Extra info voor hem/haar die mij meer kan vertellen: HBO Management Economie en Recht, afstudeer variant Vastgoed en Makelaardij. 25 jr. bij afstuderen (tegenvallers niet meegerekend)
quote:Als je het zelf maar gelooft is het goed he
Op vrijdag 2 mei 2003 17:41 schreef YAZZz het volgende:[..]
dito, mijn voordeel, ik betaal geen belasting
Verdien ik 9 euro per uur.
Daarbij krijg ik 16 vakantiedagen en 7 atv dagen.
en dan nog 8 % vakantie geld
En als ik eerlijk ben dan werk ik slechts 1 uur effectief per dag. Heb een luizenbaan, maar ik kom er nu achter dat als je de hele dag geen flikker uitvoert het ook wel erg saai begint te worden.
Hebben jullie geen tips voor een bijbaan die ik vanaf mijn werkplek kan uitvoeren?
quote:gay!
Op dinsdag 20 mei 2003 16:28 schreef BereNDD het volgende:
pijpen 25 euro
All the way 70 euro per uur..
quote:mwah wel weinig, ik verdien ¤5,- per uur en ben 16 jaar oud.
Op maandag 24 maart 2003 22:00 schreef Reintje het volgende:
Help!
Ik heb nu een baantje via het uitzendburo, gewoon simpels bij een kantoor orders verwerken en tracen enzo.
Ik ben 21 jaar, en ik verdien ¤6,- per uur, ik werk 24 uur per week.
Mijn vraag, klopt het dat dit weinig is, of moet ik (wat ik zelf vind) niet zeuren en blij zijn dat ik werk heb?
quote:Ik betaal het ook niet.
Op woensdag 21 mei 2003 13:28 schreef Henkie20nl het volgende:[..]
Als je het zelf maar gelooft is het goed he
Tip: Bel de belastingdienst en vraag waar ambassadepersoneel hun belasting moet betalen. Misschien geloof je het dan.
Ik heb een HBO opleiding gedaan en verder geen werkervaring uit een vaste fulltime baan. Wel heb ik een hele ruime administratieve ervaring door bijbanen/vakantiebanen. Ik heb ook vrij heftige stages gehad en veel extra ervaring uit eerdere opleidingen (niet afgerond) en extra projecten die ik heb gedaan.
Ik verdien nu 1686,78 bruto per maand (met vakantiegeld: 21.860)
Ik zit welliswaar in een opleidingsperiode van een half jaar. Als ik daardoor heen ben verdien ik conform de loonschaling 1804,98 bruto per maand (23.366).
Begin me sterk af te vragen of dit niet wat weinig is (oja, ben 25 jaar)....
Vrij aardig lijkt me voor een 'jonge' werknemer als eerst (vakantie)baantje.
quote:waar werk je dan?
Op woensdag 4 juni 2003 22:57 schreef Lo3k het volgende:
Vandaag voor de eerste keer in mn leven gewerkt.
17 Jaar,
9,06 Euro/uur netto.Vrij aardig lijkt me voor een 'jonge' werknemer als eerst (vakantie)baantje.
quote:Kga met mijn pa mee naar zijn werk, is in duitsland.
Op donderdag 5 juni 2003 15:09 schreef DeltaOne het volgende:[..]
waar werk je dan?
17 jaar oud werknemer Dierentuin Amersfoort
quote:kun je in ieder geval heel wat bahcootjes voor kopen
Op dinsdag 24 juni 2003 22:15 schreef Bahco het volgende:
+/- ¤1800,- netto p mnd (excl vak.toeslag , 13e mnd en andere bonussen) 23jr
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 22:18 schreef lily het volgende:[..]
kun je in ieder geval heel wat bahcootjes voor kopen
quote:Beetje aan de lage kant, maar geen reden om je werkgever te overhoop te rijden. HBO-ers bij ons (HTS-ers die software ontwikkelen) van een jaartje of 25/26 verdienen ongeveer 2100 euro br. per maand.
Op woensdag 4 juni 2003 20:45 schreef Leelou het volgende:
Ga nu echt twijfelen:Ik heb een HBO opleiding gedaan en verder geen werkervaring uit een vaste fulltime baan. Wel heb ik een hele ruime administratieve ervaring door bijbanen/vakantiebanen. Ik heb ook vrij heftige stages gehad en veel extra ervaring uit eerdere opleidingen (niet afgerond) en extra projecten die ik heb gedaan.
Ik zit welliswaar in een opleidingsperiode van een half jaar. Als ik daardoor heen ben verdien ik conform de loonschaling 1804,98 bruto per maand (23.366).Begin me sterk af te vragen of dit niet wat weinig is (oja, ben 25 jaar)....
quote:Mee eens..Ik ben ook HBO-er en ook met dat salaris begonnen (ik was toen 25). Het feit is dat je toch vrij snel groeit omdat je als HBO-er vaker hoger ingeschaald wordt zodat je uiteindelijk een stuk hoger uitkomt.. (ik ben nu 32)
Op dinsdag 24 juni 2003 22:42 schreef Brakke_Herder het volgende:Beetje aan de lage kant, maar geen reden om je werkgever te overhoop te rijden. HBO-ers bij ons (HTS-ers die software ontwikkelen) van een jaartje of 25/26 verdienen ongeveer 2100 euro br. per maand.
quote:Je pa zal je natuurlijk niet al te weinig betalen.
Op donderdag 5 juni 2003 19:04 schreef Lo3k het volgende:[..]
Kga met mijn pa mee naar zijn werk, is in duitsland.
........
quote:Ik werk niet VOOR mijn pa...Mijn pa werkt bij zelfde bedrijf als ik...
Op woensdag 25 juni 2003 08:29 schreef Choller het volgende:[..]
Je pa zal je natuurlijk niet al te weinig betalen.
........
quote:he grappig, waar heb je bedrijfskader gedaan?
Op donderdag 26 juni 2003 10:57 schreef DJRoberto1978 het volgende:
ik krijg 1930 bruto per maand, excl. vakantiegeld en bonus, geen 13e maand (25 jaar, 2 jaar hts bedrijfskader)
quote:Mijn vriendin is nu ook nog 21, die krijgt iets van ¤10 p/u...
Op maandag 24 maart 2003 22:00 schreef Reintje het volgende:
Help!
Ik heb nu een baantje via het uitzendburo, gewoon simpels bij een kantoor orders verwerken en tracen enzo.
Ik ben 21 jaar, en ik verdien ¤6,- per uur, ik werk 24 uur per week.
Mijn vraag, klopt het dat dit weinig is, of moet ik (wat ik zelf vind) niet zeuren en blij zijn dat ik werk heb?
mijn salaris is ca. 1100 euro netto p/m en ben 23.
werkzaam op een helpdesk/support...
quote:Als je verder geen relevante werkervaring hebt is dit heel standaard hoor!
Ga nu echt twijfelen:Ik heb een HBO opleiding gedaan en verder geen werkervaring uit een vaste fulltime baan. Wel heb ik een hele ruime administratieve ervaring door bijbanen/vakantiebanen. Ik heb ook vrij heftige stages gehad en veel extra ervaring uit eerdere opleidingen (niet afgerond) en extra projecten die ik heb gedaan.
Ik zit welliswaar in een opleidingsperiode van een half jaar. Als ik daardoor heen ben verdien ik conform de loonschaling 1804,98 bruto per maand (23.366).Begin me sterk af te vragen of dit niet wat weinig is (oja, ben 25 jaar)....
[Dit bericht is gewijzigd door Snappie op 02-07-2003 19:47]
31 jaar, Wegens zware ziekte afgekeurd, altijd gewerkt nu netto 700 euro in de maand.
van jullie inkomen. Teken ik graag voor. (als mijn lichaam zou willen)
quote:Ik denk dat je blij mag zijn dat je een baan hebt. Als verse HBO'er heb je wel een leuk papiertje, maar in feite kan je helemaal geen ene flikker waar een werkgever direct iets aan heeft. Werken kan je maar op 1 manier leren, en dat is door te werken.
Ga nu echt twijfelen:
Ik heb een HBO opleiding gedaan en verder geen werkervaring uit een vaste fulltime baan. Wel heb ik een hele ruime administratieve ervaring door bijbanen/vakantiebanen. Ik heb ook vrij heftige stages gehad en veel extra ervaring uit eerdere opleidingen (niet afgerond) en extra projecten die ik heb gedaan.Ik verdien nu 1686,78 bruto per maand (met vakantiegeld: 21.860)
Ik vind eigenlijk dat je overbetaald word. Je zit tenslotte nog in een opleidingsfase. De meeste bedrijven hebben dit niet eens meer. Ik ken genoeg mensen met of zonder een HBO diploma die gewoon 5 jaar nodig hebben om dit salarisniveau te bereiken. De hoogtijdagen zijn echt voorbij hoor...
Kortom, wees blij dat je werk hebt, en dat je (zeer) fatsoenlijk betaald word.
quote:Ik ben het met je eens dat veel HBO'ers er wat te makkelijk vanuit gaan dat ze starten op een 2.000 euro per maand + bonussen. 'k Word zelf ook vrij riant betaald, en eigenlijk zit ik daar eerder mee dan dat ik me zou irriteren aan een te laag salaris. Maar je kunt het natuurlijk ook overdrijven. Als je vijf jaar na je HBO nodig hebt om op 1600 euro te komen, dan heb je toch echt iets verkeerd gedaan. We zitten (nog) niet in een depressie ofzo.
Op vrijdag 4 juli 2003 12:43 schreef mcgeez het volgende:
Ik vind eigenlijk dat je overbetaald word. Je zit tenslotte nog in een opleidingsfase. De meeste bedrijven hebben dit niet eens meer. Ik ken genoeg mensen met of zonder een HBO diploma die gewoon 5 jaar nodig hebben om dit salarisniveau te bereiken. De hoogtijdagen zijn echt voorbij hoor...
quote:En dan zelf niet zeggen wat je verdiend...beetje jammer hoor!
Op vrijdag 4 juli 2003 12:43 schreef mcgeez het volgende:[..]
Ik denk dat je blij mag zijn dat je een baan hebt. Als verse HBO'er heb je wel een leuk papiertje, maar in feite kan je helemaal geen ene flikker waar een werkgever direct iets aan heeft. Werken kan je maar op 1 manier leren, en dat is door te werken.
Kortom, wees blij dat je werk hebt, en dat je (zeer) fatsoenlijk betaald word.
Als je het niet eens bent met je salaris ga je toch gewoon solliciteren op beter betaalde functies
Wat ik verdien...stufi en bijbaan.
Mijn salaris bij het hotel waar ik binnenkort weer aan de slag ga is 9 euro per uur en zondags 13.
Op dit moment verdien ik ongeveer 3200 bruto per vier weken. (werkweek van 33 uur).
quote:Da's een lekker bedrag
Op maandag 7 juli 2003 11:58 schreef Gele het volgende:
Op dit moment verdien ik ongeveer 3200 bruto per vier weken. (werkweek van 33 uur).
quote:[offtopic] Welke opleiding heb je daarvoor gedaan? [/offtopic]
Op maandag 7 juli 2003 11:58 schreef Gele het volgende:
Ik ben 22 jaar en werk als Art Director bij een redelijk klein bedrijf. Eigenlijk houdt dit in dat ik het werk van een viertal vormgevers controleer en beoordeel. Daarnaast regel ik alle contacten met de klanten.Op dit moment verdien ik ongeveer 3200 bruto per vier weken. (werkweek van 33 uur).
quote:Ik heb HBO GrafiMedia gestudeerd, maar dat is geen geschikte opleiding als je Art Director wil worden.
Op maandag 7 juli 2003 12:45 schreef Cola_Light het volgende:[..]
[offtopic] Welke opleiding heb je daarvoor gedaan? [/offtopic]
Ik ben destijds door het bedrijf gevraagd om te helpen omschakelen van non-press (webdesign) naar press. Na verloop van tijd ben ik steeds meer met klanten en drukkers bezig gaan houden en ben er zo langzaam ingestroomd.
24 jaar
Opleiding: HBO Werktuigbouwkunde - Medische Technologie
Werk: Productmanager bij een aluminium hogedruk-gieterij
21 jaartjes, bezig aan de HEAO...
bruto per jaar : 64.000 ¤
netto per jaar : 34.000 ¤
belastingen he
quote:ga dan werken
Op maandag 7 juli 2003 14:44 schreef JAM het volgende:
Werkloze klootzak,
Gaat VWO eindexamen doen,
en verwacht dan ¤ 96,00 tegemoedkoming per maand te vangen.
quote:
Op maandag 7 juli 2003 14:48 schreef DeltaOne het volgende:[..]
ga dan werken
.
quote:
Gaat VWO eindexamen doen.
Ja, ik verzamel baantjes geloof ik. Maar och.. ik kom zo af en toe ook nog wel aan slaap toe hoor!
Oja, ben 17. Momenteel vakantie... net VWO afgerond, over een maandje studie Wiskunde.
Werk als accountmanager.
Verdien nu 1650 netto maand. dat zal dan zo'n 2600 bruto maand zijn.
Verder ongeveer 200 euro maand reiskosten vergoeding.
Eind dit jaar zal ik ongeveer 7% van de aandeleen krijgen.
dus ik denk dat ik niet mag klagen,,,
quote:zeik niet
Op maandag 7 juli 2003 14:48 schreef DeltaOne het volgende:[..]
ga dan werken
als ik die reactie zie van die gast boven mij dan moet ik
quote:Haha, echt niet.
Op maandag 7 juli 2003 14:43 schreef DeltaOne het volgende:
¤ 1900 per maand brutto + reiskosten ¤200 per maand.
Nog in opleiding
17 jaar, bezit van een HAVO-diploma
werk wordt: Straaljager piloot Luchtmacht.
quote:Waar?
Op zondag 20 juli 2003 19:57 schreef pimpin het volgende:
ben 16 en verdien 10 ¤ in het uur (netto)Is bijbaantje btw
¤1325 bruto per maand voor 40 uur per week
onder de streep krijg ik nog ¤65 per maand reiskosten vergoeding
ook doen ze bij ons aan een 13e maand.
Wat vinden jullie van dit salaris?
quote:man, 21, Security officer en 2000 bruto
Op donderdag 17 juli 2003 09:37 schreef mcsta het volgende:
man,30 jaar werkzaam als security officer
Krijg er 1120 euro netto p/maand plus 20 euro onkosten vergoeding.
Doe dit al bijna 2 jaar.
Geen 13 maand, wel vakantie geld waar belasting dienst altijd hele vette hap uitneemt en iets van 23 vakantie dagen.
Ach ja, ik kom er niet van rond
Wat vinden jullie ervan? ben ik gek of moet ik niet zueren?
Groet -=EK=-
quote:Uhm, ga jij met een hbo-diploma als beveiligingsmedewerker werken
Op dinsdag 22 juli 2003 20:48 schreef The_Duke_ het volgende:[..]
man, 21, Security officer en 2000 bruto
hbo diploma en 3.5 jaar werkervaring
quote:Te weinig (eigenlijk geen) papieren om verder te komen. Ga dus een studie volgen, geen flutcursus van een jaar, maar iets degelijks. Succes
Op woensdag 23 juli 2003 09:55 schreef EmmaKade het volgende:
27 jaar, werk 40 uur p/week als technicus / logistic bij een kleine automatiserings bedrijf.
Mijn werkzaamheden zijn naast het logistic (ontvangen/verzenden/bezorgen) ook het klaarmaken / bouwen van servers, pc's. Reparaties ervan, upgrades ect.Ook software migraties binnen bedrijven, netwerken aanleggen, printers onderhouden/repareren, helpdesk/advies;
Dit alles op de zaak en bij de klant zelf.
Heb mavo, en 1 jaar HBO informatica (geen P).Krijg er 1120 euro netto p/maand plus 20 euro onkosten vergoeding.
Doe dit al bijna 2 jaar.Geen 13 maand, wel vakantie geld waar belasting dienst altijd hele vette hap uitneemt en iets van 23 vakantie dagen.
Groet -=EK=-
quote:Ik vind het wel erg weinig ik ben 22 hou netto inclusief reiskosten over de 1300 over en ook nog een 13 e maand. Zeker voor een 27 jarige is het wel aan de lage kant.
Op woensdag 23 juli 2003 09:55 schreef EmmaKade het volgende:
27 jaar, werk 40 uur p/week als technicus / logistic bij een kleine automatiserings bedrijf.
Mijn werkzaamheden zijn naast het logistic (ontvangen/verzenden/bezorgen) ook het klaarmaken / bouwen van servers, pc's. Reparaties ervan, upgrades ect.Ook software migraties binnen bedrijven, netwerken aanleggen, printers onderhouden/repareren, helpdesk/advies;
Dit alles op de zaak en bij de klant zelf.
Heb mavo, en 1 jaar HBO informatica (geen P).Krijg er 1120 euro netto p/maand plus 20 euro onkosten vergoeding.
Doe dit al bijna 2 jaar.Geen 13 maand, wel vakantie geld waar belasting dienst altijd hele vette hap uitneemt en iets van 23 vakantie dagen.
Groet -=EK=-
quote:Nou zeg ik heb ook alleen maar me middelbareschool diploma (Havo)
Op woensdag 23 juli 2003 10:50 schreef Brakke_Herder het volgende:[..]
Te weinig (eigenlijk geen) papieren om verder te komen. Ga dus een studie volgen, geen flutcursus van een jaar, maar iets degelijks. Succes
quote:Binnen de IT heb je ook security officers ;0
Op woensdag 23 juli 2003 10:49 schreef Brakke_Herder het volgende:[..]
Uhm, ga jij met een hbo-diploma als beveiligingsmedewerker werken
quote:Ik ben 22, 1 jaar afgestudeerd, zit in interne opleiding bij Belastingdienst en krijg 27.000 bruto p/j. (wie zegt er nou dat ambtenaren slecht betaald worden...:P)
Op dinsdag 20 mei 2003 18:54 schreef InsomnianDancer het volgende:
Ik studeer nog, maar wat ik zou kunnen gaan verdien zou ik niet weten.Extra info voor hem/haar die mij meer kan vertellen: HBO Management Economie en Recht, afstudeer variant Vastgoed en Makelaardij. 25 jr. bij afstuderen (tegenvallers niet meegerekend)
quote:
Lijkt me niet veel...
ik heb net 1 jaar HEAO af, en ben 22, en krijg (ondanks dat ik nog in interne opleiding zit) al ruim 2000 per maand. Als opleiding af is, ga ik naar ruim 2200....
quote:Ben je in dienstbetrekking? Dan is het loon en als er geen belasting is ingehouden, moet je t opgeven bij je aangifte en wordt er alsnog belasting ingehouden.
Op woensdag 23 juli 2003 09:07 schreef _dazzling het volgende:
yiehaa, ik beun nu ook bij als artiest. Krijg voor 2,5 uur werken 300 euro netto. das 2 euro netto per minuut! Werk alleen nog niet veel meer dan 5 uur in de maand, maar toch lekker! Het zijn trouwens inkomsten uit buitenland(belgie) hoe gaat dat in zn werk met de belasting ?
Inkomsten uit rente, aandelen/opties, obligaties en mijn eigen bedrijfje reken ik niet mee.
Oww ja, ik ben 23 jaar en studeer hiernaast nog.
quote:Als je het heel netjes doet allemaal....
Op woensdag 23 juli 2003 19:46 schreef Anne-Marie het volgende:[..]
Ben je in dienstbetrekking? Dan is het loon en als er geen belasting is ingehouden, moet je t opgeven bij je aangifte en wordt er alsnog belasting ingehouden.
Niet in dienstbetrekking? Dan moet je het op je aangiftebiljet invullen bij Resultaat uit overige werkzaamheden...wordt er ook alsnog belasting ingehouden...:P
Edit na rekenwerk: 27.804,- is dus incl bijbetalingen.
quote:lol
Op woensdag 23 juli 2003 19:50 schreef Engelaartje het volgende:
nu in de vakantie even full-time werkend bij de elopak, fabrikant van melkpakken, lopende band werk. zo'n 140 gulden p/dag is tog zo'n 2800 gulden in de maand..
quote:werk je op schiphol toevallig?
Op maandag 7 juli 2003 14:43 schreef airbusNEK het volgende:
luchtverkeersleider
28 jaar
6.5 jaar dienstbruto per jaar : 64.000 ¤
netto per jaar : 34.000 ¤belastingen he
quote:Hoe oud ben je? Wat voor werk doe je?? Kunnen we ons er een beeld bij vormen.....
Op maandag 18 augustus 2003 14:25 schreef En_zo het volgende:
¤1835 netto per maand exclusief bonus....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |