abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9303101
Ik ben een paar weken geleden besneden, en ik vroeg me af of ik me nu nog gewoon kan aftrekken als voor de operatie.
en kan ik nu ook nog klaar komen?

of moet ik het op een andere manier doen?
alvast bedankt

zaterdag 22 maart 2003 @ 16:31:39 #2
43033 Shannara
Revolutionized
pi_9303176
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik wil wel ff vragen:

Ging je niet door helse pijnen? 't schijnt enorm pijn te doen!
Nog een vraagje: waarom ben je (nu pas) besneden? (beetje te persoonlijk misschien)

If stupidity kills, why aren't you dead? Obviously, stupidity is a survival trait.
pi_9303216
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 16:31 schreef Shannara het volgende:
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik wil wel ff vragen:

Ging je niet door helse pijnen? 't schijnt enorm pijn te doen!
Nog een vraagje: waarom ben je (nu pas) besneden? (beetje te persoonlijk misschien)

Ik heb helemaal geen pijn gevoeld,
en ik ben besneden omdat de voorhuid te strak was.

maar dat is eigenlijk niet antwoord op mij vraag..

pi_9303234
En wat een idiote vraag het is!
pi_9303263
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 16:34 schreef eXa het volgende:
En wat een idiote vraag het is!
Basisschool:

"Vragen zijn noooooit dom"

// Last.fm
  zaterdag 22 maart 2003 @ 16:36:51 #6
43033 Shannara
Revolutionized
pi_9303280
Ik zou zeggen: probeer 't gewoon! En als 't pijn doet, gewoon kappen en een paar dagen later nog 's proberen.
If stupidity kills, why aren't you dead? Obviously, stupidity is a survival trait.
  zaterdag 22 maart 2003 @ 16:37:49 #7
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_9303304
Een paar weken terug en in tussentijd niet gemasturbeerd?? Misschien dat een ander topic iets voor jou is
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  zaterdag 22 maart 2003 @ 16:38:29 #8
43033 Shannara
Revolutionized
pi_9303316
LOL! Maar hij staat nu op knappen, anders zou ie dit niet vragen
pi_9303318
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 16:36 schreef Shannara het volgende:
Ik zou zeggen: probeer 't gewoon! En als 't pijn doet, gewoon kappen en een paar dagen later nog 's proberen.
Ja, ik heb het namelijk al gepbobeerd, het deed een beetje pijn, en ik kwam niet klaar.

maar is er ook iemand die er ervaring mee heeft?

zaterdag 22 maart 2003 @ 16:39:45 #10
43842 snerd
I Come To Serve
pi_9303332
Klaarkomen is altijd mogelijk.

Aftrekken niet meer. Masturbatie wel, want masturbatie houdt niet per se in dat je de voorhuid over je eikel moet bewegen. Je zult dus een andere vorm van masturbatie moeten aanleren. Vraag het aan mensen die besneden zijn, die hebben daar wel ervaring mee. Of koop/leen een seksueel voorlichtend boekje

n_n
  zaterdag 22 maart 2003 @ 16:39:52 #11
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_9303335
ja gewoon proberen lijkt me. dat zal je echt zelf moeten uitzoeken he.
852002IWASTHERE
  zaterdag 22 maart 2003 @ 16:40:23 #12
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_9303343
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 16:35 schreef XxxPimxxX het volgende:

[..]

Basisschool:

"De mensen die ze stellen, die zijn dom"
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_9303354
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 16:35 schreef XxxPimxxX het volgende:

[..]

Basisschool:

nee, net als in southpark: there are no stupid questions, only stupid people (niet persoonlijk bedoelt hoor destroyer666)
pi_9303381
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 16:39 schreef snerd het volgende:
Klaarkomen is altijd mogelijk.

Aftrekken niet meer. Masturbatie wel, want masturbatie houdt niet per se in dat je de voorhuid over je eikel moet bewegen. Je zult dus een andere vorm van masturbatie moeten aanleren. Vraag het aan mensen die besneden zijn, die hebben daar wel ervaring mee. Of koop/leen een seksueel voorlichtend boekje

ja, ok

maar ik vraag het ook hier, omdat ik zag dat er hier ook andere topics over waren, (niet precies, daaarom maak ik apart topic)

zaterdag 22 maart 2003 @ 16:45:32 #15
35589 Floyty
Kiss my aura
pi_9303429
Uiteraard kun je jezelf nog aftrekken. Ik ben al heel jong besneden dus ik weet niet beter. Als je met je hand (vuist) je lul van onder je eikel je (overgebleven) voorhuid naar boven trekt kun je je met dat deel nog gewoon aftrekken. En een andere manier is um in de olie zetten, heb je geen voorhuid nodig

Kweet alleen niet hoelang het pijnlijk blijft maar dat gaat vanzelf over lijkt me, succes

- Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil
- You got an issue..? Here's a tissue..!
pi_9303471
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 16:45 schreef Floyty het volgende:
Uiteraard kun je jezelf nog aftrekken. Ik ben al heel jong besneden dus ik weet niet beter. Als je met je hand (vuist) je lul van onder je eikel je (overgebleven) voorhuid naar boven trekt kun je je met dat deel nog gewoon aftrekken. En een andere manier is um in de olie zetten, heb je geen voorhuid nodig

Kweet alleen niet hoelang het pijnlijk blijft maar dat gaat vanzelf over lijkt me, succes

bedankt

maar..
in de olie zetten?? wat houdt dat in?

pi_9303532
Ga naar een Joods forum en vraag het ze zou ik zeggen. Die hebben meer ervaring hiermee, maarre besneden omdat voorhuid te strak zat? Dat doen Joden toch alleen maar
pi_9303560
ja , gewoon een btje faseline over je snikkel heen doen en dan kan het gewoon met je hand zonder je voorhuid .
pi_9303653
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 16:52 schreef The_Duce het volgende:
Ga naar een Joods forum en vraag het ze zou ik zeggen. Die hebben meer ervaring hiermee, maarre besneden omdat voorhuid te strak zat? Dat doen Joden toch alleen maar
Nee, Joden doen het uit hygienisch oogpunt. Voorhuid te strak komt best veel voor, besnijdenis komt daarom ook best veel voor. Er zijn trouwens verschillende manier van besnijden, soms wordt de hele eikel ontbloot, andere keren wordt maar een deel van de voorhuid weggehaald.
  zaterdag 22 maart 2003 @ 16:59:54 #20
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_9303654
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 16:28 schreef Destroyer666 het volgende:
Ik ben een paar weken geleden besneden, en ik vroeg me af of ik me nu nog gewoon kan aftrekken als voor de operatie.
en kan ik nu ook nog klaar komen?

of moet ik het op een andere manier doen?
alvast bedankt

Uh ik ben besneden toen ik 7 was, om dezelfde reden als jij en heb nooit ergens last van
pi_9303677
quote:
Ja, dit kan nog als de hele eikel ontbloot is, wel moet de rest van de huid dan niet al te strak om de penis zitten.

Ik kan het ook

zaterdag 22 maart 2003 @ 17:07:45 #22
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_9303783
Sorry, ben ook effe nieuwsgierig topicstarter. Wat is 't nadeel van 'n te strakke voorhuid? (tjemig, over personal questions gesproken, sorry)
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_9303862
Ik heb geen idee.

Ik ben besneden om een te slappe voorhuid

pi_9303953
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 17:07 schreef JeOma het volgende:
Sorry, ben ook effe nieuwsgierig topicstarter. Wat is 't nadeel van 'n te strakke voorhuid? (tjemig, over personal questions gesproken, sorry)
omdat hij dat niet helemaal over je eikel kan en daardoor kan je hem niet goed schoonmaken en dat kan weer lijden tot infecties.
ook kan het pijn geven met sex.
Blauw is de kleur van een hoop bier
pi_9303977
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 17:18 schreef NietGroen het volgende:

[..]

omdat hij dat niet helemaal over je eikel kan en daardoor kan je hem niet goed schoonmaken en dat kan weer lijden tot infecties.
ook kan het pijn geven met sex.

en als hij in erectie is kan de voorhuid niet over de eikel, en dat doet pijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')