abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9315952
Ok, met het risico op een levenslange "Ban" zet ik deze topic er op. Ik zal eerst effe de situatie schetsen. Ik heb meer dan 3 jaar een relatie gehad met een meisje, en we hebben het in "onderling overleg" uitgemaakt. Na 3 weken had ze een relatie met een ander. Niks aan de hand , tot ik te weten kwam (zwart op wit) dat hij haar al had zitten versieren toen we nog samen waren. Nu zegt m'n ex dat ze me gerust terug zou willen (ik wil dat ook), maar dat het nu niet gaat omdat ze nu haar nieuwe vriend heeft. Als die er niet meer zou zijn, dan is er geen probleem meer (heeft ze zo gezegd). Dus nu komt hier m'n "duivelse" vraag..... Hoe kan je iemad anders z'n relatie opblazen zonder dat ze het zelf doorhebben." Begin nu niet te reageren van "je bent een slecht mens" ofzo, dit is gewoon een "situatie van oog om oog, tand om tand." Alle tips zijn welkom.
  zondag 23 maart 2003 @ 13:32:05 #2
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9315976
Waarom ben je bang voor een ban..??
ennuh wedden dat je je ex niet terug krijgt??
  zondag 23 maart 2003 @ 13:32:17 #3
29041 hyperfuzz
foxtrot hotel
pi_9315978
Laten we anders beginnen: ze heeft een ander, get over it.
yankee charlie dinges
  zondag 23 maart 2003 @ 13:32:33 #4
28156 qbus
Walk of fame.
pi_9315987
quote:
Op zondag 23 maart 2003 13:30 schreef Langly het volgende:
Ok, met het risico op een levenslange "Ban" zet ik deze topic er op. Ik zal eerst effe de situatie schetsen. Ik heb meer dan 3 jaar een relatie gehad met een meisje, en we hebben het in "onderling overleg" uitgemaakt. Na 3 weken had ze een relatie met een ander. Niks aan de hand , tot ik te weten kwam (zwart op wit) dat hij haar al had zitten versieren toen we nog samen waren. Nu zegt m'n ex dat ze me gerust terug zou willen (ik wil dat ook), maar dat het nu niet gaat omdat ze nu haar nieuwe vriend heeft. Als die er niet meer zou zijn, dan is er geen probleem meer (heeft ze zo gezegd). Dus nu komt hier m'n "duivelse" vraag..... Hoe kan je iemad anders z'n relatie opblazen zonder dat ze het zelf doorhebben." Begin nu niet te reageren van "je bent een slecht mens" ofzo, dit is gewoon een "situatie van oog om oog, tand om tand." Alle tips zijn welkom.
Ze heeft iets met een ander en ze wil jou terug ? Daaaaaaaaaag!

laat die bitch vallen!

pi_9316003
Regel een super knap wijf dat die nieuwe vriend van haar versierd, klaar
  zondag 23 maart 2003 @ 13:33:23 #6
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9316011
quote:
Op zondag 23 maart 2003 13:32 schreef qbus het volgende:
Ze heeft iets met een ander en ze wil jou terug ? Daaaaaaaaaag!
Ze wil hem niet terug, anders was ze niet met die ander... duh
pi_9316047
En jij wilt 2e keus zijn dus?

Ga je bij iedere mogelijk potentieel relatiegevaar die andere persoon routinematig aan de kant zetten?

Forget her, get over it, get on.

pi_9316080
Ja zeg allemaal maar "get over it"

Er zijn genoeg stellen die na een heleboel gezeik en gezever, andere vriendjes/vriendinnen toch bijelkaar terug komen en gelukkig worden , dus ga er gewoon voor!!

5 keer uit, zesde keer goedmaken?

pi_9316093
Tsja, ik denk dat ik precies zo zou reageren als jij.

Waarschijnlijk zou ik dan zijn 06 nummer zien te achterhalen, en daar lieve tekstjes naar sturen, alsof het van een andere dame komt. Gewoon vanaf een prepaidje, die je nooit opneemt.

Anders zou ik een vriendin in het complot betrekken, of een zus of nichtje, en laten bellen en vragen naar hem, waarom die afgelopen zaterdag zomaar wegging enzo, wat natuurlijk makkelijker is als hij een zus heeft en mijn partij naderhand dus kan zeggen '...oohh, zit het zo, meneer belazerd ons, sorry, ik dacht dat jij zijn zus was...'

In oorlog en liefde is alles geoorloofd.
Per slotte heeft hij jouw relatie laten springen.
Dat het niet netjes is...mwoah...leven is niet altijd netjes...

...ik wil geen begrafenisverzekering, ik wil graag dat iedereen echt treurig is wanneer ik overlijd
  zondag 23 maart 2003 @ 13:38:53 #10
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_9316110
prbeer haar te versieren voor het oog van die gast
pi_9316123
quote:
Op zondag 23 maart 2003 13:37 schreef Phuturistixxx het volgende:
Ja zeg allemaal maar "get over it"

Er zijn genoeg stellen die na een heleboel gezeik en gezever, andere vriendjes/vriendinnen toch bijelkaar terug komen en gelukkig worden , dus ga er gewoon voor!!

5 keer uit, zesde keer goedmaken?

Ik wil niet zeggen dat het niet goed kan komen. Het gaat om de uitspraak "als hij er niet was geweest had een relatie er wel in gezeten".

Dus je relatie zul je altijd jaloers zijn, en iedere man die in haar buurt komt wil je uit de wegruimen omdat ze dan in hem weer een betere kandidaat ziet.

zondag 23 maart 2003 @ 13:39:15 #12
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_9316124
Ok, ze zou je terug willen, maar ze heeft nu een vriend en dat maakt het moeilijk?!
Ik hoop dat je zelf ziet wat er niet klopt aan deze constructie..

oftewel, laat dat kind lekker en ga verder met je leven

Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zondag 23 maart 2003 @ 13:39:40 #13
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_9316130
die jongen vraagt niet om gezeur, hij vraagt om advies:

als je echt erg wilt spelen regel je voor hem een andere meid die hem vol op de bek neemt terwijl zijn vriendin er bij is of zorg ervoor dat je zoiets op foto krijgt en die foto naar zijn vriendin speelt.

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  zondag 23 maart 2003 @ 13:40:53 #14
51172 Microserf
Ben jij ook een kanjer?
pi_9316154
Sorry hoor, maar waarom wil je haar in godsnaam terug?

Dit is toch een bijzonder triest bedoeling, na drie jaar zegt ze dit, wat een ontzettende oppervlakkige doos!

Ga door met je leven en wat die doos betreft

wormen in naarden
  zondag 23 maart 2003 @ 13:41:14 #15
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_9316159
Baby you are my number 2 number 2 number 2 is good for you hoeeo

en nu allemaal meezingen,

BABY YOU ARE MY NUMBER 2 NUMBER 2 NUMBER @ IS GOOD FOR YOUHOOOEE

nooit doen dus dude

"Censuur is de dood van de democratie"
pi_9316168
Hij zorgt zelf voor gezeur door een smoes te accepteren waar die muts mee aan komt.. "ik wil echt met jou verder, maar ik heb een ander, dus kan het niet"
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_9316177
Ik moet er nog wel even bij vermelden dat we elkaar nog 2 keer in de week bellen, en nog minstens om de 2 weken elkaar zien (etentje, film...) We hebben nog veel contact dus, ook al is het nu 8 maanden uit.
Echt concrete tips zijn nog steeds welkom hoor (geen ex-temptation island deelnemers hier? die weten toch hoe je een relatie stuk krijgt? )

[Dit bericht is gewijzigd door Langly op 23-03-2003 13:44]

pi_9316180
quote:
Op zondag 23 maart 2003 13:41 schreef milagro het volgende:
Hij zorgt zelf voor gezeur door een smoes te accepteren waar die muts mee aan komt.. "ik wil echt met jou verder, maar ik heb een ander, dus kan het niet"
Waarom weet jij het toch altijd duidelijker te zeggen
pi_9316227
quote:
Op zondag 23 maart 2003 13:43 schreef Langly het volgende:
Ik moet er nog wel even bij vermelden dat we elkaar nog 2 keer in de week bellen, en nog minstens om de 2 weken elkaar zien (etentje, film...) We hebben nog veel contact dus, ook al is het nu 8 maanden uit.
Echt concrete tips zijn nog steeds welkom hoor (geen ex-temptation island deelnemers hier? die weten toch hoe je een relatie stuk krijgt? )
Nou hoe gaat dat daar op Temptation Island? Juist, trekken een blik super knappe vrouwen (over het algemeen) open en dan zijn de mannen al gauw hun vriendin vergeten....

Dus regel een super knappe meid en laat ze los op die gozer, gegarandeerd succes

pi_9316239
quote:
Ze moet je niet...niet echt.

Als zij jou werkelijk leuker vindt, hoef JIJ geen relatie te LATEN springen, dan springt-ie vanzelf, vanwege haar gedrag naar HEM toe...

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 23 maart 2003 @ 13:48:02 #21
28156 qbus
Walk of fame.
pi_9316259
quote:
Ik moet er nog wel even bij vermelden dat we lekaar nog 2 keer in de week beleln, en nog minstens om de 2 weken elkaar zien (etentje, film...) We hebben nog veel contact dus, ook al is het nu 8 maanden uit.
Echt concrete tips zijn nog steeds welkom hoor (geen ex-temptation island deelnemers hier? die weten toch hoie je een relatie stuk krijgt? )
Laat haar los.

Je doet jezelf op deze manier alleen maar meer pijn en bovendien klopt haar moes niet. Ze wil je niet terug, simpel.

Laat je niet langer aan het lijntje houden, scheld haar nog een keer de huid vol, en vertrek met een smile op je gezicht richting de wereld van het vrijgezellig zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 23-03-2003 13:48]

zondag 23 maart 2003 @ 13:48:44 #22
4983 Northpole
IJs en IJskoud
pi_9316266
quote:
Op zondag 23 maart 2003 13:30 schreef Langly het volgende:
... Nu zegt m'n ex dat ze me gerust terug zou willen (ik wil dat ook), maar dat het nu niet gaat omdat ze nu haar nieuwe vriend heeft. ...
Pffff ... doe niet zo omslachtig, laat ze het zelf uitmaken met hem. Tsja, en net als de rest kan ik je alleen maar op het hart drukken niet opnieuw een relatie met haar te beginnen.
  Moderator zondag 23 maart 2003 @ 13:49:49 #23
8781 crew  Frutsel
pi_9316281
op d'r in praten met 'voor haar' gevoelige punten van de laatste 3 jaar?

Let wel: Ut lijkt me een player... dus kans dat jij daarna weer gedumpt, gekwest of verraden wordt lijkt me reeel aanwezig

pi_9316571
Haha ik zie 't gesprek al voor me: 'luister ik heb nu een vriend dusse, het kan nu ff niet maarre als het uitgaat dan kunnen jij en ik...'

Ja hoor, jouw ex WIL je gewoon!Dat blijkt overduidelijk! Haha.

zondag 23 maart 2003 @ 14:17:38 #25
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_9316780
Dit lijkt me geen juffrouw waarvoor je dat soort moeite moet doen...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')