quote:LOL ...
Op maandag 24 maart 2003 19:28 schreef SCH het volgende:[..]
Misschien kan ie Jim inhuren om het te zingen, op zo'n monotone lage vibratie..............
quote:ze hebben in elk geval iets te zeuren gehad over het originele verdrag ...
Op maandag 24 maart 2003 19:30 schreef tvlxd het volgende:[..]
Wat een advocaten-Engels, maar er staat toch niet dat zij het niet getekend hebben?
Al beginnen de Irakezen ook dit soort tactieken toe te passen, dat incident dat ze zich voor deden alsof ze zich wilde overgeven is onacceptable!!
quote:
Op maandag 24 maart 2003 19:47 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Ik vindt zo ie zo dat die taliban geen echte soldaten waren, dus waarom conventie van geneve?Al beginnen de Irakezen ook dit soort tactieken toe te passen, dat incident dat ze zich voor deden alsof ze zich wilde overgeven is onacceptable!!
quote:als dit waar is, hebben de VS dadelijk een reden om het volgende land ff te gaan aanpakken
Op maandag 24 maart 2003 19:51 schreef -Mk- het volgende:
19:05 - Bush belt met Poetin over leveringen aan Irak
President Bush heeft maandag met zijn Russische collega Poetin gebeld om zijn zorg over de leveringen van materieel aan Irak door Russische bedrijven over te brengen. Poetin zou Bush beloofd hebben de kwestie uit te zoeken. Dat heeft Witte Huis-woordvoerder Ari Fleischer medegedeeld. Bush wil echter nog geen officiële verklaring over de kwestie afleggen 'op basis van berichten in de media', aldus Fleischer.
quote:Die zijn er dus wel,..beschreven in convetie van geneve en er zijn ook gewoon dingen die je niet doet. Alleen Saddam & co zijn die btje vergeten..
Op maandag 24 maart 2003 19:50 schreef Ludacriss het volgende:[..]
Ja tijdens oorlog zijn er geen regels he..
quote:ze zullen Rusland echt niet ff aanvallen, dat gaat dan geheid via de politieke weg
Op maandag 24 maart 2003 19:52 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
als dit waar is, hebben de VS dadelijk een reden om het volgende land ff te gaan aanpakken
quote:jah, dat mag ik hopen ...
Op maandag 24 maart 2003 19:55 schreef Hymn het volgende:[..]
ze zullen Rusland echt niet ff aanvallen, dat gaat dan geheid via de politieke weg
quote:Net alsof er in de Conventie van geneve staat dat je dat soort tactieken niet mag toe passen.
Op maandag 24 maart 2003 19:47 schreef PsychoDude_666 het volgende:Al beginnen de Irakezen ook dit soort tactieken toe te passen, dat incident dat ze zich voor deden alsof ze zich wilde overgeven is onacceptable!!
quote:de VS heeft weinig zin om een nucleare oorlog te starten gok ik
Op maandag 24 maart 2003 19:55 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
jah, dat mag ik hopen ...
quote:nee idd ...
Op maandag 24 maart 2003 19:56 schreef Hymn het volgende:[..]
de VS heeft weinig zin om een nucleare oorlog te starten gok ik
quote:Ze hechten er alleen weinig waarde aan als het goed uit komt.
Op maandag 24 maart 2003 19:30 schreef tvlxd het volgende:[..]
Wat een advocaten-Engels, maar er staat toch niet dat zij het niet getekend hebben?
quote:Ja ze hebben ook heel veel om de VS dankbaar voor te zijn
Op maandag 24 maart 2003 20:02 schreef Skateguy het volgende:
Waarom kiezen de russen altijd maar voor de landen die Amerika niet mag. Ze kunnen zich beter aansluiten bij Amerika om sterk te blijven staan.
quote:Ik geloof wel dat er bepaalde regels zijn hoor dat je dat idd niet mag doen.
Op maandag 24 maart 2003 19:56 schreef Ludacriss het volgende:[..]
Net alsof er in de Conventie van geneve staat dat je dat soort tactieken niet mag toe passen.
quote:ik zou zeggen; http://www.cnn.com/interactive/world/0201/geneva.conventions/content.html veel plezier met het uitzoeken
Op maandag 24 maart 2003 20:14 schreef PsychoDude_666 het volgende:[..]
Ik geloof wel dat er bepaalde regels zijn hoor dat je dat idd niet mag doen.
uiteraard wel op Full text rossen he
quote:Nou, voor Amerikaans geld houden ze anders graag het handje op
Op maandag 24 maart 2003 20:06 schreef NorthernStar het volgende:
Ja ze hebben ook heel veel om de VS dankbaar voor te zijn
Major explosion at 5th fleet HQ in Bahrein??....dit hoor ik net via stream, iemand extra info?!?!
quote:daar wil ik ook wel es wat meer van weten ...
Op maandag 24 maart 2003 20:29 schreef PsychoDude_666 het volgende:
BBC-world:Major explosion at 5th fleet HQ in Bahrein??....dit hoor ik net via stream, iemand extra info?!?!
iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |