Ik ben niet gaan schelden, ben beleefd gebleven, maar heb wel even gezegd dat ik dit echt belachelijk vond, Maar ze bleven weigeren. Gelukkig voor ons waren er tenten die ons gewoon wat wilde verkopen, maar ik voel me echt niet lekker bij dit gebeuren.
Iemand anders ook zulke ervaringen?
Declan
Gewoon naar een "normale" coffeeshop gaan. De rest is toch ook klote-weed
quote:het lijkt wel alsof je in het buitenland bent, als je door het centrum van Eindhoven loopt ... zoveel buitenlanders dat daar zijn
Op zondag 30 maart 2003 12:09 schreef NordCore het volgende:
In Eindhoven worden bijna alle Coffeeshops gerund door Turken..
quote:idd die engelsen worden daar misleid omdat ze toch niet weten wat de prijs is van 1 jointje omdat het bij hun verboden is
Op zondag 30 maart 2003 12:11 schreef FouteMensenStaff het volgende:
En waarom laten ze je niet binnen denk je? Die toeristen worden genaaid bij het leven! Daar willen ze geen mensen bij hebben die zich niet laten afzetten... A'damse coffeeshops zijn al net zo waardeloos als de smartshops daar.... Er zijn heus wel goeie tussen maar daar moet je wel ff goed naar zoeken, 98% is toeristen shit.. Teveel geld voor te weinig kwaliteit...
quote:
Op zondag 30 maart 2003 11:47 schreef generalist het volgende:
Niet naar Coffeeshops gaan op Leids/Rembrandts- plein of op de Wallen.Gewoon naar een "normale" coffeeshop gaan. De rest is toch ook klote-weed
quote:Rot toch op man, dit heb je gewoon van de frontpage!
Op zondag 30 maart 2003 11:41 schreef declan het volgende:
Ik wil even mijn woede uiten.
Gisteren was ik samen met mijn vriendin en haar zus lekker in Amsterdam. Lekker stappen, kwebbelen en wat drinken.Toen we weer richting huis wilde leek het ons wel gezellig om een jointje mee te nemen voor thuis. We waren op het Rembrandtplein, en toen we even rond keken zagen we met rode koeienletter het woord "SMOKEY"
staan. Besloten werd dat ik naar binnen zou gaan en even wat zou halen. Maar voor de deur stonden twee grote kerels en die vroegen mij welke nationaliteit ik had.
Heel braaf heb ik bekend een medelander te zijn. Krijg ik te horen dat alleen toeristen naar binnen mogen.
Zo ik was mij een party kwaad.![]()
![]()
Als ik nou een rotkop had of straal bezopen was geweest, had ik me iets kunnen voorstellen, maar omdat ik een Nederlander ben, werd ik geweigerd????????
Ik ben niet gaan schelden, ben beleefd gebleven, maar heb wel even gezegd dat ik dit echt belachelijk vond, Maar ze bleven weigeren. Gelukkig voor ons waren er tenten die ons gewoon wat wilde verkopen, maar ik voel me echt niet lekker bij dit gebeuren.
Iemand anders ook zulke ervaringen?
Declan
quote:dan is hij wel erg helderziend
Op woensdag 26 november 2003 16:09 schreef PDOA het volgende:[..]
Rot toch op man, dit heb je gewoon van de frontpage!
quote:*Schaam*
Op donderdag 27 november 2003 16:42 schreef pfaf het volgende:[..]
dan is hij wel erg helderziend
Heb helemaal niet op de datum gelet!
Er is een klacht ingediend bij het meldpunt discriminatie.. moet je ook doen
Eigenlijk nooit de moeite genomen om er een aanklacht over in te dienen.
Wel lachen dat ze nu net ff de verkeerde te pakken hebben gehad (twee raadsleden als ik me niet vergis)
Wat deden die raadsleden daar eigenlijk ?
Ja die smoes dat de tent ernaast nog dicht was heb ik meegekregen...
Ja Ja...strax zeggen ze ook nog dat de Sint niet bestaat !
quote:Mogen raadsleden dan niet in een coffeeshop komen?
Op donderdag 27 november 2003 17:50 schreef PPL het volgende:
Wat deden die raadsleden daar eigenlijk ?
Ja die smoes dat de tent ernaast nog dicht was heb ik meegekregen...
Ja Ja...strax zeggen ze ook nog dat de Sint niet bestaat !
Het raadslid gaat het binnenkort nog eens proberen en kijkt wat er dan gebeurt.
Blijft natuurlijk een vaag verhaal. Gezien alle reacties hier en op andere plaatsen blijken er veel meer mensen in het verleden geweigerd te zijn om dezelfde reden....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |