abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9370692
Hallo medemens.

Ik ben een jongeman vol met geniale ideen. Oops, voor mn ideen heb ik wel een creditcard nodig. Ik verdien bruto per maand 500 eurie plus 90 eurie van de ibg. Bij postbank weigeren ze me, bij andere banken denk ik ook.

Mijn vraag is aan jullie, waar en hoe kan ik een bank foppen als het moet, om een creditcard te krijgen. Ik woon bij de grens met ira.... euh belgie en duitsland. Zou ik dan misschien bij een bank in die twee landen een cc kunne krijgen?

ik heb echt een cc nodig.

btw ik ben een zelfstandige met een zeer respectabele jaaromzet van 0 euros. Zou dit mij helpen om erges een creditcard te krijgen

VERDOMME ik wil creditcard, ik droom creditcard ! HELP me!

ik zou inderdaad mijn inkomsenloonstrookje kunnen editen met fotoshop, maar de meeste banken verlangen dat je maandelijks mnimaal 650 eurie bruto uploadt naar je rekening.

Nogmaals ik verdien 500 + 90

wie helpt me met tips???

pi_9370762
ben ook student
verdien bijna nix maar heb toch een creditcard van de Rabo
Vroeger was ik een twijfelaar, nu ben ik daar niet meer zo zeker van !!
Nee, dat is geen gezwel!
Dat van die rode roos had ze er niet bij hoeven te vertellen.. goh wat was dat mens dik!
pi_9370815
Als je een studentenrekening opent kun je vaak ook voor niet zo veel geld een credit card krijgen... Volgens mij kan dat iig bij de ABN en de Postbank. De rest zou ik het niet van weten, ga es langs bij een bank en vraag het zouk zeggen...
  dinsdag 25 maart 2003 @ 20:06:43 #4
34586 kepler
No bounce, no play
pi_9370861
als je student bent, je krijgt geld van de IBG dus blijkbaar ben je student, dan kan je voor 25 euro per jaar ofzo een creditcard krijgen. Bij de postbank en bij de ABN-amro. Ik heb er zelf twee, dus het kan wel
The line is a dot to you!
pi_9370910
Wat hebben Tikkels er nou eigenlijk mee te maken
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
pi_9370927
Postbank EGO Creditcard aanvragen via internet.

Krijg je eerst limiet van ¤ 250,-

ze sturen je dan formulieren op, en als je die ingevuld terugstuurt krijg je limiet van ¤ 2500,- als je voldoende inkomen hebt

Als je de formulieren niet terugstuurt behoudt je de limiet van ¤ 250,- en kun je de kaart tot aan de vervaldatum gebruiken.

Je kunt dan niet in termijnen terugbetalen, maar ze schrijven het hele bedrag wat je besteed hebt elke maand in 1 keer van je rekening af.

Je hebt dan dus wel een creditcard, alleen met een limiet van ¤ 250,-

handig voor als je ff krap zit of als je iets via internet wilt kopen.

houdt er wel rekening mee dat Postbank voor pinnen bij een geldautomaat ¤ 4,50 aan kosten per keer berekend.

pi_9370938

Hoort dit niet in onzin?

pi_9370989
goede grap man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! . dat de eerste 4 mensen nog serieus reageren ook
  dinsdag 25 maart 2003 @ 20:14:33 #9
20682 firstwollie
opblaaskrokodil
pi_9371041
een zakje tikkels, kost iets van 50 eurocent dat kan je toch wel contant betalen?
Member of the Dark Projekt
Anal intruder!
  dinsdag 25 maart 2003 @ 20:15:40 #10
15329 gizmo4ever
Eens kijken hoe lang de ondert
pi_9371065
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 20:12 schreef Rens2001 het volgende:
goede grap man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! . dat de eerste 4 mensen nog serieus reageren ook
snap de grap niet echt...?
pi_9371137
he? ik snap er niets van, bij postbank site vroeg ik een ego aan maar hij gaf aan dat eht nie mogelijk was.

wat krijgen jullie bijgestrot per maand op jullie rekening? ik bedoel diegenen die cc hebben. Zwaar klote man, ik wil ook ene.

als ze me bij mijn bank, postbank, toch weigeren, heeft het zin om te dreigen als klant op te stappen, of boeit ze dat niet?

bij de sms bank moest ik iets van 1000 eurie per maand binnen laten druppelen, nie meeh nomaal

ik zit op 6 vwo, dus ben nog geen student officieel, verdomme, krijg wel tegenmoetkoming stundiekosten van 90 eurie per maand.

en denken jullie dat ik kan faken dat ik op hbo zit? of vragen ze bewijs?

iig bedankt!!!!!!!!

pi_9371233
persoonlijk zit ik bij de Rabo bank, een studentenrekening, en daar vroegen ze ook of ik een credit card wilde. Gaat makkelijk. Maar waarom zou je ineens een credit card nodig hebben, je lijkt nogal desperate.
You got nothing to lose, Pamparius
pi_9371259
ik zei dat ik veel dingen in buitenland bestel via internet en daar dus een cc voor nodig had
en online games waar voor je moet dokken (UO, DAOC)

en ik kreeg hem
pi_9371273
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 20:18 schreef aepstar het volgende:
he? ik snap er niets van, bij postbank site vroeg ik een ego aan maar hij gaf aan dat eht nie mogelijk was.

wat krijgen jullie bijgestrot per maand op jullie rekening? ik bedoel diegenen die cc hebben. Zwaar klote man, ik wil ook ene.

als ze me bij mijn bank, postbank, toch weigeren, heeft het zin om te dreigen als klant op te stappen, of boeit ze dat niet?

bij de sms bank moest ik iets van 1000 eurie per maand binnen laten druppelen, nie meeh nomaal

ik zit op 6 vwo, dus ben nog geen student officieel, verdomme, krijg wel tegenmoetkoming stundiekosten van 90 eurie per maand.

en denken jullie dat ik kan faken dat ik op hbo zit? of vragen ze bewijs?

iig bedankt!!!!!!!!

bij mij komt er ca. ¤ 1350,- netto per maand binnen
quote:
U komt in aanmerking voor een E-go creditcard indien u 18 jaar of ouder bent en u heeft een Girorekening waarop u een netto maandinkomen ontvangt van minimaal ¤ 635,-.
en dat kun je niet faken
als er minder binnenkomt dan ¤ 635,- krijg je dat ding gewoonweg niet.
  dinsdag 25 maart 2003 @ 20:24:54 #15
50720 Wrong
Blinded by the lights..
pi_9371279
Ik heb het gedaan, maar tip begin er niet aan.
Ik zit nu met een hoop gezeik
Dizzy new heights..
  dinsdag 25 maart 2003 @ 20:33:06 #16
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_9371470
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 20:24 schreef Wrong het volgende:
Ik heb het gedaan, maar tip begin er niet aan.
Ik zit nu met een hoop gezeik
Er zijn mensen die het ding met beleid kunnen gebruiken... maar 2x zoveel die dat niet kunnen...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  † In Memoriam † dinsdag 25 maart 2003 @ 20:37:03 #17
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_9371553
Als ik van jullie een zakje Tikkels krijg, plaats ik een keigaaf slotje op dit topic.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')