Jezus, wat bout zeg...
Iemand nog meer ervaringen?
quote:Tis ook nog een beta... Niet zo gek dus dat ie wellicht nog wat traag is en/omdat sommige drivers niet werken
Op zaterdag 29 maart 2003 15:10 schreef Reintje het volgende:
Jezus wat een kutprogramma zeg!
Vanmorgen geinstalleerd, en buiten alleen een véél blauwer uiterlijk (dacht bijna dat ik weer in 3.11 zat), en een quicklaunch rechts, geen echte zichtbare veranderingen.
Maar, wel merkbare veranderingen.
Windhoos wil nu echt alles zelf doen, wat ik al merkte toen zonder te vragen mijn XP dus min of meer helemaal ongedaan is gemaakt. Dus alleen nog LongHorn. Het systeem is veel trager geworden, en sommige drivers (best veel) weigeren gewoon te werken.Jezus, wat bout zeg...
Iemand nog meer ervaringen?
xp builds voor 2600 waren ook niet goed, komt vanzelf wel (hopelijk)
Het is een alpha. Een alpha is alleen voor intern gebruik. Dat is een werkend besturings systeem. En daar is alles mee gezegt. Je kan opstarten en dat is het. Dan gaan ze de grootste fouten er uit halen. Net zo lang. Tot dat het stabiel draaid. Dan word het een Beta. En gaat het naar een groep geselecteerde mensen. Beta testers. En die gaan fouten uit halen. Denk aan een programma die iets doet wat niet echt de bedoeling is. Beveiligings lekken. Taal fouten. Ga zo maar door.
Het gaat dus nergens over om over een alpha te gaan zeiken
quote:Heheh, ik begrijp nog steeds niet waarom ze het altijd hebben over NT-Technologie
Op zaterdag 29 maart 2003 15:20 schreef rscp1 het volgende:
Wel zijn de drie Windows-versies allemaal gebaseerd op Windows NT-technologie.
(NT == New Technology - dus: New Technology Technology/Technologie?)
quote:[inkoppertje]
Op zaterdag 29 maart 2003 15:21 schreef Fate_mib het volgende:
xp builds voor 2600 waren ook niet goed
quote:ja
Op zaterdag 29 maart 2003 17:21 schreef yootje het volgende:[..]
[inkoppertje]
Nu wel dan?
[/inkoppertje]
quote:0
Op zaterdag 29 maart 2003 17:26 schreef detulp050 het volgende:[..]
ja
Achteraf geen leuk grapje...