Omdat dat toch wel nodig bleek te zijn bij deze ook een apart spoilertopic voor B&B, dus dingen die in Amerika al gebeurd zijn maar hier nog niet zijn uitgezonden.
Even wat opzienbarende dingen die ik zo uit mijn hoofd weet:
- Macy komt terug, ze is niet dood maar gered door Adam (haar vader) en in het geheim er weer bovenop geholpen ergens in het buitenland.
- Sheila komt terug met haar dochter die inmiddels ook is opgegroeid net als Rick, Bridget en CJ enzo.
- Sheila vermoordt Taylor.
- Amber en CJ worden een setje (wat gebeurt er eigenlijk met de baby?).
- Amber blijkt een geheime tweelingzus te hebben, April.
quote:ahjaaa, dat vuile kreng
Op vrijdag 28 maart 2003 08:03 schreef SmashBro het volgende:
[afbeelding]
thnx
quote:Oui!
Op vrijdag 28 maart 2003 07:58 schreef SmashBro het volgende:
- Amber blijkt een geheime tweelingzus te hebben, April.
quote:Daar ben je klaar mee Amber.
Op vrijdag 28 maart 2003 08:12 schreef AmbersGeheimeTweelingzus het volgende:[..]
Oui!
quote:Dat hoorde ik ook ja..
Op vrijdag 28 maart 2003 12:51 schreef ChrisJX het volgende:
Amber en CJ???
Ik hoorde laatst dar Rick en Amber weer wat kregen en nu samen een echt kindje kregen, niet 1 va Becky
quote:Lekker aardig van Macy om haar moeder, broer en zus zo te laten afdorren dan die 2 jaar
Amber en CJ???
Ik hoorde laatst dar Rick en Amber weer wat kregen en nu samen een echt kindje kregen, niet 1 va Becky
En Macy zit in Italië.
quote:Idd!
Op vrijdag 28 maart 2003 13:44 schreef miendobbelsteen het volgende:Lekker aardig van Macy om haar moeder, broer en zus zo te laten afdorren dan die 2 jaar
quote:"t Zal wel niet. Maar nou je het zegt: hadden die niet iets? Ik keek vroeger wel eens sporadisch, maar nu kijk ik eik best wel gericht
Of Rick nu nog wat met Kimberly heeft is me ook een raadsel
quote:Is helaas weer uitgelopen op een miskraam.
Ik hoorde laatst dar Rick en Amber weer wat kregen en nu samen een echt kindje kregen
quote:Weer?
Op vrijdag 28 maart 2003 18:07 schreef wizarddragon het volgende:Is helaas weer uitgelopen op een miskraam.
Sally is zooooo lelijk als ze huilt!
Ff een vraagje: hoe oud is Sally en hoe oud is die kerel van d'r???
CJ is liev trouwens
quote:In de serie denk ik ergens tussen de 45 en de 55 in.
Op vrijdag 28 maart 2003 22:45 schreef ChrisJX het volgende:
Ff een vraagje: hoe oud is Sally
quote:Volgens mij een jaar of 35-40.
en hoe oud is die kerel van d'r???
quote:Clark.
Op woensdag 2 april 2003 07:06 schreef DarkFire het volgende:
Welke kerel van Sally?
En zien jullie trouwens wel dat Amber en CJ een setje worden, dat zij en Rick weer bij elkaar komen komt dan waarschijnlijk pas later. .
quote:Godsamme, dat is toch ook niet meer overtuigend??
Op vrijdag 28 maart 2003 07:58 schreef SmashBro het volgende::
- Macy komt terug, ze is niet dood maar gered door Adam (haar vader) en in het geheim er weer bovenop geholpen ergens in het buitenland.
quote:Komt er een kind uit voort? Want anders is het niet echt interessant natuurlijk. En Thorne mag nou eindelijk weleens vader worden.
Op woensdag 2 april 2003 22:15 schreef Superdragon het volgende:
Nog een spoilertje... Het schijnt dat Darla in een dronken bui met Thorne (ook in een dronken bui) het bed in duikt.
quote:
Op woensdag 2 april 2003 12:47 schreef SmashBro het volgende:En zien jullie trouwens wel dat Amber en CJ een setje worden
Hee, die Clark waar Morgan de hele tijd mee neuzelt, da's dezelfde Clark als in man van CJ! Viel me vanochtend op...
quote:Het gaat erom dat Darla Einstein (
Op woensdag 2 april 2003 22:17 schreef SmashBro het volgende:[..]
Komt er een kind uit voort? Want anders is het niet echt interessant natuurlijk. En Thorne mag nou eindelijk weleens vader worden.
quote:Wie is die Darla eik?
Op woensdag 2 april 2003 22:20 schreef Superdragon het volgende:Het gaat erom dat Darla Einstein nu steeds meer rol krijgt.
quote:Blonde sidekick/secretaresse van Sally Spectra.
Op woensdag 2 april 2003 22:20 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Wie is die Darla eik?
[Dit bericht is gewijzigd door Superdragon op 02-04-2003 22:21]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |