verder in het rijtje: Australische, Britse en hoge millitair uit Denemarken.
Gaat die Nederlander ons ineens vertellen wat Nederlandse troepen er hebben uitgevoerd ???
die vent staat er verdomme in legeruniform in het rijtje. Naam verstond ik niet helemaal.
quote:mwao, persconferentietje he... politiek steunen is dat
Op zaterdag 22 maart 2003 15:06 schreef PLAE@ het volgende:
Er staat verdomme een Nederlander in het rijtje bij die Generaal Franks bij z'n persconferentie. Is nederland stiekem toch betrokken??????
![]()
![]()
verder in het rijtje: Australische, Britse en hoge millitair uit Denemarken.
en volgens mij klopt er dus ook iets niet.. of hij bedoelt dat NL patriots levert en daarom een partner is, of er gebeuren dingen achter onze rug om die echt niet in overeenstemming zijn met de mening van de meeste nederlanders
WTF??????????????????
quote:mja vast. en ze gaan nu een toelichting geven over hoe de oorlog verloopt vanuit hun commandocentrum in Quatar. Hebben ze daar een Nederlander bij nodig?
Op zaterdag 22 maart 2003 15:07 schreef ReSiever het volgende:[..]
mwao, persconferentietje he... politiek steunen is dat
quote:God wat schaam ik mij om Nederlander te zijn, dat WIJ dezelfde nationaliteit delen. Welke opleiding heb jij gevolgd?
Op zaterdag 22 maart 2003 15:07 schreef asco het volgende:
Schitterend, ben nu toch weer ff trots Nederlander te zijn, hulde! En de linksen maar huilen, hahahaha.
Kleuterklasje net afgerond?
[Dit bericht is gewijzigd door Aneurism op 22-03-2003 15:09]
quote:Jan Blank verstond ik.
Op zaterdag 22 maart 2003 15:07 schreef PLAE@ het volgende:
Hij noemde ze net op en zei dat wij bij de coalitie horen.Gaat die Nederlander ons ineens vertellen wat Nederlandse troepen er hebben uitgevoerd ???
die vent staat er verdomme in legeruniform in het rijtje. Naam verstond ik niet helemaal.
quote:politiek != militair.. dus al zou daar een ambtenaar staan of een ambassadeur dan begrijp ik het wel, maar het is een militair...
Op zaterdag 22 maart 2003 15:07 schreef ReSiever het volgende:[..]
mwao, persconferentietje he... politiek steunen is dat
quote:Ik steun de bondgenoot halve zool, ga jij je Saddam nu maar steunen.
Op zaterdag 22 maart 2003 15:08 schreef Aneurism het volgende:[..]
God wat schaam ik mij om Nederlander te zien, dat WIJ dezelfde nationaliteit delen. Welke opleiding heb jij gevolgd?
Kleuterklasje net afgerond?
quote:Is Blom.
Op zaterdag 22 maart 2003 15:08 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Jan Blank verstond ik.
quote:waarom zouden alleen linksen tegen een oorlog in irak zijn?
Schitterend, ben nu toch weer ff trots Nederlander te zijn, hulde! En de linksen maar huilen, hahahaha.
oh ja ik weet het al!
rechtse mensen zijn een stelletej domme boeren die achter hun rattenvanger aanrennen
quote:prachtig heb om door je eigen regering voor de gek te worden gehouden............wat ben ik trots
edit: laten we maar eens goed luisteren naar wat ze zeggen en niet weer met die eeuwige links/rechtse discussie beginnen.
quote:en dan ook nog zo zwart wit denken dat als je tegen de oorlog bent, je sadam steunt..
Op zaterdag 22 maart 2003 15:10 schreef PLAE@ het volgende:[..]
prachtig heb om door je eigen regering voor de gek te worden gehouden............wat ben ik trots
zucht soms zou ik m'n rechterbeen geven voor 1 dagje banrechten
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 15:10 schreef werkeend het volgende:[..]
waarom zouden alleen linksen tegen een oorlog in irak zijn?
oh ja ik weet het al!
rechtse mensen zijn een stelletej domme boeren die achter hun rattenvanger aanrennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |