of moet ik het op een andere manier doen?
alvast bedankt
Ging je niet door helse pijnen? 't schijnt enorm pijn te doen!
Nog een vraagje: waarom ben je (nu pas) besneden? (beetje te persoonlijk misschien)
quote:Ik heb helemaal geen pijn gevoeld,
Op zaterdag 22 maart 2003 16:31 schreef Shannara het volgende:
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik wil wel ff vragen:Ging je niet door helse pijnen? 't schijnt enorm pijn te doen!
Nog een vraagje: waarom ben je (nu pas) besneden? (beetje te persoonlijk misschien)
maar dat is eigenlijk niet antwoord op mij vraag..
quote:Basisschool:
Op zaterdag 22 maart 2003 16:34 schreef eXa het volgende:
En wat een idiote vraag het is!
"Vragen zijn noooooit dom"
quote:Ja, ik heb het namelijk al gepbobeerd, het deed een beetje pijn, en ik kwam niet klaar.
Op zaterdag 22 maart 2003 16:36 schreef Shannara het volgende:
Ik zou zeggen: probeer 't gewoon! En als 't pijn doet, gewoon kappen en een paar dagen later nog 's proberen.
maar is er ook iemand die er ervaring mee heeft?
Aftrekken niet meer. Masturbatie wel, want masturbatie houdt niet per se in dat je de voorhuid over je eikel moet bewegen. Je zult dus een andere vorm van masturbatie moeten aanleren. Vraag het aan mensen die besneden zijn, die hebben daar wel ervaring mee. Of koop/leen een seksueel voorlichtend boekje
quote:"De mensen die ze stellen, die zijn dom"
Op zaterdag 22 maart 2003 16:35 schreef XxxPimxxX het volgende:[..]
Basisschool:
quote:nee, net als in southpark: there are no stupid questions, only stupid people (niet persoonlijk bedoelt hoor destroyer666)
Op zaterdag 22 maart 2003 16:35 schreef XxxPimxxX het volgende:[..]
Basisschool:
quote:ja, ok
Op zaterdag 22 maart 2003 16:39 schreef snerd het volgende:
Klaarkomen is altijd mogelijk.Aftrekken niet meer. Masturbatie wel, want masturbatie houdt niet per se in dat je de voorhuid over je eikel moet bewegen. Je zult dus een andere vorm van masturbatie moeten aanleren. Vraag het aan mensen die besneden zijn, die hebben daar wel ervaring mee. Of koop/leen een seksueel voorlichtend boekje
maar ik vraag het ook hier, omdat ik zag dat er hier ook andere topics over waren, (niet precies, daaarom maak ik apart topic)
Kweet alleen niet hoelang het pijnlijk blijft maar dat gaat vanzelf over lijkt me, succes
quote:bedankt
Op zaterdag 22 maart 2003 16:45 schreef Floyty het volgende:
Uiteraard kun je jezelf nog aftrekken. Ik ben al heel jong besneden dus ik weet niet beter. Als je met je hand (vuist) je lul van onder je eikel je (overgebleven) voorhuid naar boven trekt kun je je met dat deel nog gewoon aftrekken. En een andere manier is um in de olie zetten, heb je geen voorhuid nodigKweet alleen niet hoelang het pijnlijk blijft maar dat gaat vanzelf over lijkt me, succes
maar..
in de olie zetten?? wat houdt dat in?
quote:Nee, Joden doen het uit hygienisch oogpunt. Voorhuid te strak komt best veel voor, besnijdenis komt daarom ook best veel voor. Er zijn trouwens verschillende manier van besnijden, soms wordt de hele eikel ontbloot, andere keren wordt maar een deel van de voorhuid weggehaald.
Op zaterdag 22 maart 2003 16:52 schreef The_Duce het volgende:
Ga naar een Joods forum en vraag het ze zou ik zeggen. Die hebben meer ervaring hiermee, maarre besneden omdat voorhuid te strak zat? Dat doen Joden toch alleen maar
quote:Uh ik ben besneden toen ik 7 was, om dezelfde reden als jij en heb nooit ergens last van
Op zaterdag 22 maart 2003 16:28 schreef Destroyer666 het volgende:
Ik ben een paar weken geleden besneden, en ik vroeg me af of ik me nu nog gewoon kan aftrekken als voor de operatie.
en kan ik nu ook nog klaar komen?of moet ik het op een andere manier doen?
alvast bedankt
quote:Ja, dit kan nog als de hele eikel ontbloot is, wel moet de rest van de huid dan niet al te strak om de penis zitten.
Uiteraard kun je jezelf nog aftrekken. Ik ben al heel jong besneden dus ik weet niet beter. Als je met je hand (vuist) je lul van onder je eikel je (overgebleven) voorhuid naar boven trekt kun je je met dat deel nog gewoon aftrekken. En een andere manier is um in de olie zetten, heb je geen voorhuid nodig
Ik kan het ook
quote:omdat hij dat niet helemaal over je eikel kan en daardoor kan je hem niet goed schoonmaken en dat kan weer lijden tot infecties.
Op zaterdag 22 maart 2003 17:07 schreef JeOma het volgende:
Sorry, ben ook effe nieuwsgierig topicstarter. Wat is 't nadeel van 'n te strakke voorhuid? (tjemig, over personal questions gesproken, sorry)
quote:en als hij in erectie is kan de voorhuid niet over de eikel, en dat doet pijn
Op zaterdag 22 maart 2003 17:18 schreef NietGroen het volgende:[..]
omdat hij dat niet helemaal over je eikel kan en daardoor kan je hem niet goed schoonmaken en dat kan weer lijden tot infecties.
ook kan het pijn geven met sex.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |