Beide bunkers bevinden zich in Baghdad en hij heeft ze kado gehad van een terrorist wie is me ontschoten.
quote:Was het niet een presentje van Tito, de voormalige Joegoslavische president?
Op maandag 24 maart 2003 17:27 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Beide bunkers bevinden zich in Baghdad en hij heeft ze kado gehad van een terrorist wie is me ontschoten.
quote:Ja dankje. Klopt inderdaad dat was hem.
Op maandag 24 maart 2003 17:29 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Was het niet een presentje van Tito, de voormalige Joegoslavische president?
quote:welke van de 4 . .. volgens mij was de echte al in 1999 overleden !
[Hoe gaan ze Saddam Hussein pakken?
quote:Maar je komt niet gewoon bij die bunker. Die dingen zijn zo geavanceerd als het maar kan, denk dat ze rond om vooorzien zijn van afweerschut en gemene mijnen.
Op maandag 24 maart 2003 17:29 schreef mabit het volgende:
gewoon er ergens zenuwgas in spuiten, als je er in kan komen met 300 man zullen er ook wel ergens openingen zijn
Hopelijk vinden ze hem, kunnen ze hem berechten en opsluiten. Of ze geven hem aan een volgende regering, die weten er wel raad mee. Er moet iig geen martelaar van hem worden gemaakt.
Offtopic gelul over de AEL weggehaald
[Dit bericht is gewijzigd door BMW_Power op 24-03-2003 17:34]
quote:Er nog 1 of 2 achteraan gooien..door blijven werpen totdat hij en dat andere afval helemaal uitgeroeid is.
Nu komt het, hoe gaan ze hem in vredesnaam daar uit halen als die bunker zelfs tegen een atoombom kan? Want dat is het geval.
Ze pakken (de echte -als hij nog leeft-) Saddam nooit, nooit.
[Dit bericht is gewijzigd door interp op 24-03-2003 17:34]
quote:als dat zo is, dan weten ze waar de bunker is. Dat afweergeschut krijgen ze wel plat, die gemene mijnen kunnen ze ook wel opblazen. Dat bied dan perspectief
Op maandag 24 maart 2003 17:31 schreef MrCaBLeGuY het volgende:[..]
Maar je komt niet gewoon bij die bunker. Die dingen zijn zo geavanceerd als het maar kan, denk dat ze rond om vooorzien zijn van afweerschut en gemene mijnen.
yeah right, k zag op het nieuws dat je daar een jaar lang in kon blijven zitten. Dus die deur gaat wel weer een keer open, bovendien staat er ergens in Yoegoslavië ook ergens een, die is exact hetzelfde. Daar kunnen ze mooi ff oefenen.
quote:Dat gevoel heb ik ook...
Op maandag 24 maart 2003 17:33 schreef interp het volgende:
Ze pakken (de echte -als hij nog leeft-) Saddam nooit, nooit.
(als saddam trouwens nog niet gedood is, ik vind al die videotjes nou niet echt van Het is duidelijk dat ie nog leeft, want hij geeft zoveel info dat t niet anders kan)
quote:Even aanvullende info. De bunkers zijn zo ontworpen dat ze 300 man het 1 jaar - onafhankelijk van wat er buiten gebeurt uit - houden. Ik geloof dat er zelfs eigen luhctvoorzieingen zijn.
Op maandag 24 maart 2003 17:34 schreef PsychoDude_666 het volgende:
wooo gemene mijnen, ... Kom op zeg, ze hebben zoveel anti mijnen sjit en ze bombarderen die dingen helemaal plat...En tja dat stort ie in,..mwah uit eindelijk raakt zuurstof toch op. En anders gewoon special forces erbij maar dat word bijna een zelfmoord missie
Die mijnen & afweergeschut is natuurlijk gissen. Maar zo een bunker die van een atoomaanval geen last heeft is natuurlijk niet zo af te vikken of te vullen met gas lijkt me.
quote:Dat heeft dus geen zin, die bunker is daar tegen bestemd en je vaagt volgens mij de helft van het volk weg in baghdad
Op maandag 24 maart 2003 17:36 schreef MR.Lurch het volgende:
Ze hebben toch niet voor niets de Mother Of All Bombs?
quote:Weet je toevallig of die docu nog ergens online te bekijken is? Of weet iemand misschien een website met foto's van zo'n ding?
Ik zag laatst een documantaire over zijn bunkers.
quote:Wat dacht je van us zelf actief te worden met google
Op maandag 24 maart 2003 17:53 schreef schwa78 het volgende:[..]
Weet je toevallig of die docu nog ergens online te bekijken is? Of weet iemand misschien een website met foto's van zo'n ding?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |