abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9466098
Tja, waar zal ik eens mee beginnen?

Ik heb een goede vriend waar ik vaker al redelijk close mee omging, zoals knuffelen en kusjes op de wang. Hij heeft al een paar jaar een vriendin en zij vond dit niet echt erg ofzo. Ze was er namelijk altijd zelf bij.

Nou ben ik afgelopen weekend bij een feestje geweest waar hij ook was, maar zijn vriendin niet. Het was dus weer net zoals altijd. Na dat feest bleef ik bij een vriend van me logeren samen met die jongen en nog een andere vriend van me. En toen werd het allemaal nog veel closer. (Wat trouwens niet mijn initiatief was, want ik heb altijd volgehouden dat ik hun relatie niet wilde verstoren.) Dus hij wilde het wel zelf.

En nou ben ik dus helemaal kwijt wat ik moet doen. Ik wil mijn vriendschap met die jongen niet kwijt en ik vond het ook helemaal niet erg om closer met elkaar om te gaan. Maar nou ben ik dus bang dat ik zijn relatie naar de klote help. Terwijl ik zijn vriendin ook goed ken. Ik praat met hem ook altijd heel vertrouwelijk over dingen waar ik het met anderen nooit over zal hebben, daarom wil ik die vriendschap ook niet kwijt.

Ik weet ook niet of ik verliefd op hem ben, ik denk het eigenlijk zelf niet, al zou ik wel een relatie met hem willen hebben. T ligt allemaal zo ingewikkeld. Na die nacht zijn we wel weer gewoon met elkaar omgegaan zoals we altijd deden. (Misschien wat meer geknuffel, maar voor de rest niets anders, omdat de anderen het ook niet mogen merken, anders weet zijn vriendin het meteen.)

Help

pi_9466203
tja, je kunt allerlei oplossing geven, tips en conclusies...

ik heb 1 tip: nix doen en zien wat er gebeurt, je kunt wel van alles gaan ondernemen, maar daar kun je het alleen erger mee maken...

gewoon een one-night-stand met een goeie vriend, nix mis mee, als je een langere relatie hebt met iemand wil je zo af en toe wel es iets anders... (reden da'k ut nooit langer dan 2 maand heb volgehouden )

alleen het is redelijk lullig tegenover zijn vriendin en als jij dat ook echt had gevonden had je er echt wel voor gezorgd da ut nie zover gekomen zou zijn...

maar ja, nie moeilijk kijken hoe ut gaat en als je merkt dat hij zijn vriendin nie kwijt wil, maar ook achter jou aanzit, schoppen en um wat manieren bij brengen, want da's nie netjes...

en nu is het toch nog een lang lulverhaal geworden, da was nie helemaal ut plan

pi_9466308
Tja, ik vind het wel lullig voor zijn vriendin, maar ik kan er ook niks aan doen dat ik me tot hem aangetrokken voel. Er is gewoon iets tussen ons.
pi_9466442
tja, heb ut zelfde gehad met mijn vriend nu...

hij had een relatie van al heel lang met iemand, maar voelde zich tot mij aangetrokken en ik tot hem...

maar in zo'n geval laat ik meestal weinig merken, toen hebben we ook keertje sex gehad enzow, en uiteindelijk heeft hij het uitgemaakt met zijn andere vriendin voor mij...

hun relatie liep bagger zei ie...

eigenlijk bijna ut zelfde verhaal, alleen hij was nie een goeie vriend ofzow, gewoon iemand die je met uitgaan ziet enzow, en ik weet nu ook wel da'k eigenlijk iets ruggengraat gehad zou moeten hebben en ervoor zorgen dat ie nie vreemd gaat enzow, maar ja, soms gaan dingen vanzelf...

maar ben um manieren aan ut bij leren, want zoiets moet ie nie bij mij flikken... (mmm, ik ben best wel egocentrisch bezig, naja, wat moet een mens anders )

maar gewoon afwachten... rustig aan doen en kijken wat er gebeurt, is meestal de beste oplossing...

zondag 30 maart 2003 @ 17:07:56 #5
50720 Wrong
Blinded by the lights..
pi_9466476
Even los van dat alles gezien.

Een ware bestaat niet. Zou ook te eng zijn. Er zijn meerdere alternatieven waren voor een persoon. Op deze manier kun je op 2 manieren je verhaal benaderen.

What will it be..

Dizzy new heights..
pi_9466500
het is sowieso verwarrend als je je aangetrokken voelt tot iemand en dus wel wat "wil uitproberen met die persoon" maar toch niet verliefd bent..
pi_9466628
niet doen is mijn advies... je kent die jongen lang, je kent zen vriendin en je weet niet zeker of je verliefd bent.. lijkt me duidelijke zaak, afblijve dus.
gelijk hedde, kapot gade
pi_9466664
quote:
Op zondag 30 maart 2003 17:14 schreef bier2k3 het volgende:
niet doen is mijn advies... je kent die jongen lang, je kent zen vriendin en je weet niet zeker of je verliefd bent.. lijkt me duidelijke zaak, afblijve dus.
Kan wel zijn, ik weet ten eerste niet of ik verliefd op hem ben en ten tweede voel ik me erg tot hem aangetrokken.
pi_9466806
quote:
Op zondag 30 maart 2003 17:17 schreef Weopj het volgende:

[..]

Kan wel zijn, ik weet ten eerste niet of ik verliefd op hem ben en ten tweede voel ik me erg tot hem aangetrokken.

ja dan moe je met em vreemdgaan en kijken wanneer alles ontploft.. da kan ook nog he
gelijk hedde, kapot gade
pi_9466988
Ik zou het niet doen , zo'n situatie kan je alleen maar ellende opleveren.
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_9467977
Ik wil het juist wel doen. Kan niet echt uitleggen waarom. Het is gewoon een gevoel dat ik heb. Zo raar is dat toch niet?
pi_9468008
Ja , ik denk gewoon dat je het graag wil , maar ik wil je wel waarschuwen dat dit een explosieve situatie gaat worden dan . En ben je bereid die gevolgen daarvan te dragen ?
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_9474194
Eigenlijk ben ik wel bereid de gevolgen daarvan te dragen ja. Maar nu is het de vraag of hij dat ook wil. Ik heb m vandaag weer gezien. (Gisteravond ook trouwens, toen met vrienden samen) Hij is bij mij thuis geweest, we hebben niks gedaan ofzo, maar t was wel heel gezellig.
Heb net nog met hem op msn gepraat over wat we er nou mee moeten doen. Hij weet het nog niet, en we hebben het er morgen nog over.
pi_9479687
quote:
Op zondag 30 maart 2003 22:42 schreef Weopj het volgende:
Eigenlijk ben ik wel bereid de gevolgen daarvan te dragen ja. Maar nu is het de vraag of hij dat ook wil. Ik heb m vandaag weer gezien. (Gisteravond ook trouwens, toen met vrienden samen) Hij is bij mij thuis geweest, we hebben niks gedaan ofzo, maar t was wel heel gezellig.
Heb net nog met hem op msn gepraat over wat we er nou mee moeten doen. Hij weet het nog niet, en we hebben het er morgen nog over.
Da wordt waarschijnlijk een sex relatie en de gast blijft bij zen vriendin tenminste... ik ken mensen die het zo zouden aanpakken
gelijk hedde, kapot gade
pi_9479771
ik zou in zo een situatie niets doen als ik jou was!!
kijk zelf hoe of wat hij verder wil!! Voelt hij zich idd meer tot jou aangetrokken dan zijn vriendin dan neem ik aan dat hij het uitgaat maken!! Maar wie weet dacht hij idd van effies een one night stand!!
als je hem echt onwijs leuk vindt.. en je blijft ermee in je maag zitten denk ik dat het het beste is dat je het gewoon aan hem verteld wat je voor hem voelt!! Misschien voelt hij wel hetzelfde voor jou maar durft hij het niet te zeggen alleen te uiten en is hij bang om het uit te maken met zijn vriendin omdat hij niet zeker weet of jij wat voor hem voelt!!

Suc6 in ieder geval!!

" Werkend brein! "
pi_9479801
quote:
Op zondag 30 maart 2003 16:50 schreef Weopj het volgende:
Tja, waar zal ik eens mee beginnen?

Ik heb een goede vriend waar ik vaker al redelijk close mee omging, zoals knuffelen en kusjes op de wang. Hij heeft al een paar jaar een vriendin en zij vond dit niet echt erg ofzo. Ze was er namelijk altijd zelf bij.

Nou ben ik afgelopen weekend bij een feestje geweest waar hij ook was, maar zijn vriendin niet. Het was dus weer net zoals altijd. Na dat feest bleef ik bij een vriend van me logeren samen met die jongen en nog een andere vriend van me. En toen werd het allemaal nog veel closer. (Wat trouwens niet mijn initiatief was, want ik heb altijd volgehouden dat ik hun relatie niet wilde verstoren.) Dus hij wilde het wel zelf.

En nou ben ik dus helemaal kwijt wat ik moet doen. Ik wil mijn vriendschap met die jongen niet kwijt en ik vond het ook helemaal niet erg om closer met elkaar om te gaan. Maar nou ben ik dus bang dat ik zijn relatie naar de klote help. Terwijl ik zijn vriendin ook goed ken. Ik praat met hem ook altijd heel vertrouwelijk over dingen waar ik het met anderen nooit over zal hebben, daarom wil ik die vriendschap ook niet kwijt.

Ik weet ook niet of ik verliefd op hem ben, ik denk het eigenlijk zelf niet, al zou ik wel een relatie met hem willen hebben. T ligt allemaal zo ingewikkeld. Na die nacht zijn we wel weer gewoon met elkaar omgegaan zoals we altijd deden. (Misschien wat meer geknuffel, maar voor de rest niets anders, omdat de anderen het ook niet mogen merken, anders weet zijn vriendin het meteen.)

Help

godverdomme vuile trut dus je doet wel meer met mijn vriend dan alleen een beetje knuffelen.
pi_9482587
quote:
Op maandag 31 maart 2003 11:25 schreef armageddon1981 het volgende:

[..]

godverdomme vuile trut dus je doet wel meer met mijn vriend dan alleen een beetje knuffelen.

och.. ik geloof dat jij ook genoeg rondsnoept
gelijk hedde, kapot gade
pi_9487575
quote:
Op maandag 31 maart 2003 11:25 schreef armageddon1981 het volgende:

[..]

Ik wist niet dat je homo was... Maar ik weet wel zeker dat hij (die goede vriend van me) niet homo is.

Inmiddels heb ik weer aardig met m geknuffeld. I can't help it.

pi_9487630
quote:
Op maandag 31 maart 2003 11:18 schreef bier2k3 het volgende:

[..]

Da wordt waarschijnlijk een sex relatie en de gast blijft bij zen vriendin tenminste... ik ken mensen die het zo zouden aanpakken

Grote kans ja, ik heb er zelf in principe ook niet zo'n probleem mee. Ik ben niet verliefd op hem, hij is gewoon aantrekkelijk. En dat van die sexrelatie zou goed kunnen ja.

Maar nou is het de vraag of ik dat kan maken tegenover zijn vriendin.

dinsdag 1 april 2003 @ 00:33:18 #20
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_9500915
En het antwoord is simpel.. nee
pi_9501341
Ik kan niks zeggen eigenlijk want ik heb wel vaker dingen met vrouwen gedaan die bezet waren. Maar als je hem echt leuk vind en haar goed kent, doe het dan niet, vertel hem dat dan alleen en dat je niks wilt zolang hij nog een vriendin heeft.

Geloof me als je het doet, gaat die vriendin je helemaal zwart zitten maken, en als hij niet voor jouw bij haar weggaat, dan zal hij je dus nooit meer zien en ben je hem als vriend ook kwijt.

geloof me ik heb hier ervaring mee!!!

Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_9502526
Tja dit is weer zo'n situatie waar één van tweeën eigenlijk even van de aardbodem zou moeten verdwijnen..
You never know what you have 'til it's gone....

maarja aan dat 'advies' heb je ook geen drol...

pi_9502550
Usher - U make me wanna
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_9502610
Jullie plezier weegt op geen enkele manier op tegen de pijn die je die vriendin er waarschijnlijk mee zou doen. Je zou eens met haar moeten praten. Kun je haar polsen, en haar meteen het seintje geven dat die vriend minder aanleg tot trouw heeft dan ze misschien denkt.
pi_9502620
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 04:07 schreef dvr het volgende:
Jullie plezier weegt op geen enkele manier op tegen de pijn die je die vriendin er waarschijnlijk mee zou doen. Je zou eens met haar moeten praten.
Ja daaaaaag
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')