abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9342793
Ik zag laatst een documantaire over zijn bunkers. Hij heeft een tweetal bunkers op ik geloof wel 125 meter diepte. De bunkers zijn werkelijk van alles voorzien. Van water tot uitzendapparatuur en vergaderruimtes. De bunker biedt ruimte aan 300 mensen. Nu komt het, hoe gaan ze hem in vredesnaam daar uit halen als die bunker zelfs tegen een atoombom kan? Want dat is het geval.

Beide bunkers bevinden zich in Baghdad en hij heeft ze kado gehad van een terrorist wie is me ontschoten.

Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
  † In Memoriam † maandag 24 maart 2003 @ 17:28:25 #2
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_9342805
Ze hebben een infiltrant
  maandag 24 maart 2003 @ 17:28:44 #3
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_9342815
Ik voorspel dat ze Saddam nooit krijgen. Bij Bin Laden zei Bush ook dat ze niet zouden stoppen voordat hij gepakt was. Ik hoor Bin Laden hier bijna bulderen van het lachen.
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_9342839
gewoon er ergens zenuwgas in spuiten, als je er in kan komen met 300 man zullen er ook wel ergens openingen zijn
Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_9342847
quote:
Op maandag 24 maart 2003 17:27 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Beide bunkers bevinden zich in Baghdad en hij heeft ze kado gehad van een terrorist wie is me ontschoten.
Was het niet een presentje van Tito, de voormalige Joegoslavische president?
pi_9342857
quote:
Op maandag 24 maart 2003 17:29 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Was het niet een presentje van Tito, de voormalige Joegoslavische president?

Ja dankje. Klopt inderdaad dat was hem.
pi_9342887
quote:
[Hoe gaan ze Saddam Hussein pakken?
welke van de 4 . .. volgens mij was de echte al in 1999 overleden !
Religion : Mankind's worst invention !
pi_9342888
quote:
Op maandag 24 maart 2003 17:29 schreef mabit het volgende:
gewoon er ergens zenuwgas in spuiten, als je er in kan komen met 300 man zullen er ook wel ergens openingen zijn
Maar je komt niet gewoon bij die bunker. Die dingen zijn zo geavanceerd als het maar kan, denk dat ze rond om vooorzien zijn van afweerschut en gemene mijnen.
pi_9342930
Tja, als dat inderdaad zo is, dan wordt het erg lastig om hem te pakken te nemen. In dat geval zal men als men Baghdad in heeft genomen grondonderzoek moeten doen of ze een holle ruimte kunnen vinden (niet te verwarren met die van Bush ).

Hopelijk vinden ze hem, kunnen ze hem berechten en opsluiten. Of ze geven hem aan een volgende regering, die weten er wel raad mee. Er moet iig geen martelaar van hem worden gemaakt.

Offtopic gelul over de AEL weggehaald

[Dit bericht is gewijzigd door BMW_Power op 24-03-2003 17:34]

pi_9342936
quote:
Nu komt het, hoe gaan ze hem in vredesnaam daar uit halen als die bunker zelfs tegen een atoombom kan? Want dat is het geval.
Er nog 1 of 2 achteraan gooien..door blijven werpen totdat hij en dat andere afval helemaal uitgeroeid is.
Slapelopze nachten? Daar lig ik niet wakker van....
pi_9342943
De bunker is wel kewl.
100 meter onder de grond, gewapend betonnen muren van 10 meter en een metalen deur van 2,5 meter. En kan vandaar met zijn generaals enzo spelen.
Hij heeft zo maar een bunker hoor.. ergens onder een van zen paleizen en hij heeft die ook niet *gekregen¨* maar laten bouwen in 1982 toen hij schrik had van een atoom aanval van Iran.

Ze pakken (de echte -als hij nog leeft-) Saddam nooit, nooit.

[Dit bericht is gewijzigd door interp op 24-03-2003 17:34]

pi_9342945
quote:
Op maandag 24 maart 2003 17:31 schreef MrCaBLeGuY het volgende:

[..]

Maar je komt niet gewoon bij die bunker. Die dingen zijn zo geavanceerd als het maar kan, denk dat ze rond om vooorzien zijn van afweerschut en gemene mijnen.

als dat zo is, dan weten ze waar de bunker is. Dat afweergeschut krijgen ze wel plat, die gemene mijnen kunnen ze ook wel opblazen. Dat bied dan perspectief
  maandag 24 maart 2003 @ 17:33:40 #13
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_9342949
Bunker zoeken, mannetje voor de deur en uitroken.
pi_9342973
wooo gemene mijnen, ... Kom op zeg, ze hebben zoveel anti mijnen sjit en ze bombarderen die dingen helemaal plat...En tja dat stort ie in,..mwah uit eindelijk raakt zuurstof toch op. En anders gewoon special forces erbij maar dat word bijna een zelfmoord missie
  maandag 24 maart 2003 @ 17:35:55 #15
49656 Maxxride62
Go Smoke A Dick!
pi_9343005
ze kunnen niet voor altijd in dat ding blijven
Image is Nothing Style is EVERYTHING!
  maandag 24 maart 2003 @ 17:36:31 #16
15486 Ernst
Ziet het donker in
pi_9343018
Simpel. Niet.
pi_9343025
[droom]
-Dingdong!
<hallo!
>wie is daar?
<bush
>moment, ik doe ff de deur voor je open
[/droom]

yeah right, k zag op het nieuws dat je daar een jaar lang in kon blijven zitten. Dus die deur gaat wel weer een keer open, bovendien staat er ergens in Yoegoslavië ook ergens een, die is exact hetzelfde. Daar kunnen ze mooi ff oefenen.

pi_9343027
Ze hebben toch niet voor niets de Mother Of All Bombs?
"It is impossible to make anything foolproof because fools are so ingenious"
  maandag 24 maart 2003 @ 17:37:03 #19
51495 Burton_Dragon
Burton Rulez Big Time
pi_9343033
quote:
Op maandag 24 maart 2003 17:33 schreef interp het volgende:
Ze pakken (de echte -als hij nog leeft-) Saddam nooit, nooit.
Dat gevoel heb ik ook...
Of je nu van grote borsten houdt of van kleine, een tepel kan de hele tiet verneuken.
pi_9343044
met dit soort mensen
pi_9343082
Mwah een beveiligde bunker met special forces bestormen lukt je wel maar met ongeveer 1:5 dooie per persoon in bunker....

(als saddam trouwens nog niet gedood is, ik vind al die videotjes nou niet echt van Het is duidelijk dat ie nog leeft, want hij geeft zoveel info dat t niet anders kan)

pi_9343112
quote:
Op maandag 24 maart 2003 17:34 schreef PsychoDude_666 het volgende:
wooo gemene mijnen, ... Kom op zeg, ze hebben zoveel anti mijnen sjit en ze bombarderen die dingen helemaal plat...En tja dat stort ie in,..mwah uit eindelijk raakt zuurstof toch op. En anders gewoon special forces erbij maar dat word bijna een zelfmoord missie
Even aanvullende info. De bunkers zijn zo ontworpen dat ze 300 man het 1 jaar - onafhankelijk van wat er buiten gebeurt uit - houden. Ik geloof dat er zelfs eigen luhctvoorzieingen zijn.

Die mijnen & afweergeschut is natuurlijk gissen. Maar zo een bunker die van een atoomaanval geen last heeft is natuurlijk niet zo af te vikken of te vullen met gas lijkt me.

pi_9343152
quote:
Op maandag 24 maart 2003 17:36 schreef MR.Lurch het volgende:
Ze hebben toch niet voor niets de Mother Of All Bombs?
Dat heeft dus geen zin, die bunker is daar tegen bestemd en je vaagt volgens mij de helft van het volk weg in baghdad Die bunkers zijn natuurlijk niet zo afgelegen dat je ze veilig kan bestoken met de grootste bommen.
pi_9343344
quote:
Ik zag laatst een documantaire over zijn bunkers.
Weet je toevallig of die docu nog ergens online te bekijken is? Of weet iemand misschien een website met foto's van zo'n ding?
  maandag 24 maart 2003 @ 18:01:25 #25
23137 Thegeronimo
Ich bun ut mer....
pi_9343497
quote:
Op maandag 24 maart 2003 17:53 schreef schwa78 het volgende:

[..]

Weet je toevallig of die docu nog ergens online te bekijken is? Of weet iemand misschien een website met foto's van zo'n ding?

Wat dacht je van us zelf actief te worden met google
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')