*en weer verder*
[Dit bericht is gewijzigd door onetouch op 30-03-2003 17:57]
quote:fipo
Op zondag 30 maart 2003 17:57 schreef onetouch het volgende:
vervolg op: [HOMO] 258 - Geruisloos*en weer verder*
quote:in het zilver zijn ze ook wel
Op zondag 30 maart 2003 17:57 schreef Jerruh het volgende:[..]
fipo
*ook eten ga*
quote:jah
Op zondag 30 maart 2003 17:58 schreef onetouch het volgende:[..]
in het zilver zijn ze ook wel
![]()
*ook eten ga*
na eten msn?
dan benk ff een kop soep pakken
quote:Zijn dat de nieuwe Stealth bommewerpers?
Op zondag 30 maart 2003 17:58 schreef onetouch het volgende:[..]
in het zilver zijn ze ook wel
![]()
*ook eten ga*
quote:LOL!
Op zondag 30 maart 2003 18:22 schreef xman het volgende:[..]
Zijn dat de nieuwe Stealth bommewerpers?
quote:lapo = last post
Op zondag 30 maart 2003 18:34 schreef Vlarp het volgende:
waar staan lapo en fipo eigenlijk voor
quote:jup, now bombing iraq.... when they're shot out of the air, the iraqi people can wear 'em
Op zondag 30 maart 2003 18:22 schreef xman het volgende:[..]
Zijn dat de nieuwe Stealth bommewerpers?
quote:Ik voel me erg dom nu
Op zondag 30 maart 2003 18:36 schreef xman het volgende:[..]
lapo = last post
fipo = first post
quote:....voel.....
Op zondag 30 maart 2003 18:50 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik voel me erg dom nu
Misschien moeten we proberen deze reeks op een wat meer inhoudelijk niveau te tillen.
De homo-reeks levert op zich een nuttige bijdrage aan de emancipatie van homo's, en kan drempelverlagend werken voor jongens die een beetje zitten met een coming-out, enzovoort. Maar ik ben bang dat door het hoge gehalte aan hoihallohoestermeenoudoei degradeert dit topic tot een puur slowchat-topic, en daarmee het risico loopt op den duur te worden gesloten. Iedereen hier heeft wel msn/icq of komt op irc. Is dat niet voldoende om elkaar gedag enzo te zeggen?
En die op zich grappig bedoelde waarschuwing wekt de indruk alsof dit topic alleen maar bedoeld is voor homo's.
quote:op zich allemaal hartstikke leuk, maar als ik zeg: misschien tijd voor een discussie (al paar keer gedaan), dan kan je van tevoren verwachten dat sommigen daar gewoon ff geen zin in hebben, en ik geef ze groot gelijk
Op zondag 30 maart 2003 19:03 schreef Great_Expectations het volgende:
*kuch*Misschien moeten we proberen deze reeks op een wat meer inhoudelijk niveau te tillen.
De homo-reeks levert op zich een nuttige bijdrage aan de emancipatie van homo's, en kan drempelverlagend werken voor jongens die een beetje zitten met een coming-out, enzovoort. Maar ik ben bang dat door het hoge gehalte aan hoihallohoestermeenoudoei degradeert dit topic tot een puur slowchat-topic, en daarmee het risico loopt op den duur te worden gesloten. Iedereen hier heeft wel msn/icq of komt op irc. Is dat niet voldoende om elkaar gedag enzo te zeggen?
En die op zich grappig bedoelde waarschuwing wekt de indruk alsof dit topic alleen maar bedoeld is voor homo's.
naar mijn mening is dit homotopic er niet alleen maar voor om serieuze discussies op te wekken, maar degelijk ook om aan andere topic gangers te laten zien hoe wij met elkaar omgaan en dat die omgang helemaal nie zo afwijkt van wat hun gewend zijn. En ik denk dat doordat we hier meestal ook slowchatten en beetje reageren op elkaar, de drempel voor mensen die hun coming out nog meoten beleven een stuk lager wordt... als een eprsoon om de hoek komt kijken, ziet ie geen zware gesprekken maar leuk omgang!
er is altijd plaats voor discussies hetzij de mensen er zin in hebben en er behoefte is aan een discussie...
[Dit bericht is gewijzigd door Jerruh op 30-03-2003 19:13]
natuurlijk staat dit topic niet voor niks in onzin,
maar een beetje meer inhoud zou natuurlijk geen kwaad kunnen
quote:Ben ik volledig mee eens..mensen gaan naar de homotopic omdat het juist laagdrempelig leuk gezwets is en ze doet vergeten hoe 'fout' het eigenlijk is om homo te zijn.
Op zondag 30 maart 2003 19:10 schreef Jerruh het volgende:[..]
op zich allemaal hartstikke leuk, maar als ik zeg: misschien tijd voor een discussie (al paar keer gedaan), dan kan je van tevoren verwachten dat sommigen daar gewoon ff geen zin in hebben, en geef ze groot gelijk...
naar mijn mening is dit homotopic er niet alleen maar voor om serieuze discussies op te wekken, maar degelijk ook om aan andere topic gangers te laten zien hoe wij met elkaar omgaan en dat die omgang helemaal nie zo afwijkt van wat hun gewend zijn. En ik denk dat doordat we hier meestal ook slowchatten en beetje reageren op elkaar, de drempel voor mensen die hun coming out nog meoten beleven een stuk lager wordt... als een eprsoon om de hoek komt kijken, ziet ie geen zware gesprekken maar leuk omgang!
er is altijd plaats voor discussies hetzij de mensen er zin in hebben en er behoefte is aan een discussie...
quote:Hoi XMN8R
Op zondag 30 maart 2003 19:12 schreef XMN8R het volgende:
* XMN8R is het wel een beetje met G_E eensnatuurlijk staat dit topic niet voor niks in onzin,
maar een beetje meer inhoud zou natuurlijk geen kwaad kunnen
quote:
Op zondag 30 maart 2003 18:52 schreef Jerruh het volgende:[..]
....voel.....
@GE: Topic staat natuurlijk wel in Onzin, waar het slowchat gehalte sowieso erg hoog is. Meer serieuze discussies worden nog altijd in het sexualiteit forum gevoerd, al kan dat hier ook prima.
Het neuzel nivo is wel erg hoog inderdaad, maar geeft dat?
quote:
Op zondag 30 maart 2003 19:15 schreef Vlarp het volgende:[..]
@GE: Topic staat natuurlijk wel in Onzin, waar het slowchat gehalte sowieso erg hoog is. Meer serieuze discussies worden nog altijd in het sexualiteit forum gevoerd, al kan dat hier ook prima.
Het neuzel nivo is wel erg hoog inderdaad, maar geeft dat?
quote:ok, maar er is een verschil tussen "zware discussie" en hethoihallohoestermeenoudoei waar G_E op doelt. er kan toch wel een middenweg zijn?
Op zondag 30 maart 2003 19:10 schreef Jerruh het volgende:
op zich allemaal hartstikke leuk, maar als ik zeg: misschien tijd voor een discussie (al paar keer gedaan), dan kan je van tevoren verwachten dat sommigen daar gewoon ff geen zin in hebben, en ik geef ze groot gelijknaar mijn mening is dit homotopic er niet alleen maar voor om serieuze discussies op te wekken, maar degelijk ook om aan andere topic gangers te laten zien hoe wij met elkaar omgaan en dat die omgang helemaal nie zo afwijkt van wat hun gewend zijn. En ik denk dat doordat we hier meestal ook slowchatten en beetje reageren op elkaar, de drempel voor mensen die hun coming out nog meoten beleven een stuk lager wordt... als een eprsoon om de hoek komt kijken, ziet ie geen zware gesprekken maar leuk omgang!
quote:ik ben trots op je
Op zondag 30 maart 2003 19:16 schreef Jerruh het volgende:[..]
@ discussie/gedachtenspinsels van G_E: open een nieuwe reeks ofsow "hard being gay" ... niks geen middenweg hier, allebei moet kunnen... lekker houdoe-en en af en toe wat serieuzere onderwerpen
quote:Hoi Xman
Op zondag 30 maart 2003 19:14 schreef xman het volgende:
Hoi XMN8R
staat je MSN aan? ben wel benieuwd naar de afloop van het SMSje
quote:dankje... da mag ook wel es door iemand gevonden worden
Op zondag 30 maart 2003 19:23 schreef onetouch het volgende:[..]
ik ben trots op je
@ discussie/gedachtenspinsels van G_E: open een nieuwe reeks ofsow "hard being gay" ... niks geen middenweg hier, allebei moet kunnen... lekker houdoe-en en af en toe wat serieuzere onderwerpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |