abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 maart 2003 @ 15:10:40 #1
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_9450076
Jezus wat een kutprogramma zeg!
Vanmorgen geinstalleerd, en buiten alleen een véél blauwer uiterlijk (dacht bijna dat ik weer in 3.11 zat), en een quicklaunch rechts, geen echte zichtbare veranderingen.
Maar, wel merkbare veranderingen.
Windhoos wil nu echt alles zelf doen, wat ik al merkte toen zonder te vragen mijn XP dus min of meer helemaal ongedaan is gemaakt. Dus alleen nog LongHorn. Het systeem is veel trager geworden, en sommige drivers (best veel) weigeren gewoon te werken.

Jezus, wat bout zeg...
Iemand nog meer ervaringen?

Action is the enemy of thoughts
  zaterdag 29 maart 2003 @ 15:14:52 #2
24109 EeErnIe
Heeft kennelijk iets gepost
pi_9450124
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 15:10 schreef Reintje het volgende:
Jezus wat een kutprogramma zeg!
Vanmorgen geinstalleerd, en buiten alleen een véél blauwer uiterlijk (dacht bijna dat ik weer in 3.11 zat), en een quicklaunch rechts, geen echte zichtbare veranderingen.
Maar, wel merkbare veranderingen.
Windhoos wil nu echt alles zelf doen, wat ik al merkte toen zonder te vragen mijn XP dus min of meer helemaal ongedaan is gemaakt. Dus alleen nog LongHorn. Het systeem is veel trager geworden, en sommige drivers (best veel) weigeren gewoon te werken.

Jezus, wat bout zeg...
Iemand nog meer ervaringen?

Tis ook nog een beta... Niet zo gek dus dat ie wellicht nog wat traag is en/omdat sommige drivers niet werken ...
Veni, Vidi, Fugi. Het leven is net een theekopje... Je moet eruit halen wat er in zit.
pi_9450133
1. er zijn vast al topics over Longhorn
2. vind je het gek dat er drivers zijn die niet willen werken, Longhorn is nie eens uit. Waarom zouden fabrikanten dan drivers voor Longhorn gaan maken.
pi_9450134
zolang er geen officiele versie is, niet klagen...........
Let me tell you something, bendeco. You pull any your crazy shit with
us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you
and stick it up your ass and pull the fucking trigger til it goes "click".
pi_9450215
Het is nog geen eens een beta, het is nog een alpha. En de zichtbare veranderingen vind ik niet zo belangrijk, het gaat mij vooral om de aanpassingen aan de kernel, die er wel degelijk overvloedig zijn. Het is niet voor niks Windows-versie 6, terwijl Windows 2000 en Windows XP respectievelijk Windows versie 5 en 5.1 waren. Wel zijn de drie Windows-versies allemaal gebaseerd op Windows NT-technologie.
[i]640K ought to be enough for anybody[/i] - Bill Gates, 1981
pi_9450228
volgens mij zit longhorn nog in een vroege beta, zoniet alpha stage, dus vind je het vreemd ?

xp builds voor 2600 waren ook niet goed, komt vanzelf wel (hopelijk)

zaterdag 29 maart 2003 @ 15:30:31 #7
9194 jep
juss is lief
pi_9450361
Dat het brakke software is klopt, maar het is wel erg dom om nu te zeiken over niet werkende drivers of traagheid. Blijkbaar mis je het idee achter een béta
  zaterdag 29 maart 2003 @ 16:57:18 #8
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_9451448
Even duidelijk maken.
Longhorn is GEEN Beta.

Het is een alpha. Een alpha is alleen voor intern gebruik. Dat is een werkend besturings systeem. En daar is alles mee gezegt. Je kan opstarten en dat is het. Dan gaan ze de grootste fouten er uit halen. Net zo lang. Tot dat het stabiel draaid. Dan word het een Beta. En gaat het naar een groep geselecteerde mensen. Beta testers. En die gaan fouten uit halen. Denk aan een programma die iets doet wat niet echt de bedoeling is. Beveiligings lekken. Taal fouten. Ga zo maar door.

Het gaat dus nergens over om over een alpha te gaan zeiken

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_9451621
behalve het logotje kan me dat hele longhorn nog niet echt boeien. Als het de final versie uit is ga ik hem pas echt proberen
pi_9451710
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 15:20 schreef rscp1 het volgende:
Wel zijn de drie Windows-versies allemaal gebaseerd op Windows NT-technologie.
Heheh, ik begrijp nog steeds niet waarom ze het altijd hebben over NT-Technologie

(NT == New Technology - dus: New Technology Technology/Technologie?)

Do you ever have that feeling where you're not sure if you're awake or still dreaming?
pi_9451815
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 15:21 schreef Fate_mib het volgende:
xp builds voor 2600 waren ook niet goed
[inkoppertje]
Nu wel dan?
[/inkoppertje]
  zaterdag 29 maart 2003 @ 17:26:56 #12
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_9451912
quote: