abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 maart 2003 @ 11:33:38 #26
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9383208
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 11:31 schreef Neilza het volgende:
Wat een gevaarlijke lui hier hee, wordt al bang als ik het allemaal lees

'kopstoot geven', 'kan tot de kerst eten met een rietje', 'harde stomp op zijn tanden', 'in z'n gezicht spugen', '100% dood', 'horizontaal kunnen afvoeren', 'sla hem 2 keer snel op z'n adamsappel', 'paar keer goed in z'n lever', 'tanden kan gaan rapen', 'dan is saddam beter af als hij'

Als jij het beter weet mag je het zeggen i.p.v. zulk dom commentaar te geven
pi_9383258
Wow, agressieve fokkers hiero...

Wat versta je onder aanranden? Als je vriendin er niet echt van gediend is maar zelf denkt 'die gaat zo wel weer weg' waarom zou je dan met je hersenen op non-actief gelijk die gast de grond in timmeren?

Ik zou eerst bepalen of het echt wel zo ernstig is als je aanvankelijk denkt. Kortom, niet te snel handelen ...

pi_9383297
ik zou in eerste instantie zeggen: ' Wel potverdomme, hier krijg je spijt van', vervolgens zou ik hem bij z'n balle pakken, over de bar heen slepen, een breezah flesje pakken, kapot slaan, hem hiermee over zijn buik gaan aaien, een fles goldstrike pakken, deze in z'n keel stoppen, z'n voorhoofd pakken en op de bar kruk rammen en vervolgens met een rietje zijn ogen er uit gaan vroeten, en vervolgens eerste hulp gaan toepassen, want zo zijn we dan ook wel weer ( ps. z'n ogen komen op de plee te hangen )

( kunt beter zo je agressie kwijt raken dan in realiteit)

pi_9383299
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 11:33 schreef Takemenow het volgende:

[..]

Als jij het beter weet mag je het zeggen i.p.v. zulk dom commentaar te geven

Als je dan eerst wat verder leest dan je neus lang is
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 11:21 schreef Neilza het volgende:
Als je gelijk zou gaan meppen ben je zelf net zo slecht als die persoon!

Bekijk eerst de situatie, is die gast ladder zat? 'Denk' je niet alleen maar dat het aanranden was? Hoe reageerde je vriendin er op?

Wat jij zei dat als het je zus was is weer een totaal andere situatie...

Ik zou in ieder geval pas gaan meppen als ik ZEKER weet dat die persoon het nuchter en met opzet deed en mijn vriendin er zeker weten niet van gedient was (en het dus ook echt erg vond)...

woensdag 26 maart 2003 @ 11:37:34 #30
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9383332
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 11:36 schreef Neilza het volgende:

[..]

Als je dan eerst wat verder leest dan je neus lang is
[..]

pi_9383337
quote:

'kopstoot geven', 'kan tot de kerst eten met een rietje', 'harde stomp op zijn tanden', 'in z'n gezicht spugen', '100% dood', 'horizontaal kunnen afvoeren', 'sla hem 2 keer snel op z'n adamsappel', 'paar keer goed in z'n lever', 'tanden kan gaan rapen', 'dan is saddam beter af als hij'

ik ben tegen ZINLOOS geweld... maar ik haat mensen die een beetje schaapachtig staan kijken hoe een ander aangerand/gemolesteerd wordt....
voer eendjes, geen oorlog...
pi_9383346
quote:

Jij zou je vriendin dus gewoon laten verkrachten begrijp ik hieruit?
Lambo of Rekt
pi_9383354
Tja, ik kan wel heel rationeel gaan denken, en ik ben ook een hele rustige jongen, maar als ze mijn vriendin aan zouden randen, dus bijvoorbeeld tussen haar benen grijpen of bij haar borsten grijpen, dan zou ik gewoon in blinde woede erop duiken..
pi_9383362
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 11:35 schreef michiel- het volgende:
Wow, agressieve fokkers hiero...

Wat versta je onder aanranden? Als je vriendin er niet echt van gediend is maar zelf denkt 'die gaat zo wel weer weg' waarom zou je dan met je hersenen op non-actief gelijk die gast de grond in timmeren?

Ik zou eerst bepalen of het echt wel zo ernstig is als je aanvankelijk denkt. Kortom, niet te snel handelen ...

dan bedoel ik echt wel met zijn handjes op verkeerde plaatsen gaan zitten you know...
  woensdag 26 maart 2003 @ 11:38:26 #35
25261 Jihad_Joe
Wat een gare naam
pi_9383363
en wat als het een vet brede gast is?... wat doe je dan?...
Oja..., deze link is echt meesterlijk en deze niet
pi_9383365
Ligt eraan hoe die jongen/man eraan toe is.. Als ie stomdronken is zou ik hem flink beetpakken en zeggen dat ie op moet tiefen.. Als ie dan een grote mond heeft kan ie idd gaan tandenrapen... Als het een nugtere persoon is doe ik denk ik hetzelfde, maar als ie ook maar iets terug durft te zeggen om zichzelf te verdedigen, dan is ie goed de lul en ligt ie ook horizontaal.. Ik ben normaal echt niet zo en sla nooit mensen of wat dan ook, maar ik denk dat ik op zo'n moment niet echt toerekeningsvatbaar ben en dus durf ik ook niet voor de gevolgen in te staan eigenlijk....

Maar ik heb het nooit meegemaakt eigenlijk, dus misschien reageer ik heel anders.. Het is altijd lastig om te voorspellen hoe je reageert als je echt over de rooie gaat, vooral als het nog niet is voorgekomen....

Hallowww
pi_9383409
Ik bedoelde met mijn reactie van ' ' eigenlijk alleen maar dat de personen die zó reageren óf kinderen/dom zijn óf asocialen zijn die het uitgaans leven hebben gemaakt zoals het nu is : aggresief
pi_9383416
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 11:38 schreef Jihad_Joe het volgende:
dan ook... kan me niets schelen denk ik, ze zeggen liefde maakt blind maar haat denk ik ook
pi_9383418
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 11:38 schreef suxjahh het volgende:
Ligt eraan hoe die jongen/man eraan toe is.. Als ie stomdronken is zou ik hem flink beetpakken en zeggen dat ie op moet tiefen.. Als ie dan een grote mond heeft kan ie idd gaan tandenrapen... Als het een nugtere persoon is doe ik denk ik hetzelfde, maar als ie ook maar iets terug durft te zeggen om zichzelf te verdedigen, dan is ie goed de lul en ligt ie ook horizontaal.. Ik ben normaal echt niet zo en sla nooit mensen of wat dan ook, maar ik denk dat ik op zo'n moment niet echt toerekeningsvatbaar ben en dus durf ik ook niet voor de gevolgen in te staan eigenlijk....

Maar ik heb het nooit meegemaakt eigenlijk, dus misschien reageer ik heel anders.. Het is altijd lastig om te voorspellen hoe je reageert als je echt over de rooie gaat, vooral als het nog niet is voorgekomen....

* mr_tijgertje mee eens zijn
voer eendjes, geen oorlog...
  woensdag 26 maart 2003 @ 11:40:14 #40
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_9383419
quote:
Dat maakt voor mij geen reet uit. Laat ik me echt niet door afschrikken ofzow! (ben zelf ook niet de kleinste, maar toch...)
Dan kan die kleerkast zich beter met mij bezig houden dan met mijn vriendin dacht ik zo.
Life suxx, deal with it!
pi_9383479
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 11:39 schreef Neilza het volgende:
Ik bedoelde met mijn reactie van ' ' eigenlijk alleen maar dat de personen die zó reageren óf kinderen/dom zijn óf asocialen zijn die het uitgaans leven hebben gemaakt zoals het nu is : aggresief
OF even het uitgaansleven proberen aan te passen zodat er geen aanranders en verkrachters meer rondlopen, bovendien gaat het om je eigen vriendin
Lambo of Rekt
pi_9383525
ik zou em helemaal de K**** in schoppe,
ik heb me al is in die situatie moeten verkeren ,

ik heb ook me GF er op aangesproken,
zo van "je kan het iemand toch duidelijk maken dat zijn intimiteiten niet wilt,". DOE dat dan !

vind het wel zwak als je iemand probeerd te versieren als die gene een relatie heeft en je dat weet.

don't drink and drive but smoke and fly
pi_9383526
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 11:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

OF even het uitgaansleven proberen aan te passen zodat er geen aanranders en verkrachters meer rondlopen, bovendien gaat het om je eigen vriendin

Think Small Act Big
pi_9383550
quote:

[..]

wou net zeggen, of wou je zeggen goh kijk me vriendin wordt aangerand ik pak nog ffies een pilsje
pi_9383556
quote:

[..]

Als dat het doel is dan zijn een paar tikken of die gozert bij de kraag pakken genoeg! Als je gaat kopstoten, flesjes kapot slaan, spugen en tanden gaat strooien ben je zelf net zo'n eikel als je 'slachtoffer'
pi_9383570
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 11:45 schreef Neilza het volgende:

[..]

Als dat het doel is dan zijn een paar tikken of die gozert bij de kraag pakken genoeg! Als je gaat kopstoten, flesjes kapot slaan, spugen en tanden gaat strooien ben je zelf net zo'n eikel als je 'slachtoffer'

Helemaal mee eens!
pi_9383576
quote:
Dan ga ik er ook vol op.. Ook al slaat hij mij aan gort, dan heb ik in ieder geval wel alles gedaan dat ik kon..
  woensdag 26 maart 2003 @ 11:46:24 #48
4086 4]-[ Highlander
Zie jij ook dubbel? :P
pi_9383591
Eerst opheldering vragen om te kijken of ik het goed zie.....zo ja: Beuk geven en daarna portier roepen om hem eruit te laten zetten
pi_9383613
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 11:45 schreef Neilza het volgende:

[..]

dat is wel weer een goed punt... :w... maar ja die aanrander/eikel mag dan van mij ook wel het slachtoffer worden... niemand komt aan me "toekomstige" vriendin
pi_9383770
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 11:47 schreef afraidtech het volgende:

[..]

dat is wel weer een goed punt... :w... maar ja die aanrander/eikel mag dan van mij ook wel het slachtoffer worden... niemand komt aan me "toekomstige" vriendin

Ja dat is ie dan toch als je hem een paar tikken geeft enzo? Ik denk dat je 'toekomstige' vriendin het ook niet graag zou zien als je hem met een half breezah flesje zou bewerken, zou gaan kopstoten en zijn tanden zou gaan strooien... Is dit nou 'forum' praat of zou men dat in het echt ook zo aanpakken, kan me het bijna niet voorstellen

Net als net iemand die die 'aanrander' éérst een beuk zou geven en hem er daarna uit 'zou laten zetten'.. Je gaat er dan zelf net zo goed uit sjakie!

Als je zo'n persoon een paar ketsen geeft is dat voldoende vind ik, punt

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')