zoals ik op Fok al vaker heb laten doorschemeren ben ik een fervent jager. Ik heb mijn jachtvergunning nog niet zo lang (half jaar), maar ik heb inmiddels al behoorlijk wat wild geschoten, wat ook wel blijkt uit mijn imposante verzameling jachttrofeeen.
Mijn andere grote hobby is naakt recreeren. 's Zomers ben ik dan ook steevast te vinden op de betere nudistencampings van West-Europa. Nu heb ik reeds enige tijd het verlangen om deze twee hobby's te combineren, oftewel naakt jagen op wild. Het liefst natuurlijk grofwild, want dat geeft de grootste kick Zijn er fokkers die hier ervaring mee hebben, of die weten of dit sowieso wel mogelijk is? In Afrika kan het in ieder geval wel, daar heb je zelfs een speciaal jachtreservaat voor nudisten. Helaas heb ik het niet zo op Afrika en daarom zoek ik het liever iets dichter bij huis. Wie o wie weet waar dit mogelijk is?
quote:jij bent ziek :R
Op woensdag 26 maart 2003 18:52 schreef Huitzilopochtli het volgende:
Hoi,zoals ik op Fok al vaker heb laten doorschemeren ben ik een fervent jager. Ik heb mijn jachtvergunning nog niet zo lang (half jaar), maar ik heb inmiddels al behoorlijk wat wild geschoten, wat ook wel blijkt uit mijn imposante verzameling jachttrofeeen.
Mijn andere grote hobby is naakt recreeren. 's Zomers ben ik dan ook steevast te vinden op de betere nudistencampings van West-Europa. Nu heb ik reeds enige tijd het verlangen om deze twee hobby's te combineren, oftewel naakt jagen op wild. Het liefst natuurlijk grofwild, want dat geeft de grootste kick Zijn er fokkers die hier ervaring mee hebben, of die weten of dit sowieso wel mogelijk is? In Afrika kan het in ieder geval wel, daar heb je zelfs een speciaal jachtreservaat voor nudisten. Helaas heb ik het niet zo op Afrika en daarom zoek ik het liever iets dichter bij huis. Wie o wie weet waar dit mogelijk is?
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 18:55 schreef golfer het volgende:
Probeer het eens in Bagdad.
Succes ermee.
quote:ROFLOL
Op woensdag 26 maart 2003 18:55 schreef golfer het volgende:
Probeer het eens in Bagdad.
Succes ermee.
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 19:02 schreef Adfundum het volgende:
Praktisch vraag: waar laat je je patronen?
quote:Het is in ieder geval in Afrika mogelijk, alleen ga ik daar niet vrijwillig naar toe.
Op woensdag 26 maart 2003 19:00 schreef SoSolid het volgende:
haah serieus? Mmmmmmmm lijkt me sowieso niet dat dat legaal kan ofzo... :S nog nooit van een legaal nudisten jaagterrein gehoord ofzo :S maarja... tis maar wat je leukt vind...
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 19:02 schreef Adfundum het volgende:
Praktisch vraag: waar laat je je patronen?
quote:Omdat ik misschien een enigszins afwijkende hobby heb, moet ik meteen naar een psychiater? Wat een ongelooflijk bekrompen boerenlul ben jij zeg.
Op woensdag 26 maart 2003 19:04 schreef Roellio het volgende:
Dude, probeer in plaats van een geweer eens het telefoonboek te pakken. En in plaats van groot wild te zoeken eerst eens op zoek naar het telefoonnr. van een goede psychiater.
quote:Ja, lekker ontopic reageren is er vandaag niet bij zie ik..
Op woensdag 26 maart 2003 19:08 schreef Huitzilopochtli het volgende:[..]
Omdat ik misschien een enigszins afwijkende hobby heb, moet ik meteen naar een psychiater? Wat een ongelooflijk bekrompen boerenlul ben jij zeg.
Maargoed.. zijn er geen brochures ofzo te vinden bij de "vakantie-winkels"? Of ergens op internet enige websites? (google). Misschien dat ze je bij nudistencampings misschien verder kunnen helpen, want die zullen wel diverse gegevens over de zaak "nudist" in huis hebben..
Succes
quote:"wilt u naakt gaan jagen dan bent u hier aan het goede adres"
Op woensdag 26 maart 2003 19:11 schreef ReSiever het volgende:[..]
Ja, lekker ontopic reageren is er vandaag niet bij zie ik..
Maargoed.. zijn er geen " brochures ofzo te vinden bij de "vakantie-winkels"? Of ergens op internet enige websites? (google). Misschien dat ze je bij nudistencampings misschien verder kunnen helpen, want die zullen wel diverse gegevens over de zaak "nudistin huis hebben..
Succes
quote:Jij noemt in je blote arie de bossen in en op groot wild jagen "enigzins afwijkend" ??
Omdat ik misschien een enigszins afwijkende hobby heb
quote:Mensen die voor hun lol een beest neerschieten vind ik bekrompen boerenlullen. Laat die beesten lekker lopen en zoek een andere hobby
Omdat ik misschien een enigszins afwijkende hobby heb, moet ik meteen naar een psychiater? Wat een ongelooflijk bekrompen boerenlul ben jij zeg.
quote:laat staan naakt
Op woensdag 26 maart 2003 19:14 schreef Erick het volgende:[..]
Mensen die voor hun lol een beest neerschieten vind ik bekrompen boerenlullen. Laat die beesten lekker lopen en zoek een andere hobby
Ik mag hopen dat je al jagend in je nakie, gepakt wordt door een dikke Eland....>:)
Ik hoop niet dat je het ooit overweegt om kinderen te nemen ik heb nu al medeleiden met ze..!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |