abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9359175
http://www.bbc.co.uk/murdergame/
quote:
The Murder Game - a murder mystery interactive experience

Picture the scene: the sleepy village of Blackwater is preparing for the wedding of Goldie Prior. The family is busy but excited and the atmosphere is one of anticipation.

No one could have guessed what happens next.

Tina Wells, the vicar's wife, runs screaming from the Church. Catherine Prior, the bride's sister, has been savagely attacked and dies on the way to the hospital.

The wedding plans are rocked by this sudden turn of events as the shadow of murder hangs over Blackwater.

10,000 people applied to play The Murder Game, a show where real people try to solve a fictional murder and win the game.

The ten chosen investigators have all completed a week of special training at a police college and they must use the skills they have learnt to find out who the murderer is.

During the case they will live together under the scrutiny of the cameras. The lines of inquiry will take them to locations around the village, where they must interview residents and suspects to find the identity of the killer.

They are guided through the case by real life detective ex-DCS Bob Taylor who has hunted over 100 killers during his career with the West Yorkshire Police Force. He is their judge, he sets their lines of inquiry and they play by his rules.

In each programme two investigators endure the terrifying Killer's Game, one will return, one will not. There is a £25,000 reward for the person who solves the case, but the investigators will have to work together to decipher the clues and move the case forward.

The Murder Game is a murder mystery show that thrusts the investigators right into the middle of the crime scene. It also engages the viewer who can keep up with the investigation on BBC ONE and BBC THREE.

Through BBCi and digital television, the audience can find all the resources they need to become their own investigator.

In conjunction with the BBC ONE series, BBC THREE will be showing The Murder Game: Inside HQ which offers exclusive insight into whether personal politics affect the investigators' performance and their decision making.

Wie is de Mol meets Big Brother!!! Dit kan leuk worden!!
pi_9359322
grappig

[Dit bericht is gewijzigd door patty op 25-03-2003 13:15]

Buikpijn van het lachen!
pi_9359475
Wanneer krijgen we dit ook in Nederland? meld ik me gelijk aan
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_9359486
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 12:28 schreef Ordos20 het volgende:
Wanneer krijgen we dit ook in Nederland? meld ik me gelijk aan
Ze zullen eerst wel afwachten hoe het zich ontwikkeld in Engeland. Dus dat kan wel even duren
pi_9461710
WIDM pack your bags!!!!

Ow wat is dit goed gemaak!!!!!

10 doodnormale britten gaan op onderzoek naar een fictieve moord en moeten aanwijzingen onderzoeken, getuigen vehoren etc.

pi_9481923
Niet gezien

Heb ik veel gemist?

vrijdag 4 april 2003 @ 12:17:38 #7
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_9577582
Ik krijg een beetje éen 'Moordspel'-deja vu als ik dit zo lees.

Concept lijkt me leuk! Lijkt me leuk om dit ook in Nederland te zien!

Back in town
pi_9577708
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 12:17 schreef Elbutre het volgende:
Ik krijg een beetje éen 'Moordspel'-deja vu als ik dit zo lees.

Concept lijkt me leuk! Lijkt me leuk om dit ook in Nederland te zien!

Ja dat klopt. Maar dit is veel beter in elkaar gezet, veel overtuigender gespeeld door de acteurs, en die komen ook echt in aanraking met de onderzoekers. Dat was volgens mij niet echt het geval bij dat gedoe met Ron Brandsteder.

En hierbij doen ze 8 weken over 1 moord!

pi_9577856
En wie heeft dit topic naar RLS gekickt!?!?!?

Programmas van de BBC verdienen het niet om in RLS te staan

Behalve Fame Academy dan want dat is geproduceerd door Endemol

zaterdag 5 april 2003 @ 23:01:44 #10
44964 whisko
a^2 + b^2 =c^2
pi_9608627
Ja, inderdaad, cool man!
Net gekeken en je blijft kijken.
Ook leuk dat degene die er uit gaat, door de "moordenaar" "vermoord" wordt!

Volgende week weer kijken...

pi_9608738
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 23:01 schreef whisko het volgende:

Ook leuk dat degene die er uit gaat, door de "moordenaar" "vermoord" wordt!

Ja dat vind ik wel een erg simpele manier van een afvaller bepalen

Gewoon twee mensen ergens in het pikkedonker heen sturen, en dan zien wie er terugkomt. Maar dat hebben ze dan wel weer heel erg spannend gefilmd en gemonteerd!

Verder weer een drukke uitzending! Een auto ontploft (toen een stel onderzoekers er naar toe liepen), een ander team plaatste afluisterapparatuur en moest zich schuil houden in een boomhut (inclusief een oude fles als WC )

En de aanwijzingen die de moordenaar geeft vind ik ook wel erg gemaakt Gestylde foto's en video's die niet onderdoen voor een goed gemonteerde videoclip....

zaterdag 5 april 2003 @ 23:09:48 #12
44964 whisko
a^2 + b^2 =c^2
pi_9608790
ja, die ontploffing was cool zeg

Gelukkig bestaat txt 888!

pi_9743340
En wederom

Wederom een knap verhaal en erg goed op gereageerd door de acteurs die het de onderzoekers zo lastig mogelijk moeten maken

zondag 13 april 2003 @ 00:49:14 #14
17435 Mistoffelees
Once bitten, twice shy
pi_9744411
Heel erg van genoten. Vooral toen Dean achterover viel en ze perse wilden weten wat er in die dozen zat... ja, geen videorecorders natuurlijk, ze moesten de val van de acteur toch ergens mee breken... Soms gaan de kandidaten ook zo in het spel op... ook na het bezoek aan de man op het eiland... komen ze terug : hij heeft vast Catherine ge-u-weet-weld.
Al het goede zal u worden toegeworpen
pi_9774427
Was een goeie aflevering

Ik vind het wel jammer dat steeds die Andrew erop uit wordt gestuurd...nu is het al de tweede keer op rij. Ik zie liever dat bv. Mel er op uit wordt gestuurd...maar goed.

Ik kijk al uit naar de volgende aflevering

pi_9879916
Vanavond 23.20 BBC1...mis het niet
pi_9880828
Oh thanks, dat was nou net m'n vraag

Anyway, ik heb het nog niet gezien, maar het lijkt me gebaseerd te zijn (of helemaal hetzelfde te zijn) als het concept 'Murder in Small Town X'. Zo heette het in USA.
Dit is daar de site van. Ik weet niet of het verhaal hetzelfde gaat zijn op BBC, dus wees gewaarschuwd, want de zaak is op die site al opgelost. Je kan er wel filmpjes zijn, maar er kunnen dus mogelijk spoilers opzitten, so beware. http://www.fox.com/smalltownx/

The code word is immuniteit
pi_9881427
Hmm... cool. Lijkt me wel een leuk programma.

* CJ zou best goed zijn als kandidaat want hij is ook goed in Cluedo

Sex is like Nokia: Connecting People
pi_9889373
Net begonnen

/edit:

Die Andrew wordt gewoon wéér gekozen voor de killersgame en wéér overleeft die gozer het...dat Mervin gekozen werd was al enigszins voorspelbaar toen Mel de leider werd en Mervin vorige week zelf al vermoedde dat hij het slachtoffer zou worden.

En die dode mockup baby trouwens...brrrr

Hij was weer heerlijk Coby

[Dit bericht is gewijzigd door GeFrenzy2 op 20-04-2003 00:34]

zondag 27 april 2003 @ 00:47:25 #20
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_10037906
OMG Hij doet het weer!!
Die Andrew zou van schaamte gewoon zelf moeten opstappen.
Wat een zooi maakt die man ervan en iedere keer presteert hij het om het te overleven, ten koste van een veel betere deelnemer.
Wel een beetje een minder aspect van deze serie, dat de persoon die weg moet totaal afhangt van een kaartje wat ze trekken.
Maar het wordt wel steeds spannender met alles wat ze te weten komen.
Oh.
Ok.
pi_10042987
quote:
Op zondag 27 april 2003 00:47 schreef LouLou het volgende:
OMG Hij doet het weer!!
Die Andrew zou van schaamte gewoon zelf moeten opstappen.
Idd Wat een eikel... Als iemand het verdiend om eruit getrapt te worden is hij het wel...

Meryl was juist een ontzettend goede speurneus... Wat een gemene zet van Ruairi Hij profiteerd alleen maar van het werk van de anderen

Heel team 2 heeft niks gepresteerd in deze aflevering Andrew en Nick hadden weggestuurd moeten worden

Ook wel leuk dat die spanningen tussen de groepsleden (Richard en Ruairi) onderling duidelijker worden

pi_10205162
Ze maken zelfs kranten en "gelekte" verhalen na

Argh.. Wat een dombo's zitten er tussen... Wordt een oude moord op een baby bekend, speelt een dom blondje even voor rechter en zegt dat er niks aan de hand is omdat het zo'n aardig dametje is
En dan ook lacherig op de daaropvolgende uitbrander reageren....

Weer een top uitzending, de frustraties richting de overijverige Richard komt (bij iedereen die nog over is) tot een hoogtepunt. Zo erg dat ze liever een lamlul die niks uitvoert in het team houden....

woensdag 7 mei 2003 @ 18:12:37 #23
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_10277372
quote:
Op zondag 4 mei 2003 22:22 schreef calvobbes het volgende:
Weer een top uitzending, de frustraties richting de overijverige Richard komt (bij iedereen die nog over is) tot een hoogtepunt. Zo erg dat ze liever een lamlul die niks uitvoert in het team houden....
idd, Maar ik kan me wel voorstellen dat je als deelnemer er niet bepaald aan toe komt hem te waarderen om het feit dat ie toch wel het meest gedreven en "slimste" is. Als kijker vind ik het wel mooi om te zien hoe hij denkt en dat weet te onderbouwen.
En wat een muts, die blonde trien, vreselijke slijmbal ook.
Oh.
Ok.
pi_10279788
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 18:12 schreef LouLou het volgende:

Als kijker vind ik het wel mooi om te zien hoe hij denkt en dat weet te onderbouwen.

Idd. Dat is juist de bedoeling van het programma. Het is niet gewoon een Big Brother waar iedereen lol met elkaar moet hebben.

Daarom vind ik het ook heel erg jammer dat Meryl er uit is. Dat was een goed compromis tussen Richard en de rest.

zaterdag 10 mei 2003 @ 14:26:03 #25
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_10338210
Vanavond: vroeger dan andere weken: om 22:05.
don't forget.
Oh.
Ok.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')