quote:doe wat jou het leukste lijkt dan
Op donderdag 27 maart 2003 18:57 schreef Emel het volgende:
mijn prof. deed mij een aanbod om aan de universiteit te gaan werken, ik moet dan onder andere onderwijs enzo geven.Ik krijg ook zo de mogelijkheid om te promoveren.Ik weet niet of ik het wilik wil na mijn afstuderen eerst de praktijk in.
quote:ben bang dat ik er spijt van krijg
Op donderdag 27 maart 2003 18:57 schreef boebiedoe het volgende:[..]
doe wat jou het leukste lijkt dan
Kan ik alsnog de praktijk in?
Word ik er gelukkig van als ik ga onderwijzen?
Wat verdient meer, en wat voor rol speelt geld?
Wat zegt je gevoel?
Zet de voor en nadelen op een rij..
Succes !
keuzes, keuzes.....
quote:idd, weinig werk...en dat wordt alleen maar minder, dus ik zou waarschijnlijk de kans aangrijpen...je kan later altijd nog zeggen dat je liever iets anders doet
Op donderdag 27 maart 2003 19:14 schreef Abbadon het volgende:
moeilijke keuze....ben zelf net (3 weken) afgestudeerd en ik kan je wel vertellen dat dit niet de optimale tijd is om werk te moeten zoeken, dus wat dat betreft is zo'n aanbod wel prettig...je zit er natuurlijk, als je gaat promoveren, wel voor 4 jaar aan vast, en het salaris zal ook niet erg geweldig zijn....keuzes, keuzes.....
quote:Begrijp precies wat je bedoelt...4 jaar is een lange tijd, vooral als je al geen idee hebt waar je bij wijze van spreken volgend jaar staat.....maar werken is ook onzeker....
Op donderdag 27 maart 2003 19:45 schreef Emel het volgende:
het is gewoon erg lastig. Ik wil niet meteen 4 jaar aan een universiteit verbonden zijn.Ik wil gewoon eerst een jaar ofzo de praktijk in, iets kunnen betekenen voor clienten. Ik studeer trouwens sociale wetenschappen.
hangt vooral ook van je eigen situatie af....als je nu al vaste lasten hebt is de zekerheid van een baan heel prettig, maar van de andere kant...
succes met je keuze in ieder geval, en laat me weten wat je kiest
Het zou mij erg leuk lijken om te doen. Maar goed, ik ben net eerstejaars dus het is voor mij nog wel erg ver weg.
quote:ik hou je op de hoogte
Op donderdag 27 maart 2003 19:57 schreef Abbadon het volgende:[..]
Begrijp precies wat je bedoelt...4 jaar is een lange tijd, vooral als je al geen idee hebt waar je bij wijze van spreken volgend jaar staat.....maar werken is ook onzeker....
hangt vooral ook van je eigen situatie af....als je nu al vaste lasten hebt is de zekerheid van een baan heel prettig, maar van de andere kant...
succes met je keuze in ieder geval, en laat me weten wat je kiest
quote:my pleasure.....nu alleen zelf nog bedenken wat ik met de rest van mijn leven ga doen
Op donderdag 27 maart 2003 20:46 schreef Emel het volgende:[..]
ik hou je op de hoogte
en thanks!!
quote:welke studie heb jij gedaan?
Op donderdag 27 maart 2003 23:17 schreef Abbadon het volgende:[..]
my pleasure.....nu alleen zelf nog bedenken wat ik met de rest van mijn leven ga doen
quote:Heb zelf Sociaal-Culturele Wetenschappen gedaan aan de VU...is achteraf een beetje de verkeerde studiekeuze gebleken, maar goed...heb er in ieder geval een Drs-titel mee veroverd!
Op vrijdag 28 maart 2003 16:20 schreef Emel het volgende:[..]
welke studie heb jij gedaan?
en ook veel succes
quote:Sociaal Cultureel? wat houdt het precies in?
Op zaterdag 29 maart 2003 10:47 schreef Abbadon het volgende:[..]
Heb zelf Sociaal-Culturele Wetenschappen gedaan aan de VU...is achteraf een beetje de verkeerde studiekeuze gebleken, maar goed...heb er in ieder geval een Drs-titel mee veroverd!
quote:ik moet maar goed over nadenken..bedankt voor je antwoord
Op zaterdag 29 maart 2003 10:57 schreef Fogerty het volgende:
Je weet dat je de praktijk in wilt, maar weet je ook of je uberhaupt wel de wetenschap in wilt? Zo ja: is de kans groot dat je over een jaar (of twee, of drie) weer zo'n aanbod krijgt? Nee? Dan gewoon nu doen, die praktijk komt wel.
Trekt de wetenschap je uberhaupt niet, dan gewoon niet doen.
quote:maar zolang niemand ons tegenhoud..
Op zaterdag 29 maart 2003 23:22 schreef Emel het volgende:[..]
Sociaal Cultureel? wat houdt het precies in?
we mogen niet slow chatten he?
De richting die ik gedaan heb is in feite een soort 'organisatie-sociologie'....Zeg maar, hoe mensen functioneren binnen het kader van een organisatie....stukje psychologie, sociologie, communicatie, antropologie etc....niet heel erg boeiend, maar lekker breed en algemeen en daarom de ideale keus voor iemand die indertijd niet wist wat te studeren...
quote:Je geeft zelf al aan dat je eerst de praktijk in wil, maar aan de andere kant is het wel een hele mooie kans die je aangeboden wordt. Je hebt grote kans dat je over 5 jaar sowieso denkt aan hoe alles eruit zou zien als je een andere keuze had gemaakt.
Op donderdag 27 maart 2003 18:57 schreef Emel het volgende:
mijn prof. deed mij een aanbod om aan de universiteit te gaan werken, ik moet dan onder andere onderwijs enzo geven.Ik krijg ook zo de mogelijkheid om te promoveren.Ik weet niet of ik het wilik wil na mijn afstuderen eerst de praktijk in.
Is er trouwens geen mogelijkheid om praktijk met universiteitswerk te combineren? 2 part-time baantjes als het ware?
quote:het kan misschien wel maar als je wil promoveren ben je vast 5 dagen in een week bezig.
Op zaterdag 29 maart 2003 23:35 schreef Navelpluisje het volgende:[..]
Je geeft zelf al aan dat je eerst de praktijk in wil, maar aan de andere kant is het wel een hele mooie kans die je aangeboden wordt. Je hebt grote kans dat je over 5 jaar sowieso denkt aan hoe alles eruit zou zien als je een andere keuze had gemaakt.
Is er trouwens geen mogelijkheid om praktijk met universiteitswerk te combineren? 2 part-time baantjes als het ware?
quote:euh ik zag niets
Op zaterdag 29 maart 2003 23:37 schreef Abbadon het volgende:
edit: oeps...foutje
quote:klinkt op zich wel interessant.Nu ben je op zoek naar een baan?
Op zaterdag 29 maart 2003 23:31 schreef Abbadon het volgende:[..]
maar zolang niemand ons tegenhoud..
De richting die ik gedaan heb is in feite een soort 'organisatie-sociologie'....Zeg maar, hoe mensen functioneren binnen het kader van een organisatie....stukje psychologie, sociologie, communicatie, antropologie etc....niet heel erg boeiend, maar lekker breed en algemeen en daarom de ideale keus voor iemand die indertijd niet wist wat te studeren...
quote:klopt....omdat ik het alweer had weggehaald....had op 'reageer op bericht' ipv op 'edit bericht' gedrukt en kwam daar te laat achter...beetje zinloos om 2 x hetzelfde te hebben staan, vandaar dus.....
Op zaterdag 29 maart 2003 23:41 schreef Emel het volgende:[..]
euh ik zag niets
hmm....wordt er zo niet echt duidelijker op...:N
quote:haha ik begrijp het hoor
Op zaterdag 29 maart 2003 23:45 schreef Abbadon het volgende:[..]
klopt....omdat ik het alweer had weggehaald....had op 'reageer op bericht' ipv op 'edit bericht' gedrukt en kwam daar te laat achter...beetje zinloos om 2 x hetzelfde te hebben staan, vandaar dus.....
hmm....wordt er zo niet echt duidelijker op...:N
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |