quote:ik was
Op zondag 23 maart 2003 03:13 schreef Farzin het volgende:
De Candese VN gezant Strong meent dat Noord Korea zich serieus op een oorlog met de VS voorbereidt.Het bewind in Pyonyang zou bang zijn dat Noord Korea na Irak het 2e doelwit wordt van de Amerikanen.
http://teletekst.nos.nl/gif/121-01.html
quote:Bron: NOS
Irak:Amerikaans toestel neergehaaldDe Iraakse minister Sabri van Buitenlandse Zaken zegt zaterdag zelf te hebben gezien hoe Iraakse strijders een Amerikaans vliegtuig neerhaalden. Sabri zei dat in Damascus, in Syrië, waar hij een tussenstop maakte op weg naar een top van Arabische landen in Caïro.
Volgens Sabri zag hij de explosie van het vliegtuig toen hij net uit Bagdad was vertrokken. Het toestel kwam neer bij een voorstad van Bagdad. De VS meldt geen vliegtuig te hebben verloren.
Sabri waarschuwde Turkije de Amerikanen en Britten geen steun te bieden bij de oorlog. "Wie Irak schaadt, krijgt het twee keer zo hard terug", zei hij.
quote:Nou dit is 290021 en die van jou 290022..., deze was dus eerder
Op zondag 23 maart 2003 03:14 schreef El_Catalan het volgende:ik was
sneller
quote:Bron: NOS
De opmars van het Amerikaanse leger naar Bagdad is 70 kilometer ten zuidoosten van Najaf gestuit, meldt het persbureau Reuters. Een correspondent die met de troepen meereist, zegt dat de voorhoede van de divisie onder vuur ligt van het Iraakse leger. Najaf ligt op 160 kilometer afstand van Bagdad.
quote:Haha maakt niks uit als we maar ontopic blijven
Op zondag 23 maart 2003 03:17 schreef Loedertje het volgende:
[..]Nou dit is 290021 en die van jou 290022..., deze was dus eerder
Betekenis van het luchtalarm:
* Onderbrekende toon die op en neer golft: Gevaar in aantocht.
* Toon die op en neer golft: Gevaar is hier!
* Monotone toon die lang aanhoudt: Gevaar is geweken.
[Dit bericht is gewijzigd door -TRIP- op 23-03-2003 03:36]
quote:
Wie Irak schaadt, krijgt het twee keer zo hard terug
quote:hmm zou me nog niks verbazen als ze een onbemand vliegtuig neergehaald hebben
Op zondag 23 maart 2003 03:17 schreef Farzin het volgende:[..]
Bron: NOS
Via derze link zie je meteen of ie online is en je kan hem meteen anklikken, bespaart je weer nummertjes aflopen
Overigens is de Baghdad camera niet online op dit moment
quote:Wel door bijvoorbeeld te zeggen dat de in resolutie 1441 beschreven "ernstige consequenties", zoals oorlog ook wel omschreven wordt in juristen/diplomatentermen, te ontkennen of te verwerpen dat militair ingrijpen hiermee niet bedoeld wordt. En wie zeiden dit? juist, de landen die toen ook daarna unaniem met hun veto gingen dreigen. Tja en als je zulk dwarse landen voor je hebt staan, zit er verder niks anders op dan om het recht in eigen handen te nemen en zelf het klusje te gaan klaren.
Op zondag 23 maart 2003 03:06 schreef Farzin het volgende:[..]
De VN werkt de bevrijding helemaal niet tegen. De Veiligheidsraad probeerde oorlog echter wel te voorkomen. Oorlog is niet het juiste middel. Ook gaat Amerika volgens Independent een pro-Amerikaanse dictator installeren.
[..]
quote:
Dat hoeft ook niet, aangezien jij beweert dat de islam een achterlijke cultuur is, moet jij ook voorbeelden en bewijzen leveren.
Ik wil je overigens wel mijn mening geven hoor over wat ik een achterlijke cultuur vind. Dat is bijvoorbeeld de cultuur die zich voordoet binnen de kringen van extreemistische moslims.
nu jij weer
quote:Bron: teletekst pagina 157
Op zondag 23 maart 2003 03:38 schreef Bushmaster het volgende:
Luitenant Kolonel Jan Blom mag niet langer naast Generaal Tommy Franks op de internationale beeldbuis verschijnen. De regering zoekt naar mogelijkheden om er gladjes een andere wending aan te geven.
quote:ok, sorry,
Op zondag 23 maart 2003 03:35 schreef tjakk_haha het volgende:
NDAsilenced kan je die discussies ms in een ander topic doen?
Dit topic is bedoeld om nieuws(updates) te geven en om elkaar op te hoogte te houden. Niet om te discusieren of de oorlog nou wel of niet goed is. In deel 10 is het wel gebeurt wat ook begrijpelijk is maar graag in dit deel niet meer. Dank U
Overigens heb ik geen topic kunnen zien zo gauw die duidelijk aangeeft van:
"[CENTRAAL] Schone discussie over wel/geen oorlog"
maar ik zal er wel over heen gekeken hebben, als dit het geval is mag je ook wel daar posten Farzin, (post wel de link hier even als je wil)
[Dit bericht is gewijzigd door NDAsilenced op 23-03-2003 03:51]
quote:Ik ren met je mee..
Op zondag 23 maart 2003 03:47 schreef tjakk_haha het volgende:
Tjakk_haha gaat slapen...ik lees over een aantal uur wel weer bij.
Tot laterrrrrrr![]()
quote:Laters!
Op zondag 23 maart 2003 03:47 schreef tjakk_haha het volgende:
Tjakk_haha gaat slapen...ik lees over een aantal uur wel weer bij.
Tot laterrrrrrr![]()
Nu is bijna de meerderheid van Nederland voor de oorlog. Voor militaire steun van Nederland werd niet gevraagd. Wat wil de VS vragen van Nederland als het om oorlog gaat? Niets, want Nederland heeft niets bijzonders te bieden. Het militaire materieel is toch flink uitgedund na 8 jaar links beleid...
Maar Nederland kan net zo goed wel militaire steun geven als de VS daadwerkelijk erom vraagt aangezien de polls nu toch duidelijke veranderingen weergeven. Politieke steun is terecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |