Ik zat me al een of andere gemuteerde schildpad met klauwen als akkerploegen voor te stellen.
quote:een DOOS schildpad
Op woensdag 26 maart 2003 14:45 schreef deGVR het volgende:
Ben ik nou zo ziek dat ik dooDsschildpad las?Ik zat me al een of andere gemuteerde schildpad met klauwen als akkerploegen voor te stellen.
Deze?
Ow en misschien kun je er hier een halen?
Stichting Schildpaddenopvang Alphen aan den Rijn
Ow poop:
quote:Ja ik blijf bezig, deze mensen moeten wel hun schildpadden kwijt:
Verkoop van Schildpadden:
Tijdens uw bezoek is het niet mogelijk schildpadden te kopen of op andere wijze van SSA te verkrijgen. Uitsluitend voor gerenommeerde instellingen en zeer deskundige particulieren zijn er in het kader van verantwoorde kweekprogramma's mogelijkheden tot herplaatsing. U moet dan denken aan kweekprogramma's met bedreigde soorten waarbij de betrokken schildpadden worden uitgeleend en derhalve eigendom blijven van SSA.
[Dit bericht is gewijzigd door Jipje op 26-03-2003 15:21]
quote:Alphen a/d Rijn, daar heeft onze schildpad gezeten, ze was van huis weggelopen
Op woensdag 26 maart 2003 15:01 schreef Jipje het volgende:
Dierenwinkel? Ik heb er geen iig...Deze?
Ow en misschien kun je er hier een halen?
Stichting Schildpaddenopvang Alphen aan den RijnOw poop:
[..]Ja ik blijft bezig, deze mensen moeten wel hun schildpadden kwijt:
Schildpadden Opvang Zuid-Oost Limburg
quote:Maar je kunt dus bij die andere eens informeren, ook een opvangcentrum, alleen wat minder streng, in de zin van, zij willen ze kwijt wegens ruimtegebrek
Op woensdag 26 maart 2003 15:21 schreef CySt het volgende:[..]
-knip-
Op die manier is het trouwens wel heel gezellig ook een schildpad... Ik ken ze nog vanuit de basisschool tijd, oftewel, twee kleintjes in een bak met water en zo'n plastic eilandje... En waar je verder niks mee kon...
quote:Ja iedereen die schildpadden GRATIS wegdoet, heeft waterschildpadden, roodwang of geelwang vaak. Wij hebben er eentje en mensen raken gewoon te snel op ze uitgekeken. We hebben al overwogen om er een griekse landschilpad bij te zetten aangezien die het makkelijkste te krijgen zijn, maar ze zijn gewoon te verschillend.
Op woensdag 26 maart 2003 15:22 schreef Jipje het volgende:[..]
Maar je kunt dus bij die andere eens informeren, ook een opvangcentrum, alleen wat minder streng, in de zin van, zij willen ze kwijt wegens ruimtegebrek
Waarschijnlijk kun je ze dan gewoon gratis meenemen!
Op die manier is het trouwens wel heel gezellig ook een schildpad... Ik ken ze nog vanuit de basisschool tijd, oftewel, twee kleintjes in een bak met water en zo'n plastic eilandje...
En waar je verder niks mee kon...
quote:Ja maar ze hebben daar ook doosschildpadden! (wat een naam trouwens...
Op woensdag 26 maart 2003 15:26 schreef CySt het volgende:[..]
Ja iedereen die schildpadden GRATIS wegdoet, heeft waterschildpadden, roodwang of geelwang vaak. Wij hebben er eentje en mensen raken gewoon te snel op ze uitgekeken. We hebben al overwogen om er een griekse landschilpad bij te zetten aangezien die het makkelijkste te krijgen zijn, maar ze zijn gewoon te verschillend.
quote:De naam doosschildpad komt omdat ze zichzelf helemaal dicht kan klappen, dat alles beschermt is, terwijl een doorsnee schildpad zich alleen terug kan trekken. Maar waar zag jij doosschildpadden?
Op woensdag 26 maart 2003 15:28 schreef Jipje het volgende:[..]
Ja maar ze hebben daar ook doosschildpadden! (wat een naam trouwens...
)
quote:Bij de schildpaddenopvang zuid oost limburg
Op woensdag 26 maart 2003 15:30 schreef CySt het volgende:[..]
De naam doosschildpad komt omdat ze zichzelf helemaal dicht kan klappen, dat alles beschermt is, terwijl een doorsnee schildpad zich alleen terug kan trekken. Maar waar zag jij doosschildpadden?
quote:Op het vraag en aanbod gedeelte?
Op woensdag 26 maart 2003 15:31 schreef Jipje het volgende:[..]
Bij de schildpaddenopvang zuid oost limburg
quote:Ow zover was ik nog niet...
Op woensdag 26 maart 2003 15:31 schreef CySt het volgende:[..]
Op het vraag en aanbod gedeelte?
quote:Ik heb ze al een mail gestuurd naar hun adoptie adres
Op woensdag 26 maart 2003 15:33 schreef Jipje het volgende:[..]
Ow zover was ik nog niet...
Maar misschien moet je ze eens bellen, kan natuurlijk zijn dat ze er nu een hebben, maar misschien kunnen ze je bellen als ze er eentje hebben ofzo...
quote:Denk alleen niet dat er zo heel veel mensen zullen zijn met zo'n schildpad... en dan ook nog eens een vrouwtje...
Op woensdag 26 maart 2003 15:35 schreef CySt het volgende:[..]
Ik heb ze al een mail gestuurd naar hun adoptie adres
Maar ik wacht natuurlijk ook nog op FOK!kers
quote:Ok bedankt!
Op woensdag 26 maart 2003 15:37 schreef Jipje het volgende:[..]
Denk alleen niet dat er zo heel veel mensen zullen zijn met zo'n schildpad... en dan ook nog eens een vrouwtje...
En em dan ook nog eens kwijt willen.... In ieder geval veel succes ermee en laat maar horen als het gelukt is!
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 15:37 schreef CySt het volgende:[..]
Ok bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |