach wat nerveus.
Probleem is, na mn laatste vriendin die het op een ongelovelijk gortige manier met een leugen het totaal onverwacht had uitgemaakt, heb ik helemaal geen zin meer in een relatie totdat ik er 100% zeker van ben.
Het is een leuke meid, dat zeker, maar toch, ik doe het liever niet..
M'n moeder maakte na afloop de zeer terechte opmerking (na ik dit tegen haar verteld had) dat ik haar gewoon teveel verwachtingen heb gegeven.
Maar ik liep mn lul gewoon achterna, lekker weer, met z'n 2en op 1 kamer, ze vond me leuk, ik haar opzich ook wel (maar niet op de "verkering" manier), en later dacht ik er pas aan wat een groffe fout ik had gemaakt..
Hoe kan ik dit het best duidelijk maken aan haar?
Ik kan me voorstellen dat ze zich behoorlijk gebruikt gaat voelen...
En om het nou 1 week aan te houden en het dan uit te maken is ook weer ongelovelijk achterbaks.
bah, kan de klok niet ff 6 uur terug?
Waar bemoeit je moeder zich eigenlijk mee?
vertel haar wat je precies voor haar voelt en maak haar duidelijk wat dat precies voor jullie relatie inhoudt.
quote:ik snap ook niet helemaal wat je moeder er mee te maken heeft wat jij doet, maar goed
Op zondag 30 maart 2003 18:38 schreef R2cksson het volgende:
Het is lente, dan hoort er geneukt te worden.Waar bemoeit je moeder zich eigenlijk mee?
lastige situatie, maar daar had je over na moeten denken voordat je met dr het bed in duikt
quote:die wil ook worst
Op zondag 30 maart 2003 18:38 schreef R2cksson het volgende:
Het is lente, dan hoort er geneukt te worden.Waar bemoeit je moeder zich eigenlijk mee?
quote:ben jij nuker?
Op zondag 30 maart 2003 18:50 schreef nuker het volgende:[..]
die wil ook worst
Ik zie hier geen problemen, kerel...
p.s. Je kunt in het vervolg natuurlijk altijd vantevoren zeggen dat je geen relatie wilt, dus dat ze gewaarschuwd is. Risico voor jou is dat je 't niet krijgt. Maar dan ben je wel weer heel eerlijk en hoef je hier ook geen schuldgevoel aan over te houden.
[Dit bericht is gewijzigd door Bombie op 30-03-2003 19:06]
en ze vond het gewoon zielig voor dat meisje.
en kben geen 14 maar 16...
p.s. ze was dus wel verliefd op me of vond me iig extreem leuk..
quote:Hmm.. ja.. die eerste opmerking van je moeder was waarschijnlijk een beetje cynisch bedoeld om haar zoontje te behoeden voor al te losbandig gedrag. En aangezien je moeder ongetwijfeld verstandiger is dan ik, heeft ze toch wel een punt. Dus ik bedoel.. als zij zegt dat jij haar teveel verwachtingen hebt gegeven, dan zal zij dat meisje ook al wel eerder gezien hebben zeker en heeft zij beter zich op de situatie dan de fok!ers (waaronder ik) hier.
Op zondag 30 maart 2003 19:06 schreef SomeDude het volgende:
mn moeder heeft er in zoverre iets mee te maken dat ik advies van haar hoog opneem, over dit soort dingen praten we altijd best open.en ze vond het gewoon zielig voor dat meisje.
en kben geen 14 maar 16...
p.s. ze was dus wel verliefd op me of vond me iig extreem leuk..
Maar ja.. zo gaan dit soort dingen nou eenmaal. En dat meisje zou toch een beetje kunnen aanvoelen waar ze aan toe is.
Trouwens.. ze vond het zielig voor dat meisje. Dat meisje bood zelf aan om te komen. Het is niet automatisch zo dat als je met een meisje zoent dat je dan gelijk met haar moet trouwen. En als ze dat nog niet doorheeft wordt het tijd dat dat gauw gaat gebeuren.
maar ik denk dat ze door die vraag van mn moeder van "zijn jullie nou vriend en vriendin?" dat ze dat idee wel sneller in dr hoofd heeft gekregen..
bleh, nieuwsgierige moeders, wat doe je eraan!
quote:Slot op de deur.
Op zondag 30 maart 2003 19:23 schreef SomeDude het volgende:
Goed puntmaar ik denk dat ze door die vraag van mn moeder van "zijn jullie nou vriend en vriendin?" dat ze dat idee wel sneller in dr hoofd heeft gekregen..
bleh, nieuwsgierige moeders, wat doe je eraan!
misschien een ronde schroef naast mn deur in de muur en een klein kettingslot erdoor
primitief, maar effectief
zo'n echt slot kan ik toch zelf niet maken.
quote:Is een idee. Privacy is toch wel erg belangrijk. Zeker als je een beetje ligt te vozen met meisjes
Op zondag 30 maart 2003 19:33 schreef SomeDude het volgende:
wow, goed punt #2misschien een ronde schroef naast mn deur in de muur en een klein kettingslot erdoor
primitief, maar effectief
zo'n echt slot kan ik toch zelf niet maken.
zo van succes,
enneuh...ik zou me er niet zo druk om maken neh, zoals ze al zeiden, ze nodigde zichzelf uit en was net zo makkelijk als dat jij was.
quote:Ik heb ook geen idee Eggs maar die jongen zit ergens mee en ik wil wel eens weten hoe dat is afgelopen
Op woensdag 2 april 2003 08:45 schreef EggsTC het volgende:
WTF is het probleem hier?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |