De Space Pirates
Officiele strakke website http://www.metroid.com/prime/
Die lucht en de weersveranderingen !
Na het scannen de zwakke plekken vinden
De morphball heerst. Krijg een kick als ik een secret vind.
Nieuwe visor gevonden, doen ze het licht gewoon uit
Dit level is zoooo mooi
quote:
Op maandag 24 maart 2003 12:02 schreef nikanoru het volgende:
In het lavagebied hoor je het muziekje uit het diepste Norfair gedeelte van Super Metroid, zijn jullie er nog meer remakes tegengekomen?
quote:Prima quote
Op maandag 24 maart 2003 12:05 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Heb het een paar dagen geleden gezien en ik moet zeggen dat alleen de sterkste onder ons dit met gesloten mond kunnen aanschouwen.
quote:Brightness heb ik al omhoog geschroefd. Die transpiracy zal ik straks ff proberen
Op maandag 24 maart 2003 12:37 schreef flappiewappie het volgende:
jongens, jullie moeten echt even de birghtness omhoog zetten, net zoals de transpiracy van de info op je helm(op start, en dan left shoulder button) je ziet echt dan 3 keer zoveel!
quote:Sommige zeggen dat het ''ding'' bij het titelscherm een Metroid is maar dat lijkt me sterk. En ik denk dat je er wel een later tegenkomt, niet in het begin in ieder geval.
Op maandag 24 maart 2003 12:43 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer krijg je eigenlijk zo'n metroid te zien?
quote:In Phendrana Drifts zitten ze...
Op maandag 24 maart 2003 12:43 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer krijg je eigenlijk zo'n metroid te zien?
quote:Het kan wel de binnenkant van een metroid zijn natuurlijk
Op maandag 24 maart 2003 12:48 schreef nikanoru het volgende:[..]
Sommige zeggen dat het ''ding'' bij het titelscherm een Metroid is maar dat lijkt me sterk. En ik denk dat je er wel een later tegenkomt, niet in het begin in ieder geval.
quote:Transpiracy wil ik best mee klooien.... zat ik laatste nog aan te denken. Brightness aan de andere kant doe ik niet. Dat neemt een beetje het contrast weg.
Op maandag 24 maart 2003 12:37 schreef flappiewappie het volgende:
jongens, jullie moeten echt even de birghtness omhoog zetten, net zoals de transpiracy van de info op je helm(op start, en dan left shoulder button) je ziet echt dan 3 keer zoveel!
quote:Coolste stuk van het spel tot nu toe
Op maandag 24 maart 2003 12:49 schreef ChOas het volgende:[..]
In Phendrana Drifts zitten ze...
quote:ik bedoel, probeer het in iedergeval, want je ziet gewoon 3 keer zoveel... en er is ook weer zon knop om alle standards terug te zetten... hardstikke handig
Op maandag 24 maart 2003 12:51 schreef Chocobo het volgende:[..]
Transpiracy wil ik best mee klooien.... zat ik laatste nog aan te denken. Brightness aan de andere kant doe ik niet. Dat neemt een beetje het contrast weg.
quote:Een keer raken met de ice gun, en dan een raketje ertegenaan
Op maandag 24 maart 2003 16:03 schreef BMH het volgende:
Veel metroids zitten in de Mijnen, daar word het echt zuper moeilijk. Zie je ze tegen je helm aan kleven Y)
quote:die waren juist makkelijk
Op maandag 24 maart 2003 16:03 schreef BMH het volgende:
Veel metroids zitten in de Mijnen, daar word het echt zuper moeilijk. Zie je ze tegen je helm aan kleven Y)
quote:Ja, een heleboel uit de originele metroid op de NES, zeker de helft van de muziekjes heb ik zoiets van: Hé.., die kennik
In het lavagebied hoor je het muziekje uit het diepste Norfair gedeelte van Super Metroid, zijn jullie er nog meer remakes tegengekomen?
quote:ik bedoel in de mijnen word et moeilijk met al die vijanden (icl. Hunter Metroid).
Op maandag 24 maart 2003 17:38 schreef G1Ace het volgende:[..]
die waren juist makkelijk
als ze kleven, morph ball, bomb
maar ik zit nu bij een BOSS die echt ongelofelijk is! Zelfs met mijn 10 energytank & 105 raketten kreeg ik em voor de 1e keer niet dood. Dus pas op voor de: Omega Pirate!
quote:Jij schiet ook best wel op met het spel he
Op maandag 24 maart 2003 19:16 schreef BMH het volgende:
ik kwam net Splitter metroids tegen, die splitten uit elkaar en dan heb je er 2. ik had eerst 15 metroids of zo in 1 kamer
quote:beste tip met deze idiooten
Op maandag 24 maart 2003 19:16 schreef BMH het volgende:
ik kwam net Splitter metroids tegen, die splitten uit elkaar en dan heb je er 2. ik had eerst 15 metroids of zo in 1 kamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |