abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9467970
Gister, op msn, zeg ik zo tegen een dame dat mn ouders zondag de hele dag weg zijn.
Zegt ze van "zal ik komen dan?" maar die woont in hier 10km. vandaan dus ik zeg voor de gein van "je doet maar"
Maar nu stond ze dus voor de deur, kheb met d'r gezoend op mn kamer en god weet wat nog meer.
Eerst betrapt mn moeder ons met ontbloot bovenlichaam op mekaar liggen. Komt mn moeder even later op de kamer naderhand, en die begint zo ammel vragen te stellen he.. waaronder "dussuh, jullie zijn nu vriend en vriendin?"

Ik negeer de vraag en lach wat nerveus.
Probleem is, na mn laatste vriendin die het op een ongelovelijk gortige manier met een leugen het totaal onverwacht had uitgemaakt, heb ik helemaal geen zin meer in een relatie totdat ik er 100% zeker van ben.
Het is een leuke meid, dat zeker, maar toch, ik doe het liever niet..

M'n moeder maakte na afloop de zeer terechte opmerking (na ik dit tegen haar verteld had) dat ik haar gewoon teveel verwachtingen heb gegeven.

Maar ik liep mn lul gewoon achterna, lekker weer, met z'n 2en op 1 kamer, ze vond me leuk, ik haar opzich ook wel (maar niet op de "verkering" manier), en later dacht ik er pas aan wat een groffe fout ik had gemaakt..

Hoe kan ik dit het best duidelijk maken aan haar?
Ik kan me voorstellen dat ze zich behoorlijk gebruikt gaat voelen...
En om het nou 1 week aan te houden en het dan uit te maken is ook weer ongelovelijk achterbaks.

bah, kan de klok niet ff 6 uur terug?

[b]De waarheid is een raadsel, en het gaat als volgt; 't is een goeie vriend maar altijd te laat.[/b]
pi_9467992
Eerlijk zeggen lijkt me in deze situatie wel zo eerlijk .
We are the weirdo's mr - The Craft
  zondag 30 maart 2003 @ 18:37:09 #3
18679 syndr0me
Breaking FFL!
pi_9468013
'Eej, ik wou je alleen maar ff neuken, '.
-=** You're about to witness to power of fucking VDR **=-
pi_9468030
Nee meer zoiets van ik heb een relatie gehad pas en ben nog niet toe aan een nieuwe relatie. Ik hoop dat ik geen verwachtingen naar jou toe heb overgebracht want daar kan ik momenteel niet aan voldoen.
We are the weirdo's mr - The Craft
  zondag 30 maart 2003 @ 18:38:50 #5
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_9468040
Het is lente, dan hoort er geneukt te worden.

Waar bemoeit je moeder zich eigenlijk mee?

Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_9468074
gewoon tegen haar vertellen....en ook zeggen waarom je dan met der gezoend hebt en de rest enzow....
pi_9468189
Voelen, denken, doen

vertel haar wat je precies voor haar voelt en maak haar duidelijk wat dat precies voor jullie relatie inhoudt.

now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
pi_9468214
quote:
Op zondag 30 maart 2003 18:38 schreef R2cksson het volgende:

ik snap ook niet helemaal wat je moeder er mee te maken heeft wat jij doet, maar goed

lastige situatie, maar daar had je over na moeten denken voordat je met dr het bed in duikt

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  zondag 30 maart 2003 @ 18:49:44 #9
18807 Tha_Mav
yeah right whatever
pi_9468232
someone gonna be hurt......just make sure it aint you!

mav out

R.I.P. -=[BIGHEADS]=-
pi_9468246
quote:
Op zondag 30 maart 2003 18:38 schreef R2cksson het volgende:

die wil ook worst
  zondag 30 maart 2003 @ 18:54:02 #11
13987 tomic
Tomic 4 life!
pi_9468313
quote:
Op zondag 30 maart 2003 18:50 schreef nuker het volgende:

[..]

die wil ook worst

ben jij nuker?
waaro?
Het leven is wat je ervan maakt!
  zondag 30 maart 2003 @ 18:54:35 #12
13987 tomic
Tomic 4 life!
pi_9468320
ikzit z3lf op een 4.0x
Het leven is wat je ervan maakt!
pi_9468471
Ach.. wat maakt het uit. Zij is toch zelf net zo makkelijk? Pff.. waarom zou je daar in godsnaam de klok voor terug willen draaien? Jullie hebben allebei een leuke tijd gehad. Wat wil je nog meer? Misschien heeft zij ook alleen maar zoiets in gedachten en verder niks. En wat je moeder er idd mee te maken heeft? Ben je 14 ofzo? Je had eigenlijk moeten zeggen dat je net getrouwd was in Las Vegas.

Ik zie hier geen problemen, kerel...

p.s. Je kunt in het vervolg natuurlijk altijd vantevoren zeggen dat je geen relatie wilt, dus dat ze gewaarschuwd is. Risico voor jou is dat je 't niet krijgt. Maar dan ben je wel weer heel eerlijk en hoef je hier ook geen schuldgevoel aan over te houden.

[Dit bericht is gewijzigd door Bombie op 30-03-2003 19:06]

zondag 30 maart 2003 @ 19:06:47 #14
17950 SomeDude
What Dude?
pi_9468496
mn moeder heeft er in zoverre iets mee te maken dat ik advies van haar hoog opneem, over dit soort dingen praten we altijd best open.

en ze vond het gewoon zielig voor dat meisje.

en kben geen 14 maar 16...

p.s. ze was dus wel verliefd op me of vond me iig extreem leuk..

[b]De waarheid is een raadsel, en het gaat als volgt; 't is een goeie vriend maar altijd te laat.[/b]
pi_9468587
quote:
Op zondag 30 maart 2003 19:06 schreef SomeDude het volgende:
mn moeder heeft er in zoverre iets mee te maken dat ik advies van haar hoog opneem, over dit soort dingen praten we altijd best open.

en ze vond het gewoon zielig voor dat meisje.

en kben geen 14 maar 16...

p.s. ze was dus wel verliefd op me of vond me iig extreem leuk..

Hmm.. ja.. die eerste opmerking van je moeder was waarschijnlijk een beetje cynisch bedoeld om haar zoontje te behoeden voor al te losbandig gedrag. En aangezien je moeder ongetwijfeld verstandiger is dan ik, heeft ze toch wel een punt. Dus ik bedoel.. als zij zegt dat jij haar teveel verwachtingen hebt gegeven, dan zal zij dat meisje ook al wel eerder gezien hebben zeker en heeft zij beter zich op de situatie dan de fok!ers (waaronder ik) hier.

Maar ja.. zo gaan dit soort dingen nou eenmaal. En dat meisje zou toch een beetje kunnen aanvoelen waar ze aan toe is.

Trouwens.. ze vond het zielig voor dat meisje. Dat meisje bood zelf aan om te komen. Het is niet automatisch zo dat als je met een meisje zoent dat je dan gelijk met haar moet trouwen. En als ze dat nog niet doorheeft wordt het tijd dat dat gauw gaat gebeuren.

zondag 30 maart 2003 @ 19:23:39 #16
17950 SomeDude
What Dude?
pi_9468808
Goed punt

maar ik denk dat ze door die vraag van mn moeder van "zijn jullie nou vriend en vriendin?" dat ze dat idee wel sneller in dr hoofd heeft gekregen..

bleh, nieuwsgierige moeders, wat doe je eraan!

pi_9468903
quote:
Op zondag 30 maart 2003 19:23 schreef SomeDude het volgende:
Goed punt

maar ik denk dat ze door die vraag van mn moeder van "zijn jullie nou vriend en vriendin?" dat ze dat idee wel sneller in dr hoofd heeft gekregen..

bleh, nieuwsgierige moeders, wat doe je eraan!

Slot op de deur.
  zondag 30 maart 2003 @ 19:33:25 #18
17950 SomeDude
What Dude?
pi_9468991
wow, goed punt #2

misschien een ronde schroef naast mn deur in de muur en een klein kettingslot erdoor

primitief, maar effectief

zo'n echt slot kan ik toch zelf niet maken.

pi_9469368
quote:
Op zondag 30 maart 2003 19:33 schreef SomeDude het volgende:
wow, goed punt #2

misschien een ronde schroef naast mn deur in de muur en een klein kettingslot erdoor

primitief, maar effectief

zo'n echt slot kan ik toch zelf niet maken.

Is een idee. Privacy is toch wel erg belangrijk. Zeker als je een beetje ligt te vozen met meisjes
  zondag 30 maart 2003 @ 21:25:51 #20
50599 GeM
...hoog knuffelgehalte...
pi_9472006
euhm...

zo van succes,
enneuh...ik zou me er niet zo druk om maken neh, zoals ze al zeiden, ze nodigde zichzelf uit en was net zo makkelijk als dat jij was.

I'm not the average girl from your video
  woensdag 2 april 2003 @ 08:40:03 #21
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9528785
Hee gast ! is er al nieuws over dit voorval
pi_9528829
WTF is het probleem hier?
Lambo of Rekt
  woensdag 2 april 2003 @ 08:49:18 #23
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9528848
quote:
Op woensdag 2 april 2003 08:45 schreef EggsTC het volgende:
WTF is het probleem hier?
Ik heb ook geen idee Eggs maar die jongen zit ergens mee en ik wil wel eens weten hoe dat is afgelopen
pi_9529650
Je moet gewoon ff afvragen WAAROM je niks met dat meisje wil. Als het een leuke meid is en je ziet haar ook wel zitten zou ik niet teveel aan je ex denken, niet ieder meisje is zoals haar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')