quote:Mij leek het nou ook niet echt een prettige bezigheid om dat ding te verschonen.
Op zaterdag 29 maart 2003 11:24 schreef TearSong het volgende:
niet gezien op de huishoudbeurs, al wel getest. Een waardeloos lekbakje is het...
plus dat ik het ook heb gehad dat de softcup uit zichzelf begint te kantelen (hij zat goed en nog maar 3 uur in dus dat kan het probleem niet zijn). Ik was gewoon aan het lopen en ineens..floep..en waar je normaal dus geleidelijk wat bloed kwijtraakt krijg je dan dus een hele 'stortvloed' ineens
quote:de softcup
Op zaterdag 29 maart 2003 11:28 schreef mabit het volgende:
HUH WATTUH?!
quote:
Softcup is geen tampon of maandverband, Softcup is een zacht flexibel cupje dat je inwendig draagt. Softcup is echt uniek omdat het cupje je menstruatie vloeiing opvangt.Softcup is gemaakt van een irritatievrij, niet absorberend thermoplastisch materiaal dat zacht wordt door je lichaamstemperatuur. Hierdoor zal Softcup zich schikken naar je inwendige bouw en ontstaat een persoonlijke pasvorm wat lekkage en geurtjes helpt voorkomen.
Softcup is echt onzichtbaar en werkt zeker 2x langer dan tampons en maandverband tot wel een maximum van 12 uur.
[Dit bericht is gewijzigd door TearSong op 29-03-2003 11:36]
quote:ik vermoed dat ze op de huishoudbeurs een softcup-promotiestandje hadden staan ofzo?
Op zaterdag 29 maart 2003 11:33 schreef Fratz het volgende:
maar wat heeft het met de huishoudbeurs te maken?
quote:Ja, er stond een stand op de huishoudbeurs.. waar dat ding dus op een "model" gedemonstreerd werd.
Op zaterdag 29 maart 2003 11:33 schreef Fratz het volgende:
maar wat heeft het met de huishoudbeurs te maken?
quote:OMG!
Op zaterdag 29 maart 2003 11:29 schreef TearSong het volgende:
Ik was gewoon aan het lopen en ineens..floep..en waar je normaal dus geleidelijk wat bloed kwijtraakt krijg je dan dus een hele 'stortvloed' ineens
quote:Die voel je dan denk ik niet
Op zaterdag 29 maart 2003 16:50 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
OMG!
Dan voel je je behoorlijk klote denk ik !!
quote:bijdehante poepert
Op zaterdag 29 maart 2003 16:58 schreef Elegy het volgende:[..]
Die voel je dan denk ik niet
quote:Kon het niet laten
Op zaterdag 29 maart 2003 17:04 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
bijdehante poepert
Ontopic: De huishoudbeurs, daar kan je toch gratis jezelf helemaal een slag inde rondte eten aan hapjes?
Ga ik ook eens heen denk ik
quote:En dan wordt het weer gesloten, omdat het een onnodige topic kick is..
Op zaterdag 29 maart 2003 17:04 schreef Karin het volgende:
Gaat dit topic over softcups of over de huishoudbeurs?
Als dit over softcups gaat wil ik graag verwijzen naar Softcups
Het gaat dus over beiden.. De softcup BIJ de huishoudbeurs
quote:Ja, dat klopt
Op zaterdag 29 maart 2003 17:10 schreef Elegy het volgende:[..]
Kon het niet laten
Ontopic: De huishoudbeurs, daar kan je toch gratis jezelf helemaal een slag inde rondte eten aan hapjes?
quote:Hey ga je met mij mee?? Ik wilde een dinsdag maar mijn moeder is dan aan het werk.
Op zaterdag 29 maart 2003 17:10 schreef Elegy het volgende:[..]
Kon het niet laten
quote:Toch niet bij de softcups he!?
Op zaterdag 29 maart 2003 17:15 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Hey ga je met mij mee?? Ik wilde een dinsdag maar mijn moeder is dan aan het werk.
quote:Nee gewoon waar ze altijd werkt, de GGD
Op zaterdag 29 maart 2003 17:17 schreef Icicle het volgende:[..]
Toch niet bij de softcups he!?
quote:Dinsdag kan ik helaas niet, dan heb ik een tentamen frans, communiqué de presse
Op zaterdag 29 maart 2003 17:15 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Hey ga je met mij mee?? Ik wilde een dinsdag maar mijn moeder is dan aan het werk.
Woensdag kan ik geloof ik wel
quote:Ja dan kan ik weer niet
Op zaterdag 29 maart 2003 17:30 schreef Elegy het volgende:[..]
Dinsdag kan ik helaas niet, dan heb ik een tentamen frans, communiqué de presse
Woensdag kan ik geloof ik wel
quote:Vrijdag zal misschien wel lukken, of anders probeer ik wat te schuiven met mijn groepje (heb weer eens een project en moet in een groep werken, wat er dus meestal op neerkomt dat ik in totaal twee en een half uur moet reizen voor drie kwartier nutteloos gezwets
Op zaterdag 29 maart 2003 17:31 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Ja dan kan ik weer niet
Donderdag?? Vrijdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |