Kijk bijvoorbeeld naar de olie, denken sommige mensen nou echt dat het Amerika om de olie gaat? JEZUS! DENK NA!
ik kots op zulk soort mensen
quote:Ik heb vriendje gevonden!
Op donderdag 27 maart 2003 23:25 schreef DiviNe- het volgende:
Ik wil maar even melden dat ik naar word van domme, debiele, geestelijk onderontwikkelde, stompzinnige, onnadenkende sloebers! Ik heb de afgelopen tijd al zo vaak opmerkingen gezien die negatief zijn tegenover Bush en Amerika terwijl het nergens op slaat.Kijk bijvoorbeeld naar de olie, denken sommige mensen nou echt dat het Amerika om de olie gaat? JEZUS! DENK NA!
Of wil jij soms zeggen dat Amerika Irak aanvalt puur en alleen uit vrede-lievendheid en de wil om de irkaase bevolking te bevrijden van een tiran die ze notabene ZELF hebben neergezet? hahaha
quote:Inderdaad, ook al weet ik niet wat jij exact onder die liefdadigheid bedoelt
Op donderdag 27 maart 2003 23:37 schreef tvlxd het volgende:
Amerika valt aan, omdat ze democratie en een vrije markt willen instellen. Echter niet vanwege 'liefdadigheid'.
Ze gaan in ieder geval niet om olie te halen. Dan hadden ze er wel meteen een kernbom op kunnen flikkeren en de oliebronnen innemen
quote:mmmm ik denk dat de rest van de wereld dat niet zo goed zou hebben gevonden en Amerika is niet de enige met atoombommen.
Op donderdag 27 maart 2003 23:40 schreef EdSchouten het volgende:[..]
Inderdaad, ook al weet ik niet wat jij exact onder die liefdadigheid bedoelt
Ze gaan in ieder geval niet om olie te halen. Dan hadden ze er wel meteen een kernbom op kunnen flikkeren en de oliebronnen innemen
quote:
Ik wil maar even melden dat ik naar word van domme, debiele, geestelijk onderontwikkelde, stompzinnige, onnadenkende sloebers! Ik heb de afgelopen tijd al zo vaak opmerkingen gezien die negatief zijn tegenover Bush en Amerika terwijl het nergens op slaat.Kijk bijvoorbeeld naar de olie, denken sommige mensen nou echt dat het Amerika om de olie gaat? JEZUS! DENK NA!
quote:Voor een joch van 17 lijk jij me erg wereldwijs.
quote:En dat wordt dan president van de US. Snap jij het, snap ik het?
een domme, debiele, geestelijk onderontwikkelde, stompzinnige, onnadenkende sloeber!
quote:Anderen voor dom uitmaken getuigt van eigen onmacht.
Op donderdag 27 maart 2003 23:39 schreef vector200 het volgende:
offtopic:
Ik vind het alleen wel storend dat mensen dan meteen dom worden genoemd.......
en hoort dit niet in klaagbaak ofzo?
quote:-edit laat maar weer hangen -/edit-
Op donderdag 27 maart 2003 23:46 schreef Boosoog het volgende:[..]
Voor een joch van 17 lijk jij me erg wereldwijs. [afbeelding]
quote:Democratie en een vrije-markt brengen in de 'achterlijke' achtergestelde gebieden.
Op donderdag 27 maart 2003 23:49 schreef bluebellyfluff het volgende:
Als jullie (boosoog, mening en divine) het allemaal zo goed weten WAAROM gaat het dan wel volgens jullie? onderbouw eens wat
quote:met welk doel? eh....GELD verdienen? mmm
Op donderdag 27 maart 2003 23:50 schreef tvlxd het volgende:[..]
Democratie en een vrije-martk brengen in de 'achterlijke' achtergestelde gebieden.
quote:waarom vallen ze dan Zimbabwe of China (of etc.etc.) niet binnen?
Op donderdag 27 maart 2003 23:50 schreef tvlxd het volgende:
Democratie en een vrije-markt brengen in de 'achterlijke' achtergestelde gebieden.
quote:Veiligheid.
Op donderdag 27 maart 2003 23:52 schreef bluebellyfluff het volgende:[..]
met welk doel? eh....GELD verdienen? mmm
Die lui hebben maar 1 ding te bieden, kop jij in?
quote:Ja, dan mogen ze wel eens beginnen in een eigen land
Op donderdag 27 maart 2003 23:50 schreef tvlxd het volgende:
Democratie en een vrije-markt brengen in de 'achterlijke' achtergestelde gebieden.
quote:Een ding tegelijk en alles apart behandelen.
Op donderdag 27 maart 2003 23:52 schreef BdR het volgende:[..]
waarom vallen ze dan Zimbabwe of China (of etc.etc.) niet binnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |