[Dit bericht is gewijzigd door Ludacriss op 23-03-2003 15:08]
quote:Wat moet je nou met 2 schietstoelen?
ze zijn nog op zoek naar een 2de!!
quote:Twee piloten in een vliegtuig.
Op zondag 23 maart 2003 15:00 schreef vosss het volgende:[..]
Wat moet je nou met 2 schietstoelen?
quote:Aha, dus daarom vuurden die militairen hun AK47's leeg op plekken in de Tigris..
Op zondag 23 maart 2003 15:00 schreef Farzin het volgende:
Saddam Hoessein heeft al aangekondigd dat de gevangenen op menswaardige wijze zullen worden behandeld.
quote:Jamaar zo'n schietstoel kan je toch maar 1 keer gebruiken?
Op zondag 23 maart 2003 15:01 schreef tvlxd het volgende:[..]
Twee piloten in een vliegtuig.
quote:ik heb ergens gehoord (kan ff geen bron vinden sorry) dat saddam ze een soort guantanamo bay behandeling gaat geven, en zich dus niets gaat aantrekken van de internationale rechtsspraak/conventie van geneve.
Saddam Hoessein heeft al aangekondigd dat de gevangenen op menswaardige wijze zullen worden behandeld. In ieder geval is het positief dat deze krijgsgevangene nog leeft, en dat hij na het einde van de oorlog naar huis kan terugkeren.
quote:Ik hoorde vanmiddag op het journaal een of andere Iraakse hoge pief zeggen dat ze de Amerikaanse/Britse soldaten in een val hadden laten lopen en ze er niet meer levend uit zouden komen.
Saddam Hoessein heeft al aangekondigd dat de gevangenen op menswaardige wijze zullen worden behandeld.
quote:Je kan het hergebruiken als babyzitje in je legertruck.
Op zondag 23 maart 2003 15:02 schreef vosss het volgende:[..]
Jamaar zo'n schietstoel kan je toch maar 1 keer gebruiken?
quote:eerst zien, dan geloven
Saddam Hoessein heeft al aangekondigd dat de gevangenen op menswaardige wijze zullen worden behandeld. In ieder geval is het positief dat deze krijgsgevangene nog leeft, en dat hij na het einde van de oorlog naar huis kan terugkeren.
quote:
Op zondag 23 maart 2003 15:03 schreef Kjew het volgende:
Ja lekker was dat....het leek wel een vossenjacht daar.....met zn allen op de oever...
quote:maak je niet druk, je hebt toch geen familie in Bagdad
Op zondag 23 maart 2003 15:03 schreef vosss het volgende:[..]
quote:Dat was bloedserieus bedoeld en niet als flauwe grap!
Op zondag 23 maart 2003 15:03 schreef vosss het volgende:[..]
quote:vosssen zitten overal
Op zondag 23 maart 2003 15:05 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
maak je niet druk, je hebt toch geen familie in Bagdad
quote:Sorry, back to ONZ
Op zondag 23 maart 2003 15:05 schreef Kjew het volgende:[..]
Dat was bloedserieus bedoeld en niet als flauwe grap!
quote:Verduidelijkt al een hoop neem ik aan
Op zondag 23 maart 2003 15:06 schreef Kjew het volgende:[..]
Oh..nou zie ik je naam pas.....
quote:Bwahaha en jij denkt dat het Guantanamo Bay concept van de Amerikanen is? Die hebben dta juist weer geript van Saddam 3)
Op zondag 23 maart 2003 15:02 schreef gunhead het volgende:[..]
ik heb ergens gehoord (kan ff geen bron vinden sorry) dat saddam ze een soort guantanamo bay behandeling gaat geven, en zich dus niets gaat aantrekken van de internationale rechtsspraak/conventie van geneve.
quote:Saddam moet zich wat betreft de behandeling van krijgsgevangenen natuurlijk niet verlagen naar het niveau van Amerika. Hij moet ze gewoon behandelen zoals het hoort.
Op zondag 23 maart 2003 15:02 schreef gunhead het volgende:
ik heb ergens gehoord (kan ff geen bron vinden sorry) dat saddam ze een soort guantanamo bay behandeling gaat geven, en zich dus niets gaat aantrekken van de internationale rechtsspraak/conventie van geneve.
quote:Laat me niet lachen...
Op zondag 23 maart 2003 15:11 schreef Farzin het volgende:[..]
Saddam moet zich wat betreft de behandeling van krijgsgevangenen natuurlijk niet verlagen naar het niveau van Amerika. Hij moet ze gewoon behandelen zoals het hoort.
quote:Oor afsnijden dus, of gelijk executeren of enkel "de fles" gebruiken...want zo hoort het namelijk volgens Saddam
Op zondag 23 maart 2003 15:11 schreef Farzin het volgende:[..]
Saddam moet zich wat betreft de behandeling van krijgsgevangenen natuurlijk niet verlagen naar het niveau van Amerika. Hij moet ze gewoon behandelen zoals het hoort.
quote:Wat moet er volgens jou met die Amerikanen gebeuren? Wat hebben zij te maken met het beleid van de regering-Bush?
Op zondag 23 maart 2003 15:12 schreef Kjew het volgende:
Laat me niet lachen...
quote:Hoezo? Die reactie klopt toch gewoon?
Op zondag 23 maart 2003 15:12 schreef Kjew het volgende:
Laat me niet lachen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |