Ik ben een jongeman vol met geniale ideen. Oops, voor mn ideen heb ik wel een creditcard nodig. Ik verdien bruto per maand 500 eurie plus 90 eurie van de ibg. Bij postbank weigeren ze me, bij andere banken denk ik ook.
Mijn vraag is aan jullie, waar en hoe kan ik een bank foppen als het moet, om een creditcard te krijgen. Ik woon bij de grens met ira.... euh belgie en duitsland. Zou ik dan misschien bij een bank in die twee landen een cc kunne krijgen?
ik heb echt een cc nodig.
btw ik ben een zelfstandige met een zeer respectabele jaaromzet van 0 euros. Zou dit mij helpen om erges een creditcard te krijgen
VERDOMME ik wil creditcard, ik droom creditcard ! HELP me!
ik zou inderdaad mijn inkomsenloonstrookje kunnen editen met fotoshop, maar de meeste banken verlangen dat je maandelijks mnimaal 650 eurie bruto uploadt naar je rekening.
Nogmaals ik verdien 500 + 90
wie helpt me met tips???
Krijg je eerst limiet van ¤ 250,-
ze sturen je dan formulieren op, en als je die ingevuld terugstuurt krijg je limiet van ¤ 2500,- als je voldoende inkomen hebt
Als je de formulieren niet terugstuurt behoudt je de limiet van ¤ 250,- en kun je de kaart tot aan de vervaldatum gebruiken.
Je kunt dan niet in termijnen terugbetalen, maar ze schrijven het hele bedrag wat je besteed hebt elke maand in 1 keer van je rekening af.
Je hebt dan dus wel een creditcard, alleen met een limiet van ¤ 250,-
handig voor als je ff krap zit of als je iets via internet wilt kopen.
houdt er wel rekening mee dat Postbank voor pinnen bij een geldautomaat ¤ 4,50 aan kosten per keer berekend.
quote:snap de grap niet echt...?
Op dinsdag 25 maart 2003 20:12 schreef Rens2001 het volgende:
goede grap man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. dat de eerste 4 mensen nog serieus reageren ook
wat krijgen jullie bijgestrot per maand op jullie rekening? ik bedoel diegenen die cc hebben. Zwaar klote man, ik wil ook ene.
als ze me bij mijn bank, postbank, toch weigeren, heeft het zin om te dreigen als klant op te stappen, of boeit ze dat niet?
bij de sms bank moest ik iets van 1000 eurie per maand binnen laten druppelen, nie meeh nomaal
ik zit op 6 vwo, dus ben nog geen student officieel, verdomme, krijg wel tegenmoetkoming stundiekosten van 90 eurie per maand.
en denken jullie dat ik kan faken dat ik op hbo zit? of vragen ze bewijs?
iig bedankt!!!!!!!!
quote:bij mij komt er ca. ¤ 1350,- netto per maand binnen
Op dinsdag 25 maart 2003 20:18 schreef aepstar het volgende:
he? ik snap er niets van, bij postbank site vroeg ik een ego aan maar hij gaf aan dat eht nie mogelijk was.wat krijgen jullie bijgestrot per maand op jullie rekening? ik bedoel diegenen die cc hebben. Zwaar klote man, ik wil ook ene.
als ze me bij mijn bank, postbank, toch weigeren, heeft het zin om te dreigen als klant op te stappen, of boeit ze dat niet?
bij de sms bank moest ik iets van 1000 eurie per maand binnen laten druppelen, nie meeh nomaal
ik zit op 6 vwo, dus ben nog geen student officieel, verdomme, krijg wel tegenmoetkoming stundiekosten van 90 eurie per maand.
en denken jullie dat ik kan faken dat ik op hbo zit? of vragen ze bewijs?
iig bedankt!!!!!!!!
quote:en dat kun je niet faken
U komt in aanmerking voor een E-go creditcard indien u 18 jaar of ouder bent en u heeft een Girorekening waarop u een netto maandinkomen ontvangt van minimaal ¤ 635,-.
quote:Er zijn mensen die het ding met beleid kunnen gebruiken... maar 2x zoveel die dat niet kunnen...
Op dinsdag 25 maart 2003 20:24 schreef Wrong het volgende:
Ik heb het gedaan, maar tip begin er niet aan.
Ik zit nu met een hoop gezeik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |