Vond het wel leuk om te lezen en oude herinneringen (*snif*) op te halen.
vind hem toch nogsteeds leuk
die verhaaltjes slaan echt nergensssss meer op
Media Express
Het is inderdaad minder geworden, maar het kan nog goed komen
Ben 28, maar vind 'm nog altijd leuk... ligt altijd een stapeltje op de wc
Mjah, natuurlijk is 't ene nummer leuker dan de ander...
quote:
Op maandag 24 maart 2003 16:19 schreef roes het volgende:
In verband met de vogelpest,
zult u deze week uw Donald Duck niet ontvangen.
Onze excuses voor het ongemak.
Mvgr.Media Express
quote:kost dat nou zoiets?
Op maandag 24 maart 2003 16:19 schreef Musiquence het volgende:
Ik woon nu vier jaar op mezelf... en 't eerste wat ik heb gedaan is een abo op de Donald Duck nemenBen 28, maar vind 'm nog altijd leuk... ligt altijd een stapeltje op de wc
Mjah, natuurlijk is 't ene nummer leuker dan de ander...
quote:€ 33,02 per halfjaar (= € 1,27 per nummer, itt € 1,38 per nummer in de winkel).
Op maandag 24 maart 2003 16:20 schreef F1908 het volgende:
kost dat nou zoiets?
En momenteel krijg je er 6 nummers DD Extra of 6 nummers Katrien bij! Of natuurlijk € 7,62 korting (=6 nummers gratis) .
quote:Yup, die is mij ook nog bij gebleven
ik weet alleen niet welk nummer dat precies is.
Volgens kwam ie uit in jaar '87 (of iets daarna)
op de voorkant zie je donald duck lopen op straat en er wordt een aziatische pop (of een taart, dat weet ik niet meer goed) naar zijn hoofd gegooid.
Het nogal lange verhaal, besloeg de halve duck editie, ging over dat Donald een aziatische pop tegenkwam die hem heelveel pech bracht. Ze kwamen erachter dat deze pop terug moest naar waar het vandaan kwam, dat bleek een eilandje ergens in de stille zee te zijn. Echt een vet avontuur en een machtig verhaal! tekeningen waren ook vet goed.Wie kent deze nog?
Net als die ene met die spaanse conquistadores en de bron van de jeugd ofzo
voorbeeld
H.Ring
Visboer
Die vondt ik fantastisch
Idd, extra is toch wel beter, meestal betere en mooiere verhalen
Een aanrader is de jonge jaren van oom Dagobert (verdeeld over meerdere albums) van Don Rosa. Maar ook alle Barks verhalen zijn natuurlijk top.
quote:Die is ook gaaf. Met van die grote boze krokodillen aan de ene kant van de rivier, maar toen ze kwamen overzwemmen waren het kleine lieve baby-krokodilletjes geworden
Op maandag 24 maart 2003 16:23 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
Net als die ene met die spaanse conquistadores en de bron van de jeugd ofzo
Vanaf toen kon je ook merken dat de verhalen ook steeds slapper werden.
Bijvoorbeeld: vroeger noemden de neefjes hun tante gewoon 'tante Katrien'. Tegenwoordig noemen ze 'r gewoon Katrien. En ook zeggen ze geen 'u' meer maar 'jij'. Dat is een bewuste keuze, die gemaakt is om meer de realiteit te weerspiegelen.
Dat vind ik zonder respect. Als mijn kleine neefies en nichies me bij de naam noemen krijgen ze op de mieter. Kinderen moeten een andere generatie respecteren, maar dat kan niet meer tegenwoordig.
Ik lees liever de duckies, duckie-extra, duckie-pocket, duckie-vakantieboeken van 30 tot 5 jaar geleden. En daar heb ik nog wel een paar duizend van liggen.
quote:Prachtig. Dingen zoals G.R.O.T.E B.R.U.L.B.O.E.I
Op maandag 24 maart 2003 16:27 schreef BladE-l----- het volgende:
Of die afkortingen van die Woudloper-leiders.
Ben 26 en heb sinds een jaar weer een abonnement.
Kon toch niet zonder.
quote:
Op maandag 24 maart 2003 16:30 schreef Maud_Dib het volgende:[..]
Prachtig. Dingen zoals G.R.O.T.E B.R.U.L.B.O.E.I
quote:Of de kleine details zoals boektitels op de achtergrond in een kast:
Op maandag 24 maart 2003 16:23 schreef ASSpirine het volgende:
Woordspelingen vindt ik enorm leuk, soms doorzoek ik een duck voor meervoorbeeld
H.Ring
VisboerDie vondt ik fantastisch
Idd, extra is toch wel beter, meestal betere en mooiere verhalen
quote:Ik heb medelijden met jouw neefjes en nichtjes.
Op maandag 24 maart 2003 16:28 schreef Fearlezz het volgende:
Ik vind het ook steeds minder worden. En dan vooral omdat het bericht wat de verhalen uitstralen.Bijvoorbeeld: vroeger noemden de neefjes hun tante gewoon 'tante Katrien'. Tegenwoordig noemen ze 'r gewoon Katrien. En ook zeggen ze geen 'u' meer maar 'jij'. Dat is een bewuste keuze, die gemaakt is om meer de realiteit te weerspiegelen.
Dat vind ik zonder respect. Als mijn kleine neefies en nichies me bij de naam noemen krijgen ze op de mieter. Kinderen moeten een andere generatie respecteren, maar dat kan niet meer tegenwoordig.
Ik lees liever de duckies, duckie-extra, duckie-pocket, duckie-vakantieboeken van 30 tot 5 jaar geleden. En daar heb ik nog wel een paar duizend van liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |